AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #21 Skrevet 24. juli 2015 Jeg er ikke TS, men jeg har aldri gjort noe i nærheten av dette. Allikevel sender jeg tydeligvis ikke ut konematerialevibber. Så jeg lurer på det samme som TS, hva er disse signalene dere snakker om. For oppførselen som beskrives i denne tråden, har jeg ikke problemer med å forstå, men jeg forstår ikke hva disse signalene man må endre for å få kjæreste er.Anonymous poster hash: 3eb84...02d Godt å høre vi er flere! Flere med tips her? TS Anonymous poster hash: 2b014...7cc
Gjest Juan Skrevet 24. juli 2015 #22 Skrevet 24. juli 2015 La oss være intelligente og rasjonelle og se hva vi kommer frem til... Jeg spurte tidlig i tråden hva slags signaler du ønsker å sende ut. Om du først finner ut det, så er det litt enklere å gå videre. Ettersom du poster i singelforumet antar jeg at du er nettopp det: singel. Og da ønsker du kanskje å møte en mann? La oss anta det. Men kanskje er du for feig til å ta initiativ selv? Uten at jeg mener å være frekk, så antar vi det også. Det som da er viktig for deg som kvinne er å utstråle tilgjengelighet og interesse til omverdenen og særlig når det er en mann du liker. Det mest grunnleggende da er et åpent kroppsspråk, smil og blikk. Det trenger ikke være intens øyekontakt eller lange blikk, men gjentatte, stjålne blikk er som regel en invitasjon i min verden. Med andre ord, gjør det enkelt for menn å ta kontakt med deg og gjør deg tilgjengelig. Er du for eksempel ute på byen med venninnene dine, så still dere ikke en lukket sirkel eller plasser deg selv innerst ved et bord. Stå i en hestesko som inviterer kontakt og aller helst plasser deg ytterst i flokken. Gir dette mening?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå