Gjest Notsolonely Skrevet 29. juli 2015 #81 Del Skrevet 29. juli 2015 Må de godta de som legger til de på snap før vi får se mystoryen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 29. juli 2015 #82 Del Skrevet 29. juli 2015 Må de godta de som legger til de på snap før vi får se mystoryen? Nei. Nå har de nettopp lagt ut at de er på beachparty sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 29. juli 2015 #83 Del Skrevet 29. juli 2015 Nei. Nå har de nettopp lagt ut at de er på beachparty sammen.. Jeg la dem til for noen timer siden, men jeg kan ikke se noen snapchat story Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 29. juli 2015 #84 Del Skrevet 29. juli 2015 Nei. Nå har de nettopp lagt ut at de er på beachparty sammen.. Er det bare jeg som tenker at de filmer sammen på grunn av alle kommentarene. Litt sånn "vi bryr oss ikke", eventuelt @se vi fester sammen, da prater folk om oss"? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 29. juli 2015 #85 Del Skrevet 29. juli 2015 Er det bare jeg som tenker at de filmer sammen på grunn av alle kommentarene. Litt sånn "vi bryr oss ikke", eventuelt @se vi fester sammen, da prater folk om oss"? Ja, de gjør det nok for å irritere folk/vise at de gir faen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 29. juli 2015 #86 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg synes oppriktig synd i Martine, om hun sitter hjemme og ser de snappene. Det må gjøre vondt langt inn i hjertet. Skjønner ikke at de kan være så "care" til hele greia. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 29. juli 2015 #87 Del Skrevet 29. juli 2015 Og nå er de tydeligvis på massasje sammen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Notsolonely Skrevet 29. juli 2015 #88 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg la dem til for noen timer siden, men jeg kan ikke se noen snapchat story Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 29. juli 2015 #89 Del Skrevet 29. juli 2015 Ikke jeg heller Sikker på dere har skrevet rett navn? Jeg la de til i dag morges og kunne se de med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Notsolonely Skrevet 29. juli 2015 #90 Del Skrevet 29. juli 2015 Sikker på dere har skrevet rett navn? Jeg la de til i dag morges og kunne se de med en gang. Jeg har hvertfall, lagt til på nytt men kan ikke se noe 😪 dette er hardt for stalkersjela mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 29. juli 2015 #91 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg har hvertfall, lagt til på nytt men kan ikke se noe dette er hardt for stalkersjela mi Haha, det skjønner jeg veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 29. juli 2015 #92 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) OMG! Vet ikke om jeg skal le eller gråte her altså. Får veldig vondt av Martine. På toppen av det hele strø de salt i såret. For noen folk! Men de er veldig unge da. Tydelig at ingen av de klarer å styre seg på fylla. Men at de tar bilder sammen på ferie, er jo helt ja... Jeg har ikke ord. Endret 29. juli 2015 av Savannah87 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 29. juli 2015 #93 Del Skrevet 29. juli 2015 Pi3rreh og isabelraad Snappen til Isabel er isabelsraad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 29. juli 2015 #94 Del Skrevet 29. juli 2015 Snappen til Isabel er isabelsraad DEN FUNKA ja WOHO! Stalker time! Mystoren kom opp med en gang! Fy søren så dårlig gjort mot Martine :o De kommer garantert til å ha sex.. Får håpe Martine ikke følger de på snap.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. juli 2015 #95 Del Skrevet 29. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. -Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 29. juli 2015 #96 Del Skrevet 29. juli 2015 Men Pierre sin snap kommer ikke opp. Og den er jo riktig, for skriver inn den som står på instagram profilen hans.. samme som har blitt skrevet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 29. juli 2015 #97 Del Skrevet 29. juli 2015 DEN FUNKA ja WOHO! Stalker time! Mystoren kom opp med en gang! Fy søren så dårlig gjort mot Martine :o De kommer garantert til å ha sex.. Får håpe Martine ikke følger de på snap.. Vedder på at venner forteller Martine alt og viser henne bilder Jeg likte Pierre inne på hotellet, men nå har han sunket mye i mine øyne. Isabel er Isabel. Forventer ikke så mye av henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 29. juli 2015 #98 Del Skrevet 29. juli 2015 Men Pierre sin snap kommer ikke opp. Og den er jo riktig, for skriver inn den som står på instagram profilen hans.. samme som har blitt skrevet her Kan være fordi han ikke har lagt ut noe i dag? Ser nå at hans snap har forsvunnet fra min, så han har sikkert bare ikke oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 29. juli 2015 #99 Del Skrevet 29. juli 2015 Kan være fordi han ikke har lagt ut noe i dag? Ser nå at hans snap har forsvunnet fra min, så han har sikkert bare ikke oppdatert Ah, I see Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hemul Skrevet 29. juli 2015 #100 Del Skrevet 29. juli 2015 Fy søren så råttent gjort av Isabel og Pierre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg