AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Del Skrevet 26. juli 2015 Hei, Jeg har ingen å snakke med, jeg har ingen familie eller venner. Jeg og min har vært gift i 5 år og sammen i 10 år, min mann har alltid vært sta, aggressiv og sur men jeg trodde alltid at han ville vokse fra det eller dette går over når vi gifter oss. Men det har dessverre blitt verre for hver dag som går. Jeg gråter hverdag! Da mener jeg virkelig hverdag. Jeg er ensom og alene i dette forholdet. Jeg kan ikke snakke uten å tenke, siden han kan mislike det og klikke fullstendig! Han er sur hverdag. Jeg har tatt opp dette med han mange ganger men da får jeg bare enda mer sinne tilbake. Jeg er virkelig sliten. Jeg har fått god hjelp av min lege siden jeg fikk selvmordstanker. Jeg føler meg aldri bra nok, jeg er bare en han skal kjefte på dagen lang og tømme seg i når kvelden kommer. Jeg klarer ikke ha sex med han og han mener man kan ha sex selvom man krangler, men jeg klarer ikke å ha sex med en som sier så mye stygt til meg eller sårer meg daglig. Jeg er tydeligvis ikke normal for han. Hver dag når han kjefter på meg eller skriker til meg så gråter jeg og blir lei meg og da blir han enda mer sur og sint. Og han gå ut av huset rasende. Jeg ber han på mine knær om å dempe seg siden naboene kan ringe politiet men han skriker han enda høyt. Jeg er livredd for å si noe til han siden han blir sur for alt og ingenting. Jeg går rundt og er nervøs. Vi bor i min leilighet og jeg betaler alt, han betaler mat en gang i blandt. Hans leilighet har han leid ut. Jeg gjør alt av husarbeid og jobber 100%. Han mener husarbeid er for koner. Jeg kan ikke klage på at jeg er sliten siden da er jeg ikke god kone. Jeg ønsker å flytte vekk herfra, jeg er fra Oslo, men hvor jeg kan flytte? Der det er bra jobb muligheter. Noen som kan hjelpe meg med det? Ting som har skjedd i starten av forholdet, blir brukt mot meg enda. Han mistenker meg for alt. Han kommer ofte 7-9 timer etter at jeg har kommet hjem, da er det naturlig at jeg spiser middag, men han klager på det også. Jeg skal vente i følge han. Igår ventet jeg og han var hjemme 23:45 og spurte om jeg hadde spist, og da rant tårene og jeg sa nei og da ble han sur for jeg gråter. Jeg trenger hjelp med å få samlet mine tanker og kaste han ut av leiligheten min og livet mitt. Jeg tenker når han kommer hjem fra jobb idag så skal jeg be han flytte også får han klikke hvis han vil men da er det starten!!! Mvh. trist jente. Anonymous poster hash: b069b...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Del Skrevet 26. juli 2015 Stavanger kunne kanskje vært noe? Har hørt at leieprisene der faller nå, skulle gjerne bodd der et år. Ser for meg litt mer oppegående menn som jobber i oljeindustrien der :-) Anonymous poster hash: e4dbc...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg orket ikke engang å lese hele innlegget ditt fordi det er så tydelig at han behandler deg som reinspikka dritt og søppel. Jeg blir så provosert og lei meg når jeg leser om folk som lar seg utnyttes sånn, hvorfor lar dere dere bli behandlket som mindre enn en liten mark?? Hva skjedde i oppveksten din som får deg til å godta dette?? Heldigvis eier du boligen dere bor i. Kast ham ut!!!!! Om du er redd for at han skal bli fysisk så har du rett og slett en mannlig venn/slektning til stede. DETTE KLARER DU, vi heier på deg! Anonymous poster hash: a966b...751 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 26. juli 2015 #4 Del Skrevet 26. juli 2015 Kom deg ut! Lykke til! <3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #5 Del Skrevet 26. juli 2015 Hvorfor vil du flytte forresten, redd for at han kommer til å stalke deg og ikke la deg være i fred? Først må du pælme ham ut.. Og det beste jobbmarkedet er vel uansett i Oslo? Men det spørs jo helt hva du er utdannet som. Er du sykepleier så kan du jo flytte absolutt hvor som helst, er du geolog er det vel slim chances anywhere... Anonymous poster hash: a966b...751 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 26. juli 2015 #6 Del Skrevet 26. juli 2015 Godt at du har innsett at han ikke er verdt tiden din Få en kamerat eller noe til å stille opp hvis du er redd han skal klikke. Krisesenteret kan og gi deg råd og veiledning hvis du føler du trenger det. Lykke til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #7 Del Skrevet 26. juli 2015 Min mann er lik min far. Derfor jeg ikke har kontakt med min familie idag. Jeg ble sammen med han for å rømme fra alt vonde hjemme... Med årene har jeg innsett at han er lik min far. Jeg rømte fra det ene helvete til det andre. Jeg ønsker å flytte siden jeg vil ha han og min familie på avstand. Jeg vil et sted der jeg kan starte på blanke ark. Jeg ønsker å jobbe med hva som helst i begynnelsen også finne innen for mitt yrke etter hvert. Anonymous poster hash: 82094...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #8 Del Skrevet 26. juli 2015 Utfra HI så tyder jeg det slik at dere ikke har barn. Flytt langt bort, få en god avstand mellom dere. Ta ut skilsmisse asap. http://www.skilsmisse.net/hvordan-gaa-frem.html Arbeidsmarkedet er så som så. Det kommer helt an på hva du har av utdanning og erfaring. Anonymous poster hash: 4df97...55e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #9 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg har ingen barn. Anonymous poster hash: 82094...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #10 Del Skrevet 26. juli 2015 Min mann er lik min far. Derfor jeg ikke har kontakt med min familie idag. Jeg ble sammen med han for å rømme fra alt vonde hjemme... Med årene har jeg innsett at han er lik min far. Jeg rømte fra det ene helvete til det andre. Jeg ønsker å flytte siden jeg vil ha han og min familie på avstand. Jeg vil et sted der jeg kan starte på blanke ark. Jeg ønsker å jobbe med hva som helst i begynnelsen også finne innen for mitt yrke etter hvert.Anonymous poster hash: 82094...19e En annen AB kode enn TS? Anonymous poster hash: a966b...751 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #11 Del Skrevet 26. juli 2015 Min mann er lik min far. Derfor jeg ikke har kontakt med min familie idag. Jeg ble sammen med han for å rømme fra alt vonde hjemme... Med årene har jeg innsett at han er lik min far. Jeg rømte fra det ene helvete til det andre. Jeg ønsker å flytte siden jeg vil ha han og min familie på avstand. Jeg vil et sted der jeg kan starte på blanke ark. Jeg ønsker å jobbe med hva som helst i begynnelsen også finne innen for mitt yrke etter hvert.Anonymous poster hash: 82094...19e Kommer igjen helt an på hva yrket ditt er, men anbefaler en annen litt større by kanskje.. Bergen? Blir deilig for deg med en helt ny start, dette klarer du Anonymous poster hash: a966b...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #12 Del Skrevet 26. juli 2015 Dere har ingen barn? Da skal du gjøre det enkelt. Flytt. Til en annen by. Om du ikke har venner eller familie, så spiller det ingen rolle hvilken. Engasjer en advokat som tar all kontakt med drittsekken, og sørger for skilsmisse, salg av bolig og at du får det du har krav på. Så prøver du aktivt å få kontakt med andre. Kurs, kveldsskole, hobbygruppe...og lag en tråd her om hvor du bor og at du ønsker venner. Det er heldigvis ikke bare drittsekker på KG. En kjæreste skal bygge en opp, være lojal og en bestevenn, stå sammen i gode og onde dager. Dette grapset som du er gift med er ingen mann. Livet ditt er for verdifult til at du skal gråte av fortvilelse hver eneste dag. Anonymous poster hash: 03661...643 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 26. juli 2015 #13 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Stavanger kunne kanskje vært noe? Har hørt at leieprisene der faller nå, skulle gjerne bodd der et år. Ser for meg litt mer oppegående menn som jobber i oljeindustrien der :-) Anonymous poster hash: e4dbc...94f Nja, leieprisene er en ting. Å få seg en fast jobb er en annen. Og det sliter folk litt med for øyeblikket om de er ferske i arbeidsmarkedet eller har en jobb som ikke er så utbredt og enkel å få, så jeg hadde ikke valgt Stavanger over Oslo slik som ting er nå. TS: Få han vekk, bort, og ut av livet ditt. Han psykisk terroriserer deg og kommer til slutt til å ødelegge deg helt. Jeg støtter rådet om å ha en sterk mann ved siden av deg om du mistenker det verste, tviler på at han klikker i like stor grad om du har en slektning eller en kompis som står ved siden av deg. Om han føler han har veldig mye makt over deg kan det bli ganske stygt om du tar dette på egenhånd. Endret 26. juli 2015 av BabyBlue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #14 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg har ingen kompiser eller mannlig slekt som kan hjelpe, jeg må gjøre dette alene. Jeg har ingen barn med han og vi har delt økonomi så jeg får uansett det som er mitt. Jeg har lang erfaring med butikker, også har jeg jobbet som konsulent i staten mange år. TS her. Anonymous poster hash: 82094...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #15 Del Skrevet 26. juli 2015 Kontakt et krisesenter. De vil hjelpe deg. http://www.oslokrisesenter.no/ Anonymous poster hash: 3eff5...66d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #16 Del Skrevet 26. juli 2015 Søk etter ledige jobber, finn og nav, også finner du ett sted utfra det Synd om du skulle flytte ett sted, men stå uten jobb. Via jobb vil du bli kjent med folk. ANg flytting så kan du jo gå på nett og søke etter pris: mittanbud.no eller noen slike tjenester. Da fikser dem det Anonymous poster hash: 4df97...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #17 Del Skrevet 26. juli 2015 Tusen tusen takk for alle svar. Er det noen her inne som har flyttet til nytt sted som kan snakke litt med meg angående det? Eller noen som har opplevd et sånt forhold? TS Anonymous poster hash: 82094...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #18 Del Skrevet 26. juli 2015 Du trenger ikke flytte fra Oslo. Du ber han flytte ut, og du søker om skilsmisse. Anonymous poster hash: 9a50f...7fe 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #19 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg skal flytte fra Oslo siden jeg vil vekk fra min familie og han. Jeg trenger ting på avstand. Jeg har opplevd mye jeg ikke kan skrive om her. Jeg vil ha ny start på livet og på et sted jeg ikke kjenner noen. TS Anonymous poster hash: 82094...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 26. juli 2015 #20 Del Skrevet 26. juli 2015 Hør, først av alt må du slutte grine! Neste gang han skriker til deg så går du bare. Du må sette grenser, det er vanskelig etter 10 år men på tide. Si rolig fra at du er ferdig med å leve med han om han skal være så destruktiv, at han får si opp leietageren sin og flytte siden dette er din leilighet. Dersom han utagerer ringer du politiet. Du må stå opp for deg selv, ikke rømme - dersom du rømmer (igjen?) vil det å stikke av være deg, du er den som ikke tar ansvar for deg selv... Er det deg? er du en slik? Eller har du det i deg? Kjenn etter - hvilken fremtid vil du ha? Ta den! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå