Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er omtrent aldri trist men idag er jeg veldig langt nede og vet ikke hva jeg skal gjøre. tror jeg trenger noen å snakke med og litt selskap

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok...

Anonymous poster hash: dff2f...d8c
  • Liker 1
Skrevet

Ok...

:(

AnonymBruker
Skrevet

:(

Det hjelper i alle fall ikke å sitte inne og sture. Ring og venn og foreslå kafé, kino, tur, trening etc.

Skrevet

Det hjelper i alle fall ikke å sitte inne og sture. Ring og venn og foreslå kafé, kino, tur, trening etc.

jeg har ingen venner og formen er veldig dårlig, forstuet benet og har skrubbsår og blod over hele meg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har ingen venner og formen er veldig dårlig, forstuet benet og har skrubbsår og blod over hele meg

Cry me a river.

• Liker 1
Skrevet

Cry me a river.

ok holder på

Skrevet

neida gråter ikke men syntes ting er tungt idag

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde vært litt snill med den feite jenta fra igår hadde du hatt en venninne å snakke med IDAG

Anonymous poster hash: ca4ca...0ae

• Liker 9
Skrevet

Kan du lage noe god mat og invitere en bekjent eller kanskje en bror eller søster?

Skrevet

Hvis du hadde vært litt snill med den feite jenta fra igår hadde du hatt en venninne å snakke med IDAG

Anonymous poster hash: ca4ca...0ae

jeg var snill mot hu, jeg gav hu alkohol, vennlige ord og en sofa å sove på. 

men nei det tror jeg ikke, hu ville bare ha sex så hu hadde nok ikke hatt hu å snakke med idag

Skrevet

Kan du lage noe god mat og invitere en bekjent eller kanskje en bror eller søster?

nei det er ikke mulig , jeg gikk på en stor smell igår så jeg har det absolutt ikke greit. psykiaterne mine er på ferie så de kan jeg ikke ringe. så typisk at folk er borte de få gangene jeg trenger noen

Skrevet (endret)

klem til deg, håper det blir bedre, mitt beste tips er å gå tur og høre på litt musikk:) 

Endret av ninab82
Skrevet

klem til deg, håper det blir bedre, mitt beste tips er å gå tur og høre på litt musikk:) 

tusen takk, så snill du er :) 

Skrevet

Se en komedie, sett på noe bra musikk eller bare gjør noe du vanligvis liker så kanskje humøret blir bedre :)

Skrevet

husker noen bruddstykker da, etter utestedet ble jeg stoppet av en politimann som ville se identifikasjonen min, så tittet han på kortet så sier han "åja det er deg ja, jeg må be deg forlate sentrum. gå hjem å legg deg"

så kom jeg hjem men jeg hadde mistet husnøkkelen min så jeg stod ute i regnet fra klokka 2 til 5 med bare en shorts på meg og tynn jakke med en skjorte under så kom politi igjen å sier "nei vi kan ikke ha deg slengendes rundt i gatene her så du må bli med oss"

Skrevet

nei det er ikke mulig , jeg gikk på en stor smell igår så jeg har det absolutt ikke greit. psykiaterne mine er på ferie så de kan jeg ikke ringe. så typisk at folk er borte de få gangene jeg trenger noen

Hvilken smell?

• Liker 1
Skrevet

Hvilken smell?

skriver litt om det litt lenger opp i tråden her :)

AnonymBruker
Skrevet

Opp med humøret. Du har sikkert overlevd værre ting før i tiden. Bare ta det med ro noen dager, så skal du se at bak skyene skinner sola.

Anonymous poster hash: 0fdbc...6bc

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Hvorfor er dere så slemme mot WubWub?! Hva har han gjort mot dere? Her er det en mann som ikke har det bra og trenger noen å snakke med, da syns jeg vi kan i det minste kan prøve :) Jeg håper du føler deg bedre, jeg syns du skriver mye bra på kg :klem:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...