Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

skriver litt om det litt lenger opp i tråden her :)

Beklager at jeg ikke hadde lest det. Trodde jeg hadde lest hele tråden, men har gjort det nå.

Kanskje det faktisk er best at du er alene og tar det med ro i kveld. Du kan snakke med oss på nettet. 

Men når du føler deg litt bedre, så inviter noen hjem til noe hyggelig, så lager du til en koselig kveld for andre. Det gir mye å kunne være til stede for andre. Og hvis du viser at du er villig til å være der for andre, så vil nok det også skje at de vil være der for deg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager at jeg ikke hadde lest det. Trodde jeg hadde lest hele tråden, men har gjort det nå.

Kanskje det faktisk er best at du er alene og tar det med ro i kveld. Du kan snakke med oss på nettet. 

Men når du føler deg litt bedre, så inviter noen hjem til noe hyggelig, så lager du til en koselig kveld for andre. Det gir mye å kunne være til stede for andre. Og hvis du viser at du er villig til å være der for andre, så vil nok det også skje at de vil være der for deg.

ja det høres ut som en god plan :) føler meg mye bedre allerede, imorgen er jeg sikkert tilbake på topp.

kan jo prøve gjøre noe positivt som du sier, kanskje invitere noen damer fra kg på kaffe og god mat :)

Skrevet

Du kan sende meg en pm da vettu..

Skrevet

ja det høres ut som en god plan :) føler meg mye bedre allerede, imorgen er jeg sikkert tilbake på topp.

kan jo prøve gjøre noe positivt som du sier, kanskje invitere noen damer fra kg på kaffe og god mat :)

:tommelopp:

Skrevet

Du kan sende meg en pm da vettu..

Ai ai du er her enda! Så bra, du er en knupp ! :) Ble brått i bedre humør når jeg mimret tilbake tilbake i tid når jeg kasta opp i hagen din etter altfor mye dårlig hjemmelaga vin  :danse:  Er ikke jeg grei  :laugh:

Skrevet

Ai ai du er her enda! Så bra, du er en knupp ! :) Ble brått i bedre humør når jeg mimret tilbake tilbake i tid når jeg kasta opp i hagen din etter altfor mye dårlig hjemmelaga vin :danse: Er ikke jeg grei :laugh:

Hahaha, du var sikkert ikke den eneste som gjorde det :-P Tipper jeg har gjort det selv også.. Du finner meg på pm hvis du vil snakke deg ut av tristheten :)

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, du var sikkert ikke den eneste som gjorde det :-P Tipper jeg har gjort det selv også.. Du finner meg på pm hvis du vil snakke deg ut av tristheten :)

Nei var nok ikke alene om det  :fnise: Hos deg var det alltid liv,røre og mye hygge! 

Tusen takk for tilbudet men er i godt humør igjen, men vil gjerne prate litt med deg fordet :) Sender deg PM etter jeg har spist litt.

God du er!  :hug:

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og svar til dette.

Frk.K, mod.

Gjest Gjest_frisk
Skrevet

Alle har sånne dager i ny og ne. Går ofte over av seg selv neste dag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...