Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du på en dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vann er viktig for kroppen, derfor lurer jeg på hvor mye vann du drikker i løpet av en dag? 



Anonymous poster hash: 5614b...bba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6-10liter vann hver dag. 

tosk

Anonymous poster hash: 51b79...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

 

tosk

Anonymous poster hash: 51b79...73f

 

Hvordan det? Jeg drikker mye mer vann enn gjennomsnittet på grunn av at jeg trener to ganger om dagen, og vann er utrolig viktig å få i seg. Svetter også veldig fort når jeg trener. Elsker vann jeg. Ulempen er kanskje å måtte stå opp midt på natten for å gå på do... litt lei det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt 1 liter.

Anonymous poster hash: 8518a...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 1 til 4 liter. Jeg kan drikke ganske mye når jeg først drikker. Foreks kan jeg plutselig drikke 7dl på 10 sekunder

Endret av Mr_Kindle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker altfor mye så jeg forsøker å begrense meg, men jeg drikker 6-9 l per døgn. Spiser 3-5 gram salt, men blodprøvene viser at jeg har altfor mye natrium. Legene vet ikke hvorfor. Men jeg blir slapp og uggen om jeg prøver å drikke noe særlig mindre enn 6 l.

Anonymous poster hash: a994e...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca 1.5 liter. 



Anonymous poster hash: 3ddec...958
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt for lite..

Sliter med å huske å drikke vann, så det blir vanligvis bare en halv liter. Maks 1 liter, noen ganger ikke en halv liter en gang...

Anonymous poster hash: 0b2e4...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke det bare en seiglivet myte at man skal pøse på med litervis med vann hver dag? Jeg orker ihvertfall ikke løpe på do hele tiden, og holder meg til i overkant av 1 liter daglig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker nesten bare vann, men lite. 2-3 litt store glass eller maks en liter er normalen her, må virkelig anstrenge meg om jeg skal drikke mer.

Anonymous poster hash: 81ef6...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det bare en seiglivet myte at man skal pøse på med litervis med vann hver dag? Jeg orker ihvertfall ikke løpe på do hele tiden, og holder meg til i overkant av 1 liter daglig.

Stemmer det. Man skal drikke når man er tørst.

Anonymous poster hash: e699b...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker altså, har en halvviter vann i løpet av jobbdagen, gjerne litt under også så vil si max 1 liter om dagen, med mindre jeg trener, da prøver jeg å hive innpå litt mer etter treningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...