AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #681 Del Skrevet 22. februar 2020 Jeg liker å ha gjester, de må vel bli lenge og vel Det jeg ikke liker er hvis folk som går barbeint inne hos meg, eller har sko på inne. Vanlig folkeskikk er vel å gå med rene sokker på besøk! Liker ikke at besøk herjer å styrer på med hundene Liker ikke hvis fok ikke er presise, spesielt om vi har invitert til varm mat Anonymkode: 081f9...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2020 #682 Del Skrevet 22. februar 2020 9 timer siden, Maleficenta skrev: Ja? De fleste har vel på strømpebukse.. Ja, tynn 15 denier strømpebukse. Er jo iskaldt å gå sånn inne store deler av året også føler jeg at det ser stygt ut til fin kjole. Skoene er en del av antrekket. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2020 #683 Del Skrevet 22. februar 2020 7 timer siden, Alex_rude skrev: Enig! Høye heler lager hakk og striper i gulvet !Hvertfall på parkett. Nei, alle sko skal av inne hos oss uansett! Festbrems 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2020 #684 Del Skrevet 22. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De som spør om det er e stoffer osv i det jeg serverer og plutselig ikke kan spise noe av det. Anonymkode: 632b2...152 Da kan du spørre de om de er imot naturlige tilsetningstoffer. Mange e-stoffer er helt natrulige som f.eks karamell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #685 Del Skrevet 22. februar 2020 14 minutter siden, Apocalypte said: Ja, tynn 15 denier strømpebukse. Er jo iskaldt å gå sånn inne store deler av året også føler jeg at det ser stygt ut til fin kjole. Skoene er en del av antrekket. Da får du vær så god ta med ullsokker eller tøfler, eller være forberedt på å erstatte parketten til de du er på besøk hos. Og det er DYRT! Anonymkode: f1b4f...2f3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2020 #686 Del Skrevet 22. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da får du vær så god ta med ullsokker eller tøfler, eller være forberedt på å erstatte parketten til de du er på besøk hos. Og det er DYRT! Anonymkode: f1b4f...2f3 Neida, har kjørt tykke hæler når jeg har visst om det. Men det har heldigvis skjedd sjelden. Skal investere i knotter til å sette på hælene, men tror ikke det blir nødvendig. De jeg kjenner har gulv det går an å bruke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #687 Del Skrevet 22. februar 2020 Dolokket. Dolokket. Og atter dolokket. Er det noe galt med folk som ikke skjønner at dolokket skal være lukket? Kommer man inn på en do, og ser at lokket er lukket. Det bør være et signal om at de som bor der vil at lokket skal være på. Likevel velger ca. 8 av 10 (omtrent) å la lokket være åpent både når de spyler ned og når de forlater doen. Hvorfor? Ekle mennesker. Anonymkode: d9cb9...2ce 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #688 Del Skrevet 22. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjestene hos oss har vist fått det for seg at de kan slenge fra seg yttertøyet på senga. Selv om det er knagger til å henge fra seg på i gangen, og selv om døra til soverommet er lukket så bare åpner de den likevel og legger alt på senga. Jeg vil ikke ha andre folk inn på soverommet, jeg syns det er litt privat, og jeg har sagt fra men det hjelper ikke, veldig irriterende! Vi har liten leilighet så soverommet er innenfor gangen. Anonymkode: 632b2...152 Lås døra Anonymkode: 5bdda...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #689 Del Skrevet 22. februar 2020 Just now, AnonymBruker said: Lås døra Anonymkode: 5bdda...9c5 Hun sier at døra ikke kan låses. Kanskje det funker med et skilt på døra. Anonymkode: f1b4f...2f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #690 Del Skrevet 22. februar 2020 5 minutter siden, Apocalypte skrev: Neida, har kjørt tykke hæler når jeg har visst om det. Men det har heldigvis skjedd sjelden. Skal investere i knotter til å sette på hælene, men tror ikke det blir nødvendig. De jeg kjenner har gulv det går an å bruke. Sko brukt ute, skal ikke brukes inne. Hæler ødelegger gulv. Tøfler, sokker, eller strømpebukse kan brukes inne. Hæler er uansett teit og stygt etter min mening, men folk vil visst ha dem. Anonymkode: 5bdda...9c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #691 Del Skrevet 22. februar 2020 6 minutter siden, Apocalypte said: Neida, har kjørt tykke hæler når jeg har visst om det. Men det har heldigvis skjedd sjelden. Skal investere i knotter til å sette på hælene, men tror ikke det blir nødvendig. De jeg kjenner har gulv det går an å bruke. Du skal ikke se bort fra at de har sittet og irritert seg uten å si noe. Har opplevd det flere ganger. Ikke av meg selv, for jeg sier i fra, men mange er veldig konfliktsky, selv når det dyre gulvet deres blir oppskrapet av hæler. Anonymkode: f1b4f...2f3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #692 Del Skrevet 22. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun sier at døra ikke kan låses. Kanskje det funker med et skilt på døra. Anonymkode: f1b4f...2f3 Eller stille seg demonstrativt opp og stoppe dem? Anonymkode: 5bdda...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #693 Del Skrevet 22. februar 2020 Misliker når folk lar ungene sine løpe løpsk, må jo kunne gå an å lære ungene sine at de ikke kan herje fritt når de er på besøk hos andre? Jeg har ikke unger selv, så jeg har ikke leker eller noe slikt liggende her, skjønner ikke hvorfor ikke foreldre kan ta med en leke eller to til ungene? Det å bare finne tilfeldige ting hjemme hos meg som kan lekes med er ikke greit. Funker heller ikke å si noe, for jeg er jo hun barnløse som ikke vet noe om hvordan det er å ha barn.. Anonymkode: e7f05...1de 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2020 #694 Del Skrevet 22. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sko brukt ute, skal ikke brukes inne. Hæler ødelegger gulv. Tøfler, sokker, eller strømpebukse kan brukes inne. Hæler er uansett teit og stygt etter min mening, men folk vil visst ha dem. Anonymkode: 5bdda...9c5 Menn i dress som sitter i sokkelesten. Dummeste jeg ser. Selvsagt skal pensko brukes inne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #695 Del Skrevet 22. februar 2020 6 minutter siden, Apocalypte skrev: Menn i dress som sitter i sokkelesten. Dummeste jeg ser. Selvsagt skal pensko brukes inne. Da får man vær så god ta med seg innesko. For å dra fullt av snø, salt, grus og det som verre er inn i min stue er fullstendig uaktuelt. Anonymkode: 5b675...70e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #696 Del Skrevet 22. februar 2020 - At de gir kattene mine menneskemat - At de kommenterer hvordan jeg har det om det ikke er positivt - At de legger fra seg søppel (spesielt i bilen min!) - At de er for anspent til å rigge seg godt til i sofaen Anonymkode: 1ee81...d82 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #697 Del Skrevet 22. februar 2020 4 timer siden, sommerfugl154 skrev: Lurer på hvordan dere om sier "snoking på badet" vet at gjesten faktisk har vært å snoket? Et ganske så perifert vennepar av oss var på middag for et par måneder siden. Jeg jobber i utlandet og spurte om jeg skulle kjøpe med noe fra taxfree på neste tur. Så smeller det fra dama «Ja, den fuktighetskremen du bruker er skikkelig god, supert om du kjøper med en sånn for meg!» Da har hun vært godt inne i skapet mitt, for å si det sånn. (Det verste med historien er at hun bare sa takk! når jeg faktisk kom med denne kremen. Betaling var visst unødvendig. Men det er en annen fortelling... Middag får de ikke her mer). Anonymkode: 6130e...cc8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #698 Del Skrevet 22. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: - At de gir kattene mine menneskemat - At de kommenterer hvordan jeg har det om det ikke er positivt - At de legger fra seg søppel (spesielt i bilen min!) - At de er for anspent til å rigge seg godt til i sofaen Anonymkode: 1ee81...d82 Og ja, går inn med sko! Anonymkode: 1ee81...d82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #699 Del Skrevet 22. februar 2020 16 minutter siden, Apocalypte skrev: Menn i dress som sitter i sokkelesten. Dummeste jeg ser. Selvsagt skal pensko brukes inne. Nei, det er grisete. Anonymkode: 5bdda...9c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2020 #700 Del Skrevet 22. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får man vær så god ta med seg innesko. For å dra fullt av snø, salt, grus og det som verre er inn i min stue er fullstendig uaktuelt. Anonymkode: 5b675...70e Går du å trasker i grøftekanten med penskoa på? Det gjør ikke jeg, jeg går ut fra huset ca ti meter til en bil, og fra bilen og rett i i huset seg skal til. Går ikke kilometervis ute i søla med finsko, da bytter man heller utesko til pensko når man kommer på festen. Går dere barføtt i konfirmasjoner, bryllup og dåp også? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå