Gå til innhold

"Sende ut riktig signaler" ?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Omtrent i hvert eneste innlegg her, så blir det anbefalt / det snakkes om å sende ut riktige signaler...

 

" Du må se hva slags signaler du sender ut"

 

Hva menes med dette? Hvordan vet man hva slags signaler man sender? Hvordan kan man få til å sende "riktig" signaler?

 

Altså i prakis, hvordan fungerer dette??

 



Anonymous poster hash: 2e5b9...5ce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler om at du må rengjøre antennene dine med Zalo i blant, ellers blir det skurrete.



Anonymous poster hash: a5bbe...d1a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr vel at enkelte jenter er ute etter et forhold men ikke kommuniserer det på riktig måte. Eller at de bare er jenter som ikke virker som de egner seg for forhold, i.e. utpregede partyjenter.

 

- Blir på byen til de sene nattetimer

- Blir altfor fulle

- Kler seg harry, har tatoveringer

- Banner, roper, er kranglete

- Snakker åpenlyst mye om sex med menn, eller med seksuelle innuendos

- Aktivt legger an på menn

 

 

(Sier ikke at det alle jenter som er slik skal endre seg. Bare at de selv velger hvordan andre oppfatter dem og at det kanskje ikke er konsekvent med oppmerksomheten man vil ha).



Anonymous poster hash: bc79f...34a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det betyr vel at enkelte jenter er ute etter et forhold men ikke kommuniserer det på riktig måte. Eller at de bare er jenter som ikke virker som de egner seg for forhold, i.e. utpregede partyjenter.

 

- Blir på byen til de sene nattetimer

- Blir altfor fulle

- Kler seg harry, har tatoveringer

- Banner, roper, er kranglete

- Snakker åpenlyst mye om sex med menn, eller med seksuelle innuendos

- Aktivt legger an på menn

 

 

(Sier ikke at det alle jenter som er slik skal endre seg. Bare at de selv velger hvordan andre oppfatter dem og at det kanskje ikke er konsekvent med oppmerksomheten man vil ha).

Anonymous poster hash: bc79f...34a

 

Da kan man jo heller kalle det oppførsel enn signaler, så blir det litt mer konkret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det handler om at du må rengjøre antennene dine med Zalo i blant, ellers blir det skurrete.

Anonymous poster hash: a5bbe...d1a

 

 

 

 

Det betyr vel at enkelte jenter er ute etter et forhold men ikke kommuniserer det på riktig måte. Eller at de bare er jenter som ikke virker som de egner seg for forhold, i.e. utpregede partyjenter.

 

- Blir på byen til de sene nattetimer

- Blir altfor fulle

- Kler seg harry, har tatoveringer

- Banner, roper, er kranglete

- Snakker åpenlyst mye om sex med menn, eller med seksuelle innuendos

- Aktivt legger an på menn

 

 

(Sier ikke at det alle jenter som er slik skal endre seg. Bare at de selv velger hvordan andre oppfatter dem og at det kanskje ikke er konsekvent med oppmerksomheten man vil ha).

Anonymous poster hash: bc79f...34a

 

 

 

Dette er oppførsel... jeg vil vite om disse usynlige signalene og spesifikt HVORDAN man endrer dem....

Anonymous poster hash: 2b014...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er oppførsel... jeg vil vite om disse usynlige signalene og spesifikt HVORDAN man endrer dem....

Anonymous poster hash: 2b014...7cc

 

 

Når man har en viss oppførsel, så sender man ut visse signaler. Eller vibber, som man kan kalle det.

Om målet er å finne seg noe seriøst, så må man oppføre seg deretter også. En ting kan være og avvente med sex og generelt ta det rolig og virke seriøs og ikke en som går og flørter med alle eller sender ut nettopp slike signaler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler mye om væremåte og bekledning. 

 

En kvinne som går med belte som skjørt og utrigning helt ned til navelen som hopper på hver tilgjengelige mann i alkoholens bris sender jo ut andre signaler enn en kvinne som er mer tildekket og står med vennene sine uten å løfte et blikk på mennene rundt, synes du ikke? Dette er bare et tilfeldig eksempel. 

 

Eller la oss ta to menn som er interessert i en jente. Den ene mannen er åpen og sikker på seg selv, gir blikk og annen oppmerksomhet til jenta. Den andre mannen er usikker og mer lukket, og ser vekk hver eneste gang blikket deres møter. Disse mennene kan sende ut helt forskjellige signaler, selv om begge er interessert. 

 

Det er litt vanskelig å beskrive det, da det er så mange faktorer som spiller inn. Dette var rimelig enkle eksempler, og dette gjelder jo ikke i alle tilfeller. En mann som er usikker, lukket og nervøs rundt jenta han er interessert i kan også sende ut riktige signaler. Vanskelig å si helt konkret. 

 

 



Anonymous poster hash: 0bc6c...5be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jeg skjønner ikke HVA disse signalene er? :vetikke::fnise:

 

Om jeg skal sende ut "konemateriale" signaler, hva gjør jeg da?



Anonymous poster hash: 2b014...7cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr vel at enkelte jenter er ute etter et forhold men ikke kommuniserer det på riktig måte. Eller at de bare er jenter som ikke virker som de egner seg for forhold, i.e. utpregede partyjenter.

- Blir på byen til de sene nattetimer

- Blir altfor fulle

- Kler seg harry, har tatoveringer

- Banner, roper, er kranglete

- Snakker åpenlyst mye om sex med menn, eller med seksuelle innuendos

- Aktivt legger an på menn

(Sier ikke at det alle jenter som er slik skal endre seg. Bare at de selv velger hvordan andre oppfatter dem og at det kanskje ikke er konsekvent med oppmerksomheten man vil ha).

Anonymous poster hash: bc79f...34a

Haha! Jenter med tatoveringer egner seg ikke for forhold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Det betyr vel at enkelte jenter er ute etter et forhold men ikke kommuniserer det på riktig måte. Eller at de bare er jenter som ikke virker som de egner seg for forhold, i.e. utpregede partyjenter. - Blir på byen til de sene nattetimer- Blir altfor fulle- Kler seg harry, har tatoveringer- Banner, roper, er kranglete- Snakker åpenlyst mye om sex med menn, eller med seksuelle innuendos- Aktivt legger an på menn  (Sier ikke at det alle jenter som er slik skal endre seg. Bare at de selv velger hvordan andre oppfatter dem og at det kanskje ikke er konsekvent med oppmerksomheten man vil ha). Anonymous poster hash: bc79f...34a

Ok, så har du tatovering så kan du ikke være ute etter et seriøst forhold ? Gi deg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å lære en som ikke har sosiale antenner om hva signaler er. Skjønner du ikke selv hvilke signaler du sender ut, må du polere de sosiale antennene og lære deg å kjenne mennesker som er rundt deg.



Anonymous poster hash: 0ab73...7f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er umulig å lære en som ikke har sosiale antenner om hva signaler er. Skjønner du ikke selv hvilke signaler du sender ut, må du polere de sosiale antennene og lære deg å kjenne mennesker som er rundt deg.

Anonymous poster hash: 0ab73...7f0

 

 

Haha! Sosiale antenner tror jeg nok jeg har ;) Går nokså bra overens med de fleste, og har ingen problemer med å  stifte nye bekjentskap feks...

Med andre ord er jeg ingen sosial taper, men jeg har bare vanskeligheter med å forstå disse signalene i PRAKSIS og hvordan man styrer dem selv..

 

 

Anonymous poster hash: 2b014...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jammen jeg skjønner ikke HVA disse signalene er? :vetikke::fnise:

 

Om jeg skal sende ut "konemateriale" signaler, hva gjør jeg da?

Anonymous poster hash: 2b014...7cc

 

Da skal du ihvertfall ikke danse oppå bordet i en kort kjole, komme brautende inn på en fest, begynne å slåss med jenter, være lat, ikke orke å gjøre noe, være empatiløs. 

Anonymous poster hash: a519d...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Haha! Sosiale antenner tror jeg nok jeg har ;) Går nokså bra overens med de fleste, og har ingen problemer med å  stifte nye bekjentskap feks...

Med andre ord er jeg ingen sosial taper, men jeg har bare vanskeligheter med å forstå disse signalene i PRAKSIS og hvordan man styrer dem selv..

 

 

Anonymous poster hash: 2b014...7cc

 

Hvis de sosiale antennene dine er på stell, hvorfor klarer du da ikke å se på dine venner hvordan signaler de sender ut med sin oppførsel?

Anonymous poster hash: 0ab73...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis de sosiale antennene dine er på stell, hvorfor klarer du da ikke å se på dine venner hvordan signaler de sender ut med sin oppførsel?

Anonymous poster hash: 0ab73...7f0

 

 

Fordi jeg ikke ser disse signalene??? Er jo det som er problemet mitt...

Anonymous poster hash: 2b014...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Riktige signaler handler ikke om hva man er og hvem man er, men om hva man vil. En signaliserer overfor et annet menneske om en er interessert eller ikke, fx.

Å drive med dyp øyekontakt eller stryke noen på låret om en ikke er interessert i noe mer,er ikke riktige signaler. Videre kan fravær av slike signaler, om en er interessert, gjøre at man ikke kommer noen vei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fordi jeg ikke ser disse signalene??? Er jo det som er problemet mitt...

Anonymous poster hash: 2b014...7cc

 

Er jo det som er hele poenget mitt. Du klarer ikke å lese andre mennesker fordi de sosiale antennene ikke er strukket langt nok ut. Og hvis du ikke klarer å lese andre mennesker, hvordan skal du da klare å skjønne hvilke signaler du selv sender? Det å ha sosiale antenner er mer enn å kunne snakke med andre mennesker (det finnes også de som totalt mangler sosiale antenner og snakker alt for mye med folk rundt seg).

Anonymous poster hash: 0ab73...7f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det som er hele poenget mitt. Du klarer ikke å lese andre mennesker fordi de sosiale antennene ikke er strukket langt nok ut. Og hvis du ikke klarer å lese andre mennesker, hvordan skal du da klare å skjønne hvilke signaler du selv sender? Det å ha sosiale antenner er mer enn å kunne snakke med andre mennesker (det finnes også de som totalt mangler sosiale antenner og snakker alt for mye med folk rundt seg). Anonymous poster hash: 0ab73...7f0

Merkelig formanende tone du hadde, da!

Å lese andre mennesker er da ikke nødvendivis et spørsmål om sosiale antenner, det er da et stort tolkningsrom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du ihvertfall ikke danse oppå bordet i en kort kjole, komme brautende inn på en fest, begynne å slåss med jenter, være lat, ikke orke å gjøre noe, være empatiløs.

Anonymous poster hash: a519d...473

Jeg er ikke TS, men jeg har aldri gjort noe i nærheten av dette. Allikevel sender jeg tydeligvis ikke ut konematerialevibber. Så jeg lurer på det samme som TS, hva er disse signalene dere snakker om. For oppførselen som beskrives i denne tråden, har jeg ikke problemer med å forstå, men jeg forstår ikke hva disse signalene man må endre for å få kjæreste er.

Anonymous poster hash: 3eb84...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...