Gå til innhold

Skifte på sengen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skifter 1 gang i uka når jeg tar husvasken. Hender noen ganger det blir 14 dager mellom hver gang, men det er heller sjeldent

Tror ikke mannen bryr seg nevneverdig om slikt ,og hadde han bodd alene så kunne det helt sikkert gått et halvt år mellom hver gang, om ikke lengre :ler:

Men! han hopper i dusjen så fort han ser at senga er nyredd, for han elsker å legge seg helt ren i en ren seng :P

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer han kun når sengen er skiftet på?

Anbefaler deg å skifte oftere

Anonymous poster hash: 1b097...9a5

• Liker 2
Skrevet

Nå når jeg er singel blir det annenhver uke. Hvis jeg deler seng med noen blir det oftere.

• Liker 1
Skrevet

Pleier å skifte ca hver 14 dag. Men på radioen tidligere i sommer henviste de til forskning som sa at 1 gang pr måned holdt i massevis eller eventuelt hvis det var synlige flekker. Synes likevel det er litt lenge jeg da. Men kan lufte det masse nå om sommeren da. Da synes jeg det holder seg friskt litt lenger 😄

• Liker 2
Skrevet

Dusjer han kun når sengen er skiftet på?

Anbefaler deg å skifte oftere

Anonymous poster hash: 1b097...9a5

Nei det var da ikke det jeg skrev

Men det kan hende han dropper å dusje om kvelden om ikke senga er nyredd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver søndag og etter reise/sykdom/fylla osv. Vi er like opptatt av det, kanskje jeg litt mer (kvinne)

Anonymous poster hash: 4b1ea...362

• Liker 1
Skrevet

Ca hver 14 dag, helst litt oftere. Er nok meg som er mest opptatt av å skifte på senga, men det går fint, vi deler nå på arbeidsoppgaver, så det blir mitt område :) Deilig følelse å legge seg nydusjet og ren i en seng med rent sengetøy

Skrevet

Hver 14 dag. Er nok jeg som passer på at det skjer ja☺

Skrevet

Hver søndag skifter vi på sengen. :-)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hver 7-14 dag. Kjæresten min liker å skifte om morgenen etter sex, så han er mer opptatt av det enn meg. Men så ser vi hverandre kun i helgene uansett.

AnonymBruker
Skrevet

ca hver 14 dag. 

Anonymous poster hash: 5fc63...984
Skrevet

Hver 7. - 14. dag, det kommer helt an på hva som har foregått i senga  :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca en gang i mnd, jeg som da skifter (kvinne). 

Anonymous poster hash: f0efb...d03
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dårlig på å skifte på sengen - da jeg hater å gjøre dette! men heldigvis har jeg en kjæreste som er veldig opptatt av dette og ofte tar jeg av den (dritt)jobben. Skiftes minst en gang i uken.

Anonymous poster hash: 7eb95...12a
Skrevet

Skifter hver 7.-14. dag, kommer litt an på om jeg gidder hver uke. Ellers skifter vi når en av oss har vært syk. 

Skrevet

Ca hver 14 dag. Han som er mest opptatt av å skifte.

Skrevet

Ca 1 gang I uken. Mannen er flinkere enn meg til det.

Skrevet

7-14dag, kommer helt an på når på året det er også...Oftere om jeg har vært syk eller hatt besøk av venner som har tatt med seg dyret sitt også (allergisk, så må skifte alt etterpå) Eller om det har vært en aktivitet i senga x)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan gå 2-3 måneder eller tre fire uker. Alt etter bruk.

Anonymous poster hash: a3cc3...898

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...