Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Varierer fra hver uke til 14 dager, spørs når på året.. Om vinteren er det iskaldt på soverommet og vi har midre sex, bruker pysj så da blir det hver 14. dag. Om sommeren skiftes det oftere, har katt som ofte prøveligger senga med litt bøss i pelsen så da synes jeg det er greit å få skiftet på. Heller ikke godt å ligge i svett sengetøy. Er mest kresen på laken, hater disse jersylakna som man kjenner hver eneste støvknupp på, finner ikke frotterlaken noen steder, har ett og det begynner å bli slitt! Elsker  frotterlaken!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Før skiftet jeg hver 2-3 uke, men så fikk jeg støvmiddallergi og må skifte hver uke. Og da inkluderer det å skifte å støvsuge senga:(

Anonymous poster hash: 13cae...015
Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Tekola, admin.

Skrevet

Hver søndag (hvis kjæresten har vært der den helga, vi sees kun på helg). Annenhver søndag hvis jeg har sovet alene.

AnonymBruker
Skrevet

Hver tredje til femte uke..

Anonymous poster hash: 6e6e2...609

AnonymBruker
Skrevet

En gang i året

Anonymous poster hash: e19e5...4e8
AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av denne tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=956126#entry16770990

Hvor ofte skifter dere på sengene?  Dere som er i forhold: Hvem er mest opptatt av at senga skal skiftet på?

Anonymous poster hash: e730d...6cc

Så ofte som mulig

Helst hver 14. dag eller oftere.

Er alene

Anonymous poster hash: 98e55...238

AnonymBruker
Skrevet

Før skiftet jeg hver 2-3 uke, men så fikk jeg støvmiddallergi og må skifte hver uke. Og da inkluderer det å skifte å støvsuge senga:(

Anonymous poster hash: 13cae...015

Kan du ikke bruke et spesielt madrasstrekk som beskytter madrassen mot støvmidd? Evt ha 2 slike oppå hverandre (under det vanlige lakenet) og bytte det øverste av de 2 spesielle trekkene og vaske det hver uke? Tror du får tilsvarende beskyttelsestrekk til pute også og kanskje til dyne

Anonymous poster hash: 98e55...238

AnonymBruker
Skrevet

Ca en gang i måneden, hvis det ikke har vært mye moro der, da blir det oftere. Det er jeg som skifter på, og jeg er jente.

Anonymous poster hash: 345f8...e99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...