Gå til innhold

Slikke på brystvortene til menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slikker dere typen/sexpartneren på brystvortene under sex? Hadde en jente før som gjorde det hele tiden, og jeg elsker det, men min nåværende kjæreste liker ikke å gjøre det :P Hvem sv de er "normal"? :P

Anonymous poster hash: 50b52...a93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også elsker å bli slikket eller sugd på brystvortene, det er som en slags streng som går rett i underlivet. Jepp føler hele denne "strengen" nedover magen fra brystvorten til hele underlivet. Så brystvorter hos menn er erogene, jenter. Ta dere tid til å utforske mannens kropp, ikke bare penis. Noen av oss menn har erogene soner enn bare penishodet - og mange menn har ikke oppdaget sine ennå. Hjelp de med å finne de, utforsk oss, kvinner!

Anonymous poster hash: f6e0b...caf
  • Liker 7
Skrevet

Min mann elsker at jeg gjør det. Der, og på baksiden av pungen.

Da blir han helt vill... 😊

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Min mann elsker at jeg gjør det. Der, og på baksiden av pungen.

Da blir han helt vill... 😊

Dette jenter!! Baksiden av pungen, da får dere en fornøyd mann! Prøv selv

Anonymous poster hash: 50b52...a93

• Liker 2
Skrevet

Dette jenter!! Baksiden av pungen, da får dere en fornøyd mann! Prøv selvAnonymous poster hash: 50b52...a93

Jepp, og særlig samtidig som du lar fingrene gli ytterst forsiktig over penis samtidig.

:tommel:

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd å susse han på brystvortene og spurt om han vil ha noe oppmerksomhet der (siden han er så opptatt av å gi meg det, selv om jeg ikke har følelser der). Ifølge han er det akkurat det samme som å bli slikket eller kysset på armen, for han har ingen andre følelser på brystvortene enn andre steder på kroppen. Det er bare farget hud, som han sier :P

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd å susse han på brystvortene og spurt om han vil ha noe oppmerksomhet der (siden han er så opptatt av å gi meg det, selv om jeg ikke har følelser der). Ifølge han er det akkurat det samme som å bli slikket eller kysset på armen, for han har ingen andre følelser på brystvortene enn andre steder på kroppen. Det er bare farget hud, som han sier :P

Samma sier min.  Det er dødt der, sa han.

Anonymous poster hash: fbf7d...a31

• Liker 3
Skrevet

Samma sier min.  Det er dødt der, sa han. Anonymous poster hash: fbf7d...a31

Ikke noe liv der hos min mann heller. Men akkurat som hos kvinner, så er det selvsagt forskjeller. Jeg har venninner som ikke har følelser der heller, men selv kan jeg nesten komme bare av berøring på brystene.

Jeg hater å bli slikket på ørene, mens flere venninner elsker det. Så vi er forskjellige :)

Skrevet

Det er samme for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det slik de siste talerne også beskriver. For all del, hun kan sikekrt gjøre det om hun vil, men det er som å bli slikket i panna. Helt meningsløst for meg, så å kategorisk si at "brystvorter hos menn er erogene" er tull. Det er helt individuelt, som med det meste slikt.

Så kjør på dersom fyren liker det, det er da bare bra. Men vi er også mange som virkelig ikke får noe ut av det.

Anonymous poster hash: a4448...59c
  • Liker 1
Skrevet

En tidligere partner likte så godt at jeg koste med brystvortene hans at han nesten kom av det. Kjæresten derimot skyr det som pesten, litt kjedelig egentlig.

Skrevet

Merker jeg at partneren liker det, så slikker jeg på brystvortene. Etterhvert som vi blir mer kjent finner jeg jo ut hvordan han liker det. En eks likte det når jeg bet og sugde, en annen når jeg slikke forsiktig og en hadde ingen følelse der i det hele tatt.

Det med ballene oppdaget jeg (desverre) først med forrige partner som var den første til å spørre meg om det. Jeg elsker å slikke og suge baller nå, og synes det er dumt jeg oppdaget det så sent. Håper tidligere partnere ikke har visst om dem som erogen sone, for skuffende om de ikke har sat ifra i redsel for å såre meg.

AnonymBruker
Skrevet

Som mann gir det meg ingenting at ei dame gjør det på meg i hvert fall.

Anonymous poster hash: dd052...008
Skrevet

En eks var veldig fan av å slikke, småbite og kose med brystvortene mine, siden de blir stive av det. Men måtte ærlig innrømme da hun spurte, at det eneste jeg egentlig merket var at det kilte noen ganger, og grunnen til at jeg ble kåt var at jeg visste hvor munnen hennes var på vei. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan finner man ut om mannen liker det eller ikke? Bare spør man? Er ikke det superkleint? Hvis jeg gjør det så er det kun for mannens skyld, jeg ville følt meg dum selv (tenker at han skal jo sutte på mine brystvorter, ikke jeg på hans)
Jeg har spurt en mann en gang, og han holdt på å le seg ihjel, ble forbauset og sa at han faen ikke var noe homo. Vi hadde ikke sex den kvelden og jeg følte meg kjempe dum. Er det 50/50 med menn som liker dette? Mitt inntrykk etter dette var at det kanskje var 10/90 men om det er mange som elsker det så vil jeg jo innføre det i mine "rutiner"! 

Anonymous poster hash: 4df33...2e0
Skrevet

En eks frøys til hver gang jeg nærmet meg brystvortene hans, selv om jeg bare dro hendene over brystkassen og ned magen. "Menn liker ikke sånt" sa han. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort det, for jeg elsker det selv (både å motta og gi). Men han er så følsom at han ikke orker, stakkar. Det kiler visstnok veldig.

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg pleier å gjøre det. Jeg elsker det. Synes faktisk det er nedtur når jeg ikke får lov. 

AnonymBruker
Skrevet

En eks frøys til hver gang jeg nærmet meg brystvortene hans, selv om jeg bare dro hendene over brystkassen og ned magen. "Menn liker ikke sånt" sa han. 

Dette er min erfaring også. Tar ikke sjansen på å slikke eller røre en mann på brystvorta, med mindre han skulle bedt om det. Er usikker på om jeg da neglisjerer hans erogene soner, eller om jeg gjør de riktige for å ikke gjøre situasjonen klein.

Skrevet

Dette er min erfaring også. Tar ikke sjansen på å slikke eller røre en mann på brystvorta, med mindre han skulle bedt om det. Er usikker på om jeg da neglisjerer hans erogene soner, eller om jeg gjør de riktige for å ikke gjøre situasjonen klein.

Hvis en mann ikke liker det du gjør sier han ifra.. 

Jeg liker i hvert fall at en kvinne utforsker meg, blir hun for intens eller hard eller gjør noe jeg ikke liker så bare styrer jeg henne vekk fra det. :P Er ikke det litt som det er med kvinner også?? Min erfaring sier ja.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...