avida30 Skrevet 27. juli 2015 #41 Del Skrevet 27. juli 2015 Så det nå. Har ikke lest hele, men nå synes jeg egentlig synd i Isabel og Pierre. Rettferdiggjør ikke utroskap, men synes ikke det er noe bedre å henge ut andre på nett... Nå har jo Isabel mulighet til å forsvare seg på sin egen blogg, da, kan bli interessant å se hvordan hun reagerer. Pr pr pr pr, like tragisk og teit som den der komiker krangelen der en totalt ukjent komiker gikk ut i vg og sa at atle antonsen hadde mobbet han fordi han var så flink komiker. Nå, en måneds tid senere gjør samme komiker et stunt han tipser avisen om hvor han har engasjert seg i en muslimhat gruppe. Alt for PR, ingen bryr seg jo sånn EGENTLIG hverken om hva han gjør eller hvem han er. Samme med martine og isabelle, som med nebb og klør vil at folk skal huske navnet dems. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 27. juli 2015 #42 Del Skrevet 27. juli 2015 Hvis det neste som skjer er at Isabelle hopper frem som den Pierre var utro med, kan det være pr-stunt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lostinparadise Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #43 Del Skrevet 27. juli 2015 Hvis det neste som skjer er at Isabelle hopper frem som den Pierre var utro med, kan det være pr-stunt. Vel, hun har jo ikke gjort det selv da, men Martine har jo offentliggjort at det var henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avida30 Skrevet 27. juli 2015 #44 Del Skrevet 27. juli 2015 Hvis det neste som skjer er at Isabelle hopper frem som den Pierre var utro med, kan det være pr-stunt. Ja, Isabelle står fram å forteller sin versjon, så hopper Audun inn for å forsvare Isabell, så hopper Elin inn for å angripe Audun, så hopper CF inn for å ta Elin sin side osv xD Herregud for et sirkus 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 27. juli 2015 #45 Del Skrevet 27. juli 2015 Ja, Isabelle står fram å forteller sin versjon, så hopper Audun inn for å forsvare Isabell, så hopper Elin inn for å angripe Audun, så hopper CF inn for å ta Elin sin side osv xD Herregud for et sirkus Folk hadde lett fulgt dem over kanten av brua 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 27. juli 2015 #46 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Vel, hun har jo ikke gjort det selv da, men Martine har jo offentliggjort at det var henne... Go figure. Endret 27. juli 2015 av Adara den Vakre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 27. juli 2015 #47 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Pr pr pr pr, like tragisk og teit som den der komiker krangelen der en totalt ukjent komiker gikk ut i vg og sa at atle antonsen hadde mobbet han fordi han var så flink komiker. Nå, en måneds tid senere gjør samme komiker et stunt han tipser avisen om hvor han har engasjert seg i en muslimhat gruppe. Alt for PR, ingen bryr seg jo sånn EGENTLIG hverken om hva han gjør eller hvem han er. Samme med martine og isabelle, som med nebb og klør vil at folk skal huske navnet dems.... Endret 28. juli 2015 av Fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 28. juli 2015 #48 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg tviler på at dette er et PR-stunt.. Hvem i huleste vil bli husket som noen som er falsk mot venninna si? Jeg tror bare Martine er sinnsyktbitter og vil hevne seg på Pierre og Isabel og dermed offentliggjør dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. juli 2015 #49 Del Skrevet 28. juli 2015 Dette er ikke pr stunt tror jeg. Det er vel ingen som vil at hele Norge skal få vite at du er utro og at du ligger med kjæresten til bestevenninna de. Som Embla1807 sier, så er Martine nok bitter på de begge. Noe jeg godt forstår. Men at Isabel er sammen med Mathias er sikkert et pr stunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. juli 2015 #50 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Smart av martine og dele så intime drama greier for å få lesere, men jeg stusser også fælt over at de kaller henne for en svært populær blogger i se og hør til og med når hun bare hadde to innlegg der. Også vgnett "derfor tok martine silikon" altså vi veit jo hvorfor folk tar silikon nå, det er 20 år siden modeller og pr kåte damer begynte å "stå fram" om dette så vi har hørt det tusen ganger før. Isabell og Martine var jo ikke bestevenner, selvom de delte mye på hotellet så er jo det i den paradise boblen og så fort man er ute igjen så er man plutselig bare såvidt-bekjente. Dårlig gjort, JA - men feil å fremstille det som at en langvarig bestevenninde har backstabbet en sånn. Isabell tenkte vel at hun og martine uansett ikke kom til å være langvarige venner og var hypp på å smake på Pierre mens hun hadde sjansen. Bra at Pierre gjorde det med noen i paradise kretsen slik at martine fikk vite om det , hadde vært surt om de var sammen mye lenger og han var utro i skjul gang etter gang med noen hun aldri fikk høre om. Isabel sa jo på videobloggen sin (før dette skjedde) at Martine var en av hennes nærmeste her hjemme nå og hvor gode venner de var.. Dårlig gjort av Isabel å pule Pierre hvis Martine var hennes nærmeste. Endret 28. juli 2015 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lostinparadise Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #51 Del Skrevet 28. juli 2015 Dette er ikke pr stunt tror jeg. Det er vel ingen som vil at hele Norge skal få vite at du er utro og at du ligger med kjæresten til bestevenninna de. Som Embla1807 sier, så er Martine nok bitter på de begge. Noe jeg godt forstår.Men at Isabel er sammen med Mathias er sikkert et pr stunt. nå var vel ikke de "sammen" når Pierre og Isabel lå sammen, ellers er jo han like bedratt som Martine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. juli 2015 #52 Del Skrevet 28. juli 2015 nå var vel ikke de "sammen" når Pierre og Isabel lå sammen, ellers er jo han like bedratt som Martine Nei, det har jeg heller ikke sagt Mente bare at hvis noe er pr stunt, så er det at de to liksom er sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lostinparadise Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #53 Del Skrevet 28. juli 2015 Nei, det har jeg heller ikke sagt Mente bare at hvis noe er pr stunt, så er det at de to liksom er sammen. Mente ikke at du hadde sagt det, altså! Bare at han burde jo være like forbanna som Martine, men det virker som han gir faen, og det er vel nettopp fordi det kun er et pr-stunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 28. juli 2015 #54 Del Skrevet 28. juli 2015 Mente ikke at du hadde sagt det, altså! Bare at han burde jo være like forbanna som Martine, men det virker som han gir faen, og det er vel nettopp fordi det kun er et pr-stunt Mathias er jo alltid fjern og får ikke med seg noen ting uansett Men lavmål av de begge. Spiller ingen rolle hvor gode venner Martine og Isabel var. Sånt gjør man bare ikke. Lurer på når Isabel kommer med sin forsvarstale på bloggen. Kommentarene hagler vel inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #55 Del Skrevet 28. juli 2015 Forkastelig å pule typen til sin venninne, men jeg synes det er verre å oute det der til hele Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 28. juli 2015 #56 Del Skrevet 28. juli 2015 Skjønner ikke helt innleggene til Martine. Hun sier alt de har gjort og hun er knust osv (noe som er forståelig), men kommenterer innimellom at hun ønsker dem alt godt for de er gode mennesker?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 28. juli 2015 #57 Del Skrevet 28. juli 2015 Omg alt man gjør for å beholde plassen på blogglista... Silikon, aaaalt for mye info om hjemmefronten, pengebruk... Hva blir det neste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lostinparadise Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #58 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Forkastelig å pule typen til sin venninne, men jeg synes det er verre å oute det der til hele Norge. Enig! Og måten hun fremstiller de på... Og det verste er når hun mener at folk skal slutte å bry seg/slenge dritt mot Pierre, fordi det er en privatsak mellom de to. Really? Endret 28. juli 2015 av Lostinparadise 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #59 Del Skrevet 28. juli 2015 Enig! Og måten hun fremstiller de på... Og det verste er når hun mener at folk skal slutte å bry seg/slenge dritt mot Pierre, fordi det er en privatsak mellom de to. Really? Can't have it both ways, sies det på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 28. juli 2015 #60 Del Skrevet 28. juli 2015 Så det nå. Har ikke lest hele, men nå synes jeg egentlig synd i Isabel og Pierre. Rettferdiggjør ikke utroskap, men synes ikke det er noe bedre å henge ut andre på nett... Nå har jo Isabel mulighet til å forsvare seg på sin egen blogg, da, kan bli interessant å se hvordan hun reagerer. Er faktisk litt enig. Samtidig synes jeg det er litt bra at hun sa det, så ikke uskyldige skal få rykter på seg for å være den skyldige. Jeg synes nok at Martine gikk litt langt i allerede første innlegg, der hun skrev om utroskapet. Uansett, det hadde vært verre om Isabell ikke hadde hatt mulighet til å forsvare seg på bloggen på samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg