ClosedParadise Skrevet 29. juli 2015 #101 Del Skrevet 29. juli 2015 Fikk sjokk når de gikk ut med at Isabel og Mathias var kjærester. Noe jeg ALDRI trodde kom til å skje! Ikke at jeg egentlig tror på det nå heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 29. juli 2015 #102 Del Skrevet 29. juli 2015 Fikk sjokk når de gikk ut med at Isabel og Mathias var kjærester. Noe jeg ALDRI trodde kom til å skje! Ikke at jeg egentlig tror på det nå heller..... Haha, det er egentlig det mest usannsynlige paret jeg kan tenke meg. Føler at det var en litt dårlig gjennomført løgn for å oppnå litt PR 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuldkornshvede Skrevet 29. juli 2015 #103 Del Skrevet 29. juli 2015 Fikk sjokk når de gikk ut med at Isabel og Mathias var kjærester. Noe jeg ALDRI trodde kom til å skje! Ikke at jeg egentlig tror på det nå heller..... Kevin har jo sagt på video på bloggen sin at de ikke egentlig er sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 29. juli 2015 #104 Del Skrevet 29. juli 2015 Kevin har jo sagt på video på bloggen sin at de ikke egentlig er sammen! Okei. Jeg har ikke lest bloggen hans så visste det ikke. Men jeg trodde jo heller ikke på det, som sagt. De to jeg trodde aldri kom i nærheten av hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 29. juli 2015 #105 Del Skrevet 29. juli 2015 Haha, det er egentlig det mest usannsynlige paret jeg kan tenke meg. Føler at det var en litt dårlig gjennomført løgn for å oppnå litt PR Ja samme tenker jeg. Fikk bakoversveis når jeg leste det. Men tror jo ikke på det. Men syns det er så tragisk at dem må juge så hardt bare for pr. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 31. juli 2015 #106 Del Skrevet 31. juli 2015 Hvor er Matias opp i alt dette? Rart vi ikke har hørt noe fra Isabel. Jeg var sikker på hun ville komme med et forvarsinnlegg på bloggen eller noe. Hun virker uansett litt care til det hele. Pierre har sagt unnskyld og han angrer, men dog. At de er på Rhodos og koser seg sammen, må svi for Martine. Skjønner ikke at de har sannvittighet til det? Greit de er der med PH gjengen, men veldig dårlig gjort å legge ut bilder sammen på Snap.. Snakk om å gni det inn "se så gøy vi to har det sammen her da" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 31. juli 2015 #107 Del Skrevet 31. juli 2015 Kvitt søppel hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 31. juli 2015 #108 Del Skrevet 31. juli 2015 Rart vi ikke har hørt noe fra Isabel. Jeg var sikker på hun ville komme med et forvarsinnlegg på bloggen eller noe. Hun virker uansett litt care til det hele. Pierre har sagt unnskyld og han angrer, men dog. Isabel har da svart på bloggen sin, hun. Jeg får faktisk en enorm medfølelse for henne. Hun gjorde kanskje en stor feil, men ingen fortjener å få privatlivet sitt smørt utover helle internett. Jeg vil tro de snappene du syns er så forferdelig, er en slags "hevn" for at Martine gikk ut med alt til media. I hvert fall tror jeg det etter å ha lest innlegget hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 31. juli 2015 #109 Del Skrevet 31. juli 2015 Forventer seriøst kjendiser at slike ting holdes privat? OG i lille Norge? :skratte: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 31. juli 2015 #110 Del Skrevet 31. juli 2015 Isabel har da svart på bloggen sin, hun. Jeg får faktisk en enorm medfølelse for henne. Hun gjorde kanskje en stor feil, men ingen fortjener å få privatlivet sitt smørt utover helle internett. Jeg vil tro de snappene du syns er så forferdelig, er en slags "hevn" for at Martine gikk ut med alt til media. I hvert fall tror jeg det etter å ha lest innlegget hennes. Ok. Er ikke inne på bloggen hennes hele tiden og visste ikke at hun hadde sagt noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 31. juli 2015 #111 Del Skrevet 31. juli 2015 Forventer seriøst kjendiser at slike ting holdes privat? OG i lille Norge? :skratte: Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 31. juli 2015 #112 Del Skrevet 31. juli 2015 Forventer seriøst kjendiser at slike ting holdes privat? OG i lille Norge? :skratte: Hun er vel strengt tatt ikke en kjendis. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 31. juli 2015 #113 Del Skrevet 31. juli 2015 NÅ har Isabel skrevet på bloggen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 31. juli 2015 #114 Del Skrevet 31. juli 2015 Hun er vel strengt tatt ikke en kjendis. Ånei? Hvorfor skrives det om henne i media da? Hvorfor har hun vært på tv 5 ganger i uken i månedsvis? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 31. juli 2015 #115 Del Skrevet 31. juli 2015 Hun er vel strengt tatt ikke en kjendis. Hun er jo kjent og da er man jo en kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 31. juli 2015 #116 Del Skrevet 31. juli 2015 Nå har jeg lest innlegget hennes. Det virker som Isabel er dritt lei det hele og det kan jeg forstå. Tror hun egentlig gir faen siden Martine henger henne ut på nettet. Hun sier det ikke var noen følelser mellom de da de kom hjem fra Mexico, og at Martine rota med en annen fyr. Ikke vet jeg hva som er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 1. august 2015 #117 Del Skrevet 1. august 2015 Ånei? Hvorfor skrives det om henne i media da? Hvorfor har hun vært på tv 5 ganger i uken i månedsvis? Hun har da ikke vært på tv fire (forresten) ganger i uken fordi hun er kjendis? Hun har vært på tv fordi hun meldte seg på, og fikk en femten minutters kjendisstatus som følge av dette. Jeg tør påstå at hun vil bli glemt, og da er hun jo langt ifra en kjendis. Det skrives om veldig mange forskjellige mennesker i media, men langt ifra alle som skrives om er kjendiser. Dog så ser jeg hva du mener, men er uenig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 1. august 2015 #118 Del Skrevet 1. august 2015 Er det bloggen til Martine Anna sikter til her eller? Og hele denne krangelen mellom Martine, Isabel og Pierre? http://mammatilmichelle.blogg.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 1. august 2015 #119 Del Skrevet 1. august 2015 Er det bloggen til Martine Anna sikter til her eller? Og hele denne krangelen mellom Martine, Isabel og Pierre? http://mammatilmichelle.blogg.no/ Jeg tenkte det samme Tror alle (inkludert Isabel og Pierre) synes det Martine holder på med er ganske drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 1. august 2015 #120 Del Skrevet 1. august 2015 Tror det er Martine hun sikter til ja. Skjønner ikke hvem andre det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg