Gå til innhold

Pierre og Martine


Lostinparadise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommentaren min ble fjernet igjen :fnise: Sa ingenting galt, men ok.

Kan du formulere det annerledes? Ble nysgjerrig nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handlet om at avisene led fordi at "kjendisene" kom med nyhetene, før de rakk å publisere dem. Ingenting om M eller P direkte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handlet om at avisene led fordi at "kjendisene" kom med nyhetene, før de rakk å publisere dem. Ingenting om M eller P direkte.

ahh, takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Kan du formulere det annerledes? Ble nysgjerrig nå :fnise:

Sa bare hvem jeg trodde det var Pierre var utro med. (Jeg tror det er henne) Sa ikke navn. Så siterte jeg en jeg var enig med og det ble og slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om Martine betaler media for å skrive om henne. Med tanke på at se&hør skriver en haug med artikler om henne og skriver at hun har gjort stor suksess som blogger (en blogg med 4 innlegg?)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer litt på om Martine betaler media for å skrive om henne. Med tanke på at se&hør skriver en haug med artikler om henne og skriver at hun har gjort stor suksess som blogger (en blogg med 4 innlegg?)

hm, ja, du har et poeng :laugh:  Men se og hør har sjelden noe interessant å skrive om, og PH deltagere kan kanskje skaffe dem en del klikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig spent på hvordan dette utvikler seg videre..

Jeg også... Minner meg om Burøes innlegg forleden om drapstruslene fra Antonsen.... Nå venter jeg bare på en offentlig unnskyldning fra Martines "venninne" :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, håper egentlig det er 2 paradise deltakere m tenk så juicy!

skulle IKKE forundre meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om Martine betaler media for å skrive om henne. Med tanke på at se&hør skriver en haug med artikler om henne og skriver at hun har gjort stor suksess som blogger (en blogg med 4 innlegg?)

Hun er faktisk på 3 plass på topplista, her om dagen var hun på 2 plass. Og må jeg si er suksess, spesielt for en blogg med kun 4 innlegg:P

Om det blir langvarig suksess får vi se etterhvert. Innleggene til nå generer jo klikk, men vi får se om hun blir ordentlig, fast blogger og om hun klarer å beholde lesertallet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa bare hvem jeg trodde det var Pierre var utro med. (Jeg tror det er henne) Sa ikke navn. Så siterte jeg en jeg var enig med og det ble og slettet.

Min ble også slettet og jeg skrev bare at jeg trodde det var noen fra PH (nevnte ikke navn), men hun skrev i det siste blogginnlegget at hun fremdeles har de gamle vennene som fra før PH.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Min ble også slettet og jeg skrev bare at jeg trodde det var noen fra PH (nevnte ikke navn), men hun skrev i det siste blogginnlegget at hun fremdeles har de gamle vennene som fra før PH.

Skal ikke mye til før innlegg blir slettet her nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke mye til før innlegg blir slettet her nei.

Samme ryktene får stå i paradise uten spoiler tråden:P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, det var faktisk isabell...

Er det bekrefta på noen måte? :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skrevet det på bloggen.

Så det nå. Har ikke lest hele, men nå synes jeg egentlig synd i Isabel og Pierre. Rettferdiggjør ikke utroskap, men synes ikke det er noe bedre å henge ut andre på nett... Nå har jo Isabel mulighet til å forsvare seg på sin egen blogg, da, kan bli interessant å se hvordan hun reagerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart av martine og dele så intime drama greier for å få lesere, men jeg stusser også fælt over at de kaller henne for en svært populær blogger i se og hør til og med når hun bare hadde to innlegg der. Også vgnett "derfor tok martine silikon" altså vi veit jo hvorfor folk tar silikon nå, det er 20 år siden modeller og pr kåte damer begynte å "stå fram" om dette så vi har hørt det tusen ganger før.

Isabell og Martine var jo ikke bestevenner, selvom de delte mye på hotellet så er jo det i den paradise boblen og så fort man er ute igjen så er man plutselig bare såvidt-bekjente. Dårlig gjort, JA - men feil å fremstille det som at en langvarig bestevenninde har backstabbet en sånn. Isabell tenkte vel at hun og martine uansett ikke kom til å være langvarige venner og var hypp på å smake på Pierre mens hun hadde sjansen. Bra at Pierre gjorde det med noen i paradise kretsen slik at martine fikk vite om det , hadde vært surt om de var sammen mye lenger og han var utro i skjul gang etter gang med noen hun aldri fikk høre om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...