Gå til innhold

Dere som har jobbet/jobber på klesbutikk

Fru Blå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville tenkt litt på hva slags klesbutikk det er du skal på intervju i. Jeg tror jeg ville kledd meg litt ulikt om det er jobb i en sprek "ungdomsbutikk" a la Bik Bok, eller om det er i en mer "damete" butikk.

Å se velstelt og velkledd ut er uansett et must.

Lykke til på intervjuet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror ikke jeg ville kjøpt nye klær fra deres butikk for å gå på intervju i. Hadde jeg sittet som intervjuer tror jeg at jeg hadde syntes det så ut som et desperat forsøk. Men jeg ville nok kledd meg litt i samme stil som klærne de selger. For det er alltid viktig at selgerene bruker klær fra butikken. Tror mange selgere har fått høre "Den du har på deg er fin - har dere den?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Jeg har ikke fått intervju enda, men var å leverte søknad og CV personlig på butikken. Har ikke erfaring fra klesbutikk enda, så det spørs om jeg får napp. *krysser fingrer og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happyending

Mitt tips er å bruke noe i rødt.. Ta på deg en rød topp eller genser.. Rødt er en farge som gjør inntrykk, og da husker de deg lettere igjen.. Tenk om de skal intervjue 20 jenter som alle stiller likt, da må man skille seg ut på en eller annen måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...