AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #721 Del Skrevet 24. februar 2020 På 23.2.2020 den 0.39, Apocalypte skrev: Går du å trasker i grøftekanten med penskoa på? Det gjør ikke jeg, jeg går ut fra huset ca ti meter til en bil, og fra bilen og rett i i huset seg skal til. Går ikke kilometervis ute i søla med finsko, da bytter man heller utesko til pensko når man kommer på festen. Går dere barføtt i konfirmasjoner, bryllup og dåp også? Må man traske i grøftekanten for å få grus og snø under skoene? Hvor rene tror du innkjørsler er egentlig? Anonymkode: 5b675...70e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #722 Del Skrevet 24. februar 2020 På 23.2.2020 den 16.40, AnonymBruker skrev: Kjære all verden, her var det mange særinger! Jeg liker ikke at gjester går inn med skitne sko. Har vi selskap får de så klart ha på pensko inne, og folk har jo rene pensko..?Stiletthæl vil jeg nødig ha på parketten min, men har aldri opplevd at noen har hatt på sånt inne hos meg heller. Folk må gjerne gå barbeint hos meg, så sant de ikke har gått barbeint ute. I min verden går de fleste (inkludert meg selv) uten sokker i f.eks sandaler på sommeren, og man går da vel ikke rundt med et par sokker i veska for å ta på når man går inn til folk? Folk flest, i hvert fall i min familie og omgangskrets, er da normalt renslige. Har aldri opplevd at gjester sitter med føttene oppi sofaen min, og det kunne aldri falt meg inn å gjøre hos andre heller, med eller uten sokker på. Anonymkode: bf316...283 Jeg synes du er litt sær også Jeg har alltid ankelsokker i veska på sommeren. Nettopp av den grunn du skisserer her. Og når jeg sitter krøller jeg beina opp under meg, uansett hvor jeg er hen. Til og med på kontorstolen på jobb har jeg det ene beinet under meg. Å ikke få ha beina i en sofa er da merkelig?? Hvorfor ikke? Når man har rene sokker på? Anonymkode: a2bbc...c46 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #723 Del Skrevet 24. februar 2020 7 timer siden, this_is_she skrev: Så du mener de værsågod har å ta med seg glass/kaffekoppen til kjøkkenet når de drar? Merkelig ting å irritere seg over. Det tar to secunder å rydde vekk ett par kaffekopper etter at besøket har dratt De med folkeskikk rydder opp etter seg. Anonymkode: 9c361...aac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 24. februar 2020 #724 Del Skrevet 24. februar 2020 9 timer siden, this_is_she skrev: Så du mener de værsågod har å ta med seg glass/kaffekoppen til kjøkkenet når de drar? Merkelig ting å irritere seg over. Det tar to secunder å rydde vekk ett par kaffekopper etter at besøket har dratt Så flott at du siterer meg i et 5 (!) år gammelt innlegg 😄 Jeg synes kanskje det ikke er såå irriterende lenger altså, men jeg har i hvert fall lært å rydde opp etter meg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. februar 2020 #725 Del Skrevet 24. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Må man traske i grøftekanten for å få grus og snø under skoene? Hvor rene tror du innkjørsler er egentlig? Anonymkode: 5b675...70e Folk har stort sett dørmatter både ute og inne. Aldri hatt verken snø eller grus i huset eller stua mi fordi noen går med penskoa på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #726 Del Skrevet 25. februar 2020 Når besøkene driter på doen UTEN å bruke dobørste etterpå eller å vaske hendene. Det er en far med 4 unger og alle er like ille når de er på besøk. Min far og min mor kom på besøk for å hilse på babyen min, så kom han andre med 4 unger på lasset ubedt, der han og ungene tok hele sofaen. Meg som holdt babyen, og min far sto der i time før de dro. Samboern min sa ingenting, og det er hans familie. Anonymkode: 694ce...50a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2020 #727 Del Skrevet 25. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når besøkene driter på doen UTEN å bruke dobørste etterpå eller å vaske hendene. Det er en far med 4 unger og alle er like ille når de er på besøk. Min far og min mor kom på besøk for å hilse på babyen min, så kom han andre med 4 unger på lasset ubedt, der han og ungene tok hele sofaen. Meg som holdt babyen, og min far sto der i time før de dro. Samboern min sa ingenting, og det er hans familie. Anonymkode: 694ce...50a Har du ingen stoler i huset? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #728 Del Skrevet 25. februar 2020 På 22.2.2020 den 17.55, AnonymBruker skrev: I tillegg så ble det sagt da jeg vokste opp at lokket må være nede så ikke rottene kommer opp. Dette er jo ikke avlegs tanke i dag heller, det finnes mye rotter, og det hender jo en meget sjelden gang at det kommer i media, at noen har funnet en rotte på badet. Før i tiden hadde vi tunge porselenslokk på toalettet og det var nok av den grunnen. Anonymkode: 081f9...088 😱 Mitt verste mareritt er at det kan komme mus og rotter inn i leiligheten. Anonymkode: 4ea47...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
this_is_she Skrevet 25. februar 2020 #729 Del Skrevet 25. februar 2020 19 hours ago, Pearl2.0 said: Så flott at du siterer meg i et 5 (!) år gammelt innlegg 😄 Jeg synes kanskje det ikke er såå irriterende lenger altså, men jeg har i hvert fall lært å rydde opp etter meg selv Folk siterer meg i 5+ gamle innlegg rett som det er, hva så? Men takk for tilbakemelding, selv kan jeg bli irritert av at gjester sitter med tlf i hånda under hele besøket eller at de kritiserer innredningen i huset mitt, men at kaffekoppen deres står igjen på bordet når de er dratt skal jeg nok overleve 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #730 Del Skrevet 25. februar 2020 Folk som åpner kjøkkenskapene mine uten at jeg har sagt at det er OK Folk som forteller hvordan jeg burde male, ommøblere, henge bilder uten at jeg har spurt om råd Men verst av alt er folk som kommer igjen og igjen uten å gi noe tilbake Anonymkode: 8a1ba...6f8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #731 Del Skrevet 25. februar 2020 På 22.2.2020 den 23.57, AnonymBruker skrev: Dolokket. Dolokket. Og atter dolokket. Er det noe galt med folk som ikke skjønner at dolokket skal være lukket? Kommer man inn på en do, og ser at lokket er lukket. Det bør være et signal om at de som bor der vil at lokket skal være på. Likevel velger ca. 8 av 10 (omtrent) å la lokket være åpent både når de spyler ned og når de forlater doen. Hvorfor? Ekle mennesker. Anonymkode: d9cb9...2ce Ikke noe unormalt å ha dolokket oppe. Det der må være en etterlevning fra utedoens tid😂😂 Anonymkode: 8a1ba...6f8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #732 Del Skrevet 25. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når besøkene driter på doen UTEN å bruke dobørste etterpå eller å vaske hendene. Det er en far med 4 unger og alle er like ille når de er på besøk. Min far og min mor kom på besøk for å hilse på babyen min, så kom han andre med 4 unger på lasset ubedt, der han og ungene tok hele sofaen. Meg som holdt babyen, og min far sto der i time før de dro. Samboern min sa ingenting, og det er hans familie. Anonymkode: 694ce...50a Men i all verden... 1) Vil du at de skal kline bæsj på dobørsten din? De bør jo heller legge papir i doen på forhånd, så det ikke trengs å børstes. 2) Ingen kjøkkenstoler? Da burde du kunne si til ungene at de får trøkke seg sammen litt så dere får plass. Virker helt merkelig å stå en time og vente på plass uten å si fra??! Anonymkode: d6563...fb6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2020 #733 Del Skrevet 25. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe unormalt å ha dolokket oppe. Det der må være en etterlevning fra utedoens tid😂😂 Anonymkode: 8a1ba...6f8 Når du spyler ned med lokket oppe fordeles det millioner av microdråper fra doen rundt på hele badet. Så alle som gjør det har milliarder av avføringsbakterier på alle flater på badet. Det er en grunn til at jeg alltid har tannbørsten inni skap for å si det sånn. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2020 #734 Del Skrevet 25. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men i all verden... 1) Vil du at de skal kline bæsj på dobørsten din? De bør jo heller legge papir i doen på forhånd, så det ikke trengs å børstes. 2) Ingen kjøkkenstoler? Da burde du kunne si til ungene at de får trøkke seg sammen litt så dere får plass. Virker helt merkelig å stå en time og vente på plass uten å si fra??! Anonymkode: d6563...fb6 Hva ellers skal dobørste brukes til? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #735 Del Skrevet 25. februar 2020 På 24.2.2020 den 19.10, AnonymBruker skrev: Jeg synes du er litt sær også Jeg har alltid ankelsokker i veska på sommeren. Nettopp av den grunn du skisserer her. Og når jeg sitter krøller jeg beina opp under meg, uansett hvor jeg er hen. Til og med på kontorstolen på jobb har jeg det ene beinet under meg. Å ikke få ha beina i en sofa er da merkelig?? Hvorfor ikke? Når man har rene sokker på? Anonymkode: a2bbc...c46 Jeg har også ankelsokker med meg om sommeren hvis jeg skal på besøk(da går jeg jo ofte i sandaler eller andre småsko uten sokker). For meg er det helt umulig å sitte i en stol eller sofa uten bena oppi, det går ikke. Går greit om jeg sitter ved et høyt spisebord feks, men ikke en sofa! Jeg har heller aldri tenkt over hva mine gjester gjør heller for det faller seg så naturlig for meg. Anonymkode: 54c3d...6a5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiskennemo Skrevet 25. februar 2020 #736 Del Skrevet 25. februar 2020 Slår av lyset på badet. Sitter på telefonen hele tiden. Tar seg til rette i kjøleskapet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #737 Del Skrevet 25. februar 2020 45 minutter siden, Apocalypte said: Når du spyler ned med lokket oppe fordeles det millioner av microdråper fra doen rundt på hele badet. Så alle som gjør det har milliarder av avføringsbakterier på alle flater på badet. Det er en grunn til at jeg alltid har tannbørsten inni skap for å si det sånn. Hvilken målbare effekt har det? Kan man f.eks. se at folk med dolokket oppe er oftere syke enn de med dolokket nede? Anonymkode: 3e866...2f6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. februar 2020 #738 Del Skrevet 25. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 😱 Mitt verste mareritt er at det kan komme mus og rotter inn i leiligheten. Anonymkode: 4ea47...ef9 De er jo så søte 🐭🐁🐀 Vi fikk en rotte inn i huset. Vi bar den bare fint og rolig ut igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #739 Del Skrevet 26. februar 2020 2 timer siden, Honey Dew skrev: De er jo så søte 🐭🐁🐀 Vi fikk en rotte inn i huset. Vi bar den bare fint og rolig ut igjen. Nei fysj. Ekle dyr. Er livredd for dem. Anonymkode: 4ea47...ef9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #740 Del Skrevet 26. februar 2020 Folk som skal rydde i leiligheten min! Jeg liker å ha system i rotet og leiligheten min er derfor noe rotete. det toppa seg den gangen ei venninne hadde rydda. Hun hadde hengt nøklene mine inn i et skap😳 Sjefen ble ikke så blid, når jeg ringte å sa jeg kom forsent fordi jobbnøklene mine var forsvunnet. Kom 40 min forsent!!! Anonymkode: f62b7...be6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå