Chelsea82 Skrevet 22. juli 2015 #1 Del Skrevet 22. juli 2015 Hei! Er en dame på 32 år som bor i Drammensområdet. Søker venninner som bor i nærheten. Litt om meg selv. Har kjæreste og fast jobb. I fritiden liker jeg å trene, gå turer, shopping, kafebesøk, reise, etc. Dette er noen av de normale tingene som jeg liker. Jeg er ikke typen som går på byen, og fester heller ikke. Får panikkanfall om det er sammenkomster hvor dansing er obligatorisk, for det kan jeg ikke. Om dette høres interessant ut så ta kontakt. Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gubi Skrevet 31. juli 2015 #2 Del Skrevet 31. juli 2015 Hei, jeg søker også flere venninner i Buskerud jeg kan gå på kafé, gå en tur med, se en film etc. Er selv 38 år og flyttet hit for en del år tilbake, men det er ikke så lett å bli godt kjent med nye mennesker når alle er travle og opptatt med sitt :-) Send meg gjerne en personlig melding hvis du vil bli kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 31. juli 2015 #3 Del Skrevet 31. juli 2015 Så flott. Da er vi 3 stk, i drammens området, i 30 åra 😀Absolutt ikke gira på fest og fyll heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannj33 Skrevet 15. oktober 2015 #4 Del Skrevet 15. oktober 2015 20 år, bor i Drammen. Fester lite.. Studerer sykepleie! Har kjæreste og de samme interessene som dere nevnte. Hei på dere damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå