AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #21 Skrevet 22. juli 2015 Kjeden???? Altså......kjeden?? Vær så snill: det heter skjeden. Anonymous poster hash: 45c3f...c3f Ja beklager at jeg skrev feil, du måtte ødelegge tråden over at det mangla en bolstav, si meg, ødela det dagen din på noen måte at jeg glemte det? Hvis det gjorde det så anbefaler jeg deg å oppsøke noen for hjelp. God bedring. Anonymous poster hash: 87ca0...25b 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #22 Skrevet 22. juli 2015 Jeg håper det var skrivefeil, siden hun har født barn. Nei, jeg mente SKJEDEN! Altså oppi fitta om det er lettere for folk å forstå! At det går an å henge seg opp i at jeg har glemt en bokstav, møkkatelefon korrigere jo alt og jeg får ikke retta det opp når det er publisert. Anonymous poster hash: 87ca0...25b 4
peppermyntete Skrevet 22. juli 2015 #23 Skrevet 22. juli 2015 Nei, jeg mente SKJEDEN! Altså oppi fitta om det er lettere for folk å forstå! At det går an å henge seg opp i at jeg har glemt en bokstav, møkkatelefon korrigere jo alt og jeg får ikke retta det opp når det er publisert. Anonymous poster hash: 87ca0...25b Enda en fordel med å ikke gjemme seg bak anonym 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #24 Skrevet 22. juli 2015 Nei, jeg mente SKJEDEN! Altså oppi fitta om det er lettere for folk å forstå! At det går an å henge seg opp i at jeg har glemt en bokstav, møkkatelefon korrigere jo alt og jeg får ikke retta det opp når det er publisert.Anonymous poster hash: 87ca0...25b Fullstendig enig med deg! Anonymous poster hash: c8609...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #25 Skrevet 22. juli 2015 Ja beklager at jeg skrev feil, du måtte ødelegge tråden over at det mangla en bolstav, si meg, ødela det dagen din på noen måte at jeg glemte det? Hvis det gjorde det så anbefaler jeg deg å oppsøke noen for hjelp. God bedring. Anonymous poster hash: 87ca0...25b Hoho, ta en chill-pill da! Ødela ikke dagen min, men tydeligvis din. På tide å ta kvelden siden du har en smårolling å ta vare på i morgen? Anonymous poster hash: 45c3f...c3f
Lillemini Skrevet 22. juli 2015 #26 Skrevet 22. juli 2015 Selvfølgelig. Mente ikke å tråkke noen på tærne, er bare en smule lei alle kjedene og niplene her inne Og jeg mente heller ikke å tråkke på dine tær. Jeg er bare lei av alle mennesker der ute som føler det som sin rett å påpeke skrivefeil og andre småfeil hos andre. Hvilken kroppsdel hun hadde en absces på/i var irrelevant for innlegget, og da er det også (etter min mening) unødvendig å påpeke det. Nå tviler jeg på at dette var noe annet enn en enkel skrivefeil, men for alt vi vet har mennesket bak skrivefeilen dysleksi, og å da bli latterliggjort for en skrivefeil og til og med bli satt spørsmålstegn ved som mor, må føles vondt. Det handler om å være høflig og litt raus. Avsporing ferdig! 2
peppermyntete Skrevet 22. juli 2015 #27 Skrevet 22. juli 2015 Og jeg mente heller ikke å tråkke på dine tær. Jeg er bare lei av alle mennesker der ute som føler det som sin rett å påpeke skrivefeil og andre småfeil hos andre. Hvilken kroppsdel hun hadde en absces på/i var irrelevant for innlegget, og da er det også (etter min mening) unødvendig å påpeke det. Nå tviler jeg på at dette var noe annet enn en enkel skrivefeil, men for alt vi vet har mennesket bak skrivefeilen dysleksi, og å da bli latterliggjort for en skrivefeil og til og med bli satt spørsmålstegn ved som mor, må føles vondt. Det handler om å være høflig og litt raus. Avsporing ferdig! Det var vel å dra innlegget mitt litt i lengste laget og lese litt for mye ut av en kort setning.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #28 Skrevet 22. juli 2015 Enda en fordel med å ikke gjemme seg bak anonym Nå er det ikke alltid man vil bruke brukernavnet sitt, på KG er det helt normalt å kunne være anonym, om man har problemer med det så finnes det nok av andre forumer hvor dette ikke er tillatt man heller kan oppsøke, om man skal henge seg opp i filleting som at noen glemmer en bokstav, trykkleif, ordliste korrigering på telefonen og gud vet hva - og spore av tråden helt, Jeg fikk en absess opp i fitta, det var helvetes vondt. Anonymous poster hash: 87ca0...25b 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #29 Skrevet 22. juli 2015 Og jeg mente heller ikke å tråkke på dine tær. Jeg er bare lei av alle mennesker der ute som føler det som sin rett å påpeke skrivefeil og andre småfeil hos andre. Hvilken kroppsdel hun hadde en absces på/i var irrelevant for innlegget, og da er det også (etter min mening) unødvendig å påpeke det. Nå tviler jeg på at dette var noe annet enn en enkel skrivefeil, men for alt vi vet har mennesket bak skrivefeilen dysleksi, og å da bli latterliggjort for en skrivefeil og til og med bli satt spørsmålstegn ved som mor, må føles vondt. Det handler om å være høflig og litt raus. Avsporing ferdig! Noen har det såpass vondt med seg selv at de skal vri alle tråder her inne om til noe negativt. Jeg blir helt satt ut iblant. Anonymous poster hash: 87ca0...25b 2
peppermyntete Skrevet 22. juli 2015 #30 Skrevet 22. juli 2015 Nå er det ikke alltid man vil bruke brukernavnet sitt, på KG er det helt normalt å kunne være anonym, om man har problemer med det så finnes det nok av andre forumer hvor dette ikke er tillatt man heller kan oppsøke, om man skal henge seg opp i filleting som at noen glemmer en bokstav, trykkleif, ordliste korrigering på telefonen og gud vet hva - og spore av tråden helt, Jeg fikk en absess opp i fitta, det var helvetes vondt. Anonymous poster hash: 87ca0...25b Ja, og det er flott å kunne være anonym når man fortsatt er "ekte". Funksjonen misbrukes jo mer enn den brukes, derfor er det fint å kunne skrive med brukernavnet sitt i stede.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #31 Skrevet 22. juli 2015 Hoho, ta en chill-pill da! Ødela ikke dagen min, men tydeligvis din. På tide å ta kvelden siden du har en smårolling å ta vare på i morgen? Anonymous poster hash: 45c3f...c3f Tror du ikke jeg fint klarer å styre når jeg skal legge meg eller ikke? Hva har du med det å gjøre? Hva vet vel du om hvor lenge vi sover om morgenen. Nei, vet du hva, hvis denne tråden plager deg så mye at du føler et så stort behov for å få andre til å virke inkompetente, dårlig mor osv, så anbefaler jeg deg å fylle livet ditt med mer glede. Anonymous poster hash: 87ca0...25b 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #32 Skrevet 22. juli 2015 Ja, og det er flott å kunne være anonym når man fortsatt er "ekte". Funksjonen misbrukes jo mer enn den brukes, derfor er det fint å kunne skrive med brukernavnet sitt i stede. Jeg vil ikke utlevere meg selv med brukernavnet når jeg skal skrive private ting om underlivet mitt. Sånn er det bare. God kveld. Anonymous poster hash: 87ca0...25b 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #33 Skrevet 22. juli 2015 Kjenner jeg blir ordentlig provosert over at det aldri kan skrives en tråd her inne uten at folk skal spy ut negativiteten sin, og stemple trådstartere som det ene og det andre. KG er ikke lenger det den en gang var. det er ikke uten grunn til at Norge er på toppen over hets, sjikanering og mobbing på nett! Takk til alle dere som har skrevet konstruktive og gode tilbakemeldinger, med råd, tips og gode ord. Til dere andre: finn en annen tråd. God kveld videre Anonymous poster hash: 87ca0...25b 2
Lillemini Skrevet 22. juli 2015 #34 Skrevet 22. juli 2015 Noen har det såpass vondt med seg selv at de skal vri alle tråder her inne om til noe negativt. Jeg blir helt satt ut iblant.Anonymous poster hash: 87ca0...25b Blir litt satt ut jeg også av og til. Tror ikke nødvendigvis det er at de har det vondt med seg selv og bevisst prøver å sette ned andre, men at enkelte ikke tenker over hvordan det de skriver påvirker andre. Dette er noe jeg selv kanskje ikke var veldig flink til før jeg fikk barn, men nå tenker jeg mye på hvordan jeg ordlegger meg når jeg snakker til og om andre mennesker. Å "knise" av andres skrivefeil er ikke greit, og noe jeg aldri kommer til å tillate at min datter gjør i alle fall. 1
Lillemini Skrevet 22. juli 2015 #35 Skrevet 22. juli 2015 Tror du ikke jeg fint klarer å styre når jeg skal legge meg eller ikke? Hva har du med det å gjøre? Hva vet vel du om hvor lenge vi sover om morgenen. Nei, vet du hva, hvis denne tråden plager deg så mye at du føler et så stort behov for å få andre til å virke inkompetente, dårlig mor osv, så anbefaler jeg deg å fylle livet ditt med mer glede.Anonymous poster hash: 87ca0...25b Ikke ta det til deg. Jeg sitter også våken, og blir nok sittende her noen timer til. Dårlig mor vil kanskje en anonym bruker ha skrevet. Omgangssyke og en liten jente som har sovnet på sofaen er det reelle svaret her. Folk er glade i å dømme uten å vite fakta. Kos deg i morgen med din lille. Håper dere får litt sol, og i alle fall ikke omgangssyken. 😂 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #36 Skrevet 22. juli 2015 Ikke ta det til deg. Jeg sitter også våken, og blir nok sittende her noen timer til. Dårlig mor vil kanskje en anonym bruker ha skrevet. Omgangssyke og en liten jente som har sovnet på sofaen er det reelle svaret her. Folk er glade i å dømme uten å vite fakta. Kos deg i morgen med din lille. Håper dere får litt sol, og i alle fall ikke omgangssyken. Uff, omgangssyken er aldri noe greit! God bedring til dere! Legg lag på lag i senga med håndkler og slik, så du bare kan prelle av etterhvert som hun kaster opp. Ikke noe godt å være syk. Håper ikke du blir smittet. Ja, haha, nå skal jeg legge meg i senga og se ferdig en episode av en serie jeg følger med, som den dårlige mora jeg er, som ikke går å legger meg klokka 22.00 Anonymous poster hash: 87ca0...25b 2
Lillemini Skrevet 22. juli 2015 #37 Skrevet 22. juli 2015 Uff, omgangssyken er aldri noe greit! God bedring til dere! Legg lag på lag i senga med håndkler og slik, så du bare kan prelle av etterhvert som hun kaster opp. Ikke noe godt å være syk. Håper ikke du blir smittet. Ja, haha, nå skal jeg legge meg i senga og se ferdig en episode av en serie jeg følger med, som den dårlige mora jeg er, som ikke går å legger meg klokka 22.00 Anonymous poster hash: 87ca0...25b Jeg legger meg aldri 22 jeg heller, selv med friskt barn. Alt for glad i "voksentid" etter hun har lagt seg. Og med voksentid mener jeg å ligge strak ut på sofaen med tv eller en bok. 😜 Og det alt for lenge enn hva fornuften sier vi burde. Men, så lenge man klarer å ha det like gøy med barnet dagen etter ser jeg virkelig ikke problemet. Takk for tipset, tenker jeg flytter henne over i vår seng neste gang hun våkner, så skal passe på å dekke med noe som er lett å ta av. Håper det værste er over for hennes del da, så har jeg bare igjen å glede meg til jeg og mannen også begynner å spy. 😂
Luckiness Skrevet 23. juli 2015 #38 Skrevet 23. juli 2015 Du må ikke ha dårlig samvittighet! Jeg synes du allerede har gjort mye kjekt med jenten din jeg Hun vet vel uansett ikke hvor mye du planla, så hun vet ikke hva hun evt går glipp av. Uansett så vil jeg tro at det din 4åring allerede har vært med på av aktiviteter i sommer, holder lenge nok for henne Kanskje det til og med er litt deilig for henne å ha litt rolige dager. Når man er i barnehagen så går vel dagene ofte i ett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå