AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #21 Skrevet 28. juli 2015 Nåværende eksen er ikke så glad i det, men tidligere kjærester har vært hele gale av det. Slikking på pungen har alltid vært en vinner, dog Anonymous poster hash: 71745...6ba 1
Gjest Godjente Skrevet 28. juli 2015 #22 Skrevet 28. juli 2015 Jeg bruker å slikke og kysse dem litt for å se reaksjonen hans. da finner du raskt ut om han liker det eller ikke
Cowboy Lotte Skrevet 28. juli 2015 #23 Skrevet 28. juli 2015 Jeg nekter å gjøre dette, er da ikke lesbisk... Uansett er det mannens oppgave å tilfredsstille oss, så jeg nekter å røre meg av flekken, ligger helt stille under akten og mottar kun.
guttemann Skrevet 28. juli 2015 #24 Skrevet 28. juli 2015 Dette er min erfaring også. Tar ikke sjansen på å slikke eller røre en mann på brystvorta, med mindre han skulle bedt om det. Er usikker på om jeg da neglisjerer hans erogene soner, eller om jeg gjør de riktige for å ikke gjøre situasjonen klein.Anonymous poster hash: 4df33...2e0 En mann tåler da at du leker og prøver deg frem. Hvis ikke lover det dårlig for sexlivet på sikt, spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #25 Skrevet 28. juli 2015 En mann tåler da at du leker og prøver deg frem. Hvis ikke lover det dårlig for sexlivet på sikt, spør du meg. Men som kvinne, må jeg innrømme at en plutselig finger i rumpa eller slikking på føttene mine har drept tenningen min umiddelbart og gjort at jeg ikke har sex med den mannen igjen. Visse ting passer ikke for alle, og sånn er det vel hos menn også. Anonymous poster hash: 4df33...2e0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå