Gå til innhold

Eg lurar på noko Gry

waco

Anbefalte innlegg

Hei Gry... kvinneguiden er kjempeflott men det er noe jeg lurte på.... på "sex og samliv" siden slo det meg, at for å komme inn må man akseptere en atten årsgrense.

I Norge er seksuell lavalder seksten år, hvorfor utelukker du en mengde seksuelt lovlydige mennesker? Å få høre, "ja du kan gjøre det", "nei du kan ikke lese om det", det er nesten som å krenke en befolkningsgruppe.

Jeg er ingen jurist og kan ikke si om det strider mot norsk lov eller ikke, men diskriminering er det. Det ville vært vidunderlig om KG hadde som

første norske organ, senket aldersgrensen til seksten år, slik at dere ikke tolker eller fraviker norsk, lov, tekst eller paragraf.

Waco

I florida må man være tjueen for å kjøpe dildo.... ler meg ihel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Waco,

Hyggelig at du synes Kvinneguiden er kjempeflott :-)

Til å begynne med hadde vi ingen "aldersgrense" i det hele tatt for å gå inn på våre erotiske pekere. Det skal ikke finnes pronografilenker på KG så slik sett kan hvem som helst gå inn.

Alkevel ønsker jeg å advare mot at innholdet for enkelte kan virke støtende. Så lenge myndighetsgrensen i Norge er 18 år brukes den samme grensen i forhold til vår kategori "sex og samliv".

Du må gjerne diskutere grenser...

Du kan skrive nesten akkurat det samme om at man kan stemme når man er 18, men ikke kjøpe sprit...

Forøvrig krever en del av våre annonsenettverk at vi har en slik "inngangs-side" til erotikkdelen vår.

Om du mener at jeg med dette krenker en hel befolkningsgruppe, bør du kanskje lese dine egne innlegg litt nærmere?? ;-)

Jussen rundt dette kan forørig ikke jeg heller, og om du viser meg en lov som sier at det på Internett bør stå 16 år i slike tilfeller endrer jeg gjerne jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bare at så lenge den seksuelle lavalderen er seksten...er det både naturlig og logisk at erotiske linker har samme grense....

Såvidt jeg kan se er det ingen i Norge som har seksten årsgrense... de har det i danmark... og sverige...

Mente at KG skulle være foreganssiden jeg da... skape litt debatt... få litt reaksjoner utenifra...

Mener også at det er idiotisk at kondomeriet også kjører atten år.... tror jeg skal skrive et brev til dem....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...