AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #61 Skrevet 23. juli 2015 1. Alder - 182. Kjønn - jente3. Legning - hetro4. Sivilstatus - singel5. Antall sexpartnere med samleie - 16. Antall ons - 0 7. Antall sexpartnere uten samleie - 18. Når hadde du sex sist - 1 år siden9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - 110. Når kom du sist - aldriAnonymous poster hash: 50a1f...1f1 💓😁Anonymous poster hash: e23a8...a38
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #62 Skrevet 23. juli 2015 Hva da med kompisen min på 24 år som har hatt sex med over 100 jenter, er han da megagigasuperduperHORE? Du høres ut som en hyperkristen idiot, som jeg er glad for ikke er med i min omgangskrets. Der blir man bare sett på som hore om man tar betalt for sex. Spiller vel ingen rolle om det er jente eller gutt. Horete er det jo allikevel. Du kan jo spørre deg selv om han kameraten din er noe å samle på - for seg selv eller for andre. Jeg tror ikke han er særlig til kar. Hva skulle vitsen vært å knulle over 100 jenter, hvis det ikke var for å kunne fortelle deg om det (dermed: skryt). Det er jo ikke nødvendig, ei heller "gøy" med mange sexpartnere - kanskje det er erfaringspositivt med flere enn 1 partnere, men 100 er bare idiotisk og horete. Jeg er ikke hyperkristen, eller en idiot selv om du synes jeg høres ut som en. Jeg har noe som kalles verdier, i og med at jeg er et menneske med tanker, følelser og verdighet. Det vennegjengen din bedriver ligger langt vekk fra hvordan et menneske bør leve et liv for å oppnå verdighet og å være lykkelig - så jeg kan beroe deg med at dere defintitivt aldri vil bli en del av den vennegjengen jeg har. Vi er for bra. Har aldri skammet meg før, men nå når jeg vet at jeg BURDE det, så gjør jeg jo det, såklart. Når jeg har sex med kjæresten min, så er det hovedsakelig for nytelsens skyld, selv om jeg er veldig glad i han. Skjønner at det er feil for deg, men jeg har tenkt til å fortsette med det uansett.Anonymous poster hash: 412dc...63b Så fint at du såklart vil skamme deg fremover. Skjønner jeg godt at du vil om du har mer enn nødvendig antall sexpartnere. Det sier noe som hvor utrolig svak du er, som tydelig setter sex foran kvalitetstid med folk du faktisk kjenner eller ønsker å bli kjent med. Sex på den måten er ikke kvalitetstid, det er hor. Dessuten snakker jeg ikke om sex med kjæresten din, men så vidt jeg forstår - er du enda mer horete når du har kjæreste, og bedriver ONS ved siden av. Men deg om det. Og deres måte å leve på er den eneste rette? Og ang sykdommer: hørt om kondom? Anonymous poster hash: 6d8da...161 Hva mener du med "deres måte"? Har du definert meg som om jeg tilhører en egen gruppe som proklamerer disse meningene? Det er jeg ikke. Det er mine egne meninger. Har hørt om kondom, er ikke det en sånn båt som du kjører rundt på kanalene i Venezia med? Jenter som knuller mange mennesker uten å være sammen med dem er horete - alle menn synes det. Anonymous poster hash: 0b12c...429
Christiania_Oslo Skrevet 23. juli 2015 #63 Skrevet 23. juli 2015 1. Alder 2. Kjønn 3. Legning 4. Sivilstatus 5. Antall sexpartnere med samleie 6. Antall ons 7. Antall sexpartnere uten samleie 8. Når hadde du sex sist 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år 10. Når kom du sistAnonymous poster hash: b2663...af9 Kvinne 28 Hetero Singel 4 3 Uten samleie? I 2010 2 Onanerte istad
Christiania_Oslo Skrevet 23. juli 2015 #64 Skrevet 23. juli 2015 I mine øyne er det mange. Jeg har kun vært i lengre forhold og samme har damene jeg har vært med. Varsellampene ringer når jenter har vært singel i årevis. Enkelt sånn sett å vite hvem som er forholdsjenter og ons jenter. Anonymous poster hash: e23a8...a38 Hmmm rart at jeg har vært singel i årevis men allikavel ikke et høyt antall ons... Du må ikke tro alle single jenter lever etter "sex og singelliv"fenomenet, noen av oss har blitt såret gang på gang og derfor valgt å holde seg unna menn og fylle dagene med annet. Selvfølgelig vil jeg tro det er vanlig for single å pule rundt,men ha i bakhodet at dette gjelder absolutt ikke alle. 1
Christiania_Oslo Skrevet 23. juli 2015 #65 Skrevet 23. juli 2015 Tenker akkurat det samme! Latterlig å ha pult 10 stk. når du er 24 f.eks. Det er faktisk litt horete... Anonymous poster hash: 0b12c...429 Men dette er jo en tråd der man skal svare på disse spm,blir dumt når folk da kommer med fordømmende svar. Og jeg ser flere som ikke har hatt flyst med partnere her inne. 1
Gjest stina94 Skrevet 23. juli 2015 #66 Skrevet 23. juli 2015 1. Alder: 202. Kjønn: Kvinne3. Legning: Heterofil4. Sivilstatus: I et forhold5. Antall sexpartnere med samleie: 26. Antall ons: 17. Antall sexpartnere uten samleie: 28. Når hadde du sex sist: 30. juni9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år: 210. Når kom du sist: I forrigårs
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #67 Skrevet 23. juli 2015 1. Alder - 23 2. Kjønn - Jente 3. Legning - Heterofil 4. Sivilstatus - Singel 5. Antall sexpartnere med samleie - 5 6. Antall ons - 1 7. Antall sexpartnere uten samleie - 0 8. Når hadde du sex sist - i går 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - 3 10. Når kom du sist - i gårAnonymous poster hash: 84e6a...4df
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #68 Skrevet 23. juli 2015 1. Alder: 18 2. Kjønn: jente 3. Legning: hetero 4. Sivilstatus: singel 5. Antall sexpartnere med samleie: 11 6. Antall ons: 4 7. Antall sexpartnere uten samleie: 3 8. Når hadde du sex sist: 5 dager siden 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år: 7 10. Når kom du sist: 5 dager siden Anonymous poster hash: 1f8cf...b95
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #69 Skrevet 23. juli 2015 1. Alder - 25 2. Kjønn - Kvinne3. Legning - Hetero4. Sivilstatus - Singel5. Antall sexpartnere med samleie - 106. Antall ons - 27. Antall sexpartnere uten samleie - 08. Når hadde du sex sist - 9 dager siden9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - 410. Når kom du sist - i går Anonymous poster hash: 85c40...ea5
RockyRose Skrevet 23. juli 2015 #70 Skrevet 23. juli 2015 1. Alder: 23 2. Kjønn: jente 3. Legning: hetero 4. Sivilstatus: sambuar 5. Antall sexpartnere med samleie: 16 6. Antall ons: 8 7. Antall sexpartnere uten samleie: 2. 8. Når hadde du sex sist: onsdag forrige veke. 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år: ca 5?! 10. Når kom du sist: onsdag forrige veke.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #71 Skrevet 23. juli 2015 1. Alder 222. Kjønn kvinne3. Legning bi4. Sivilstatus samboer5. Antall sexpartnere med samleie 306. Antall ons 257. Antall sexpartnere uten samleie 08. Når hadde du sex sist 3 dager siden9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år 1510. Når kom du sist istad Anonymous poster hash: 93e65...0fd
MarianneE Skrevet 23. juli 2015 #72 Skrevet 23. juli 2015 1. Alder 2. Kjønn 3. Legning 4. Sivilstatus 5. Antall sexpartnere med samleie 6. Antall ons 7. Antall sexpartnere uten samleie 8. Når hadde du sex sist 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år 10. Når kom du sistAnonymous poster hash: b2663...af9 1- 36 2-kvinne 3- hetro 4- gift 5- 1 6- 0 7- 0 8- tirsdag 9- 1 10-tirsdag
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #73 Skrevet 23. juli 2015 1. Alder - 41 2. Kjønn - kvinne 3. Legning - hetero 4. Sivilstatus - singel 5. Antall sexpartnere med samleie - ca 70 6. Antall ons - ca 62 7. Antall sexpartnere uten samleie - ? 8. Når hadde du sex sist - tirsdag 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - 12 10. Når kom du sist - tirsdagAnonymous poster hash: 2afc3...e70
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #74 Skrevet 24. juli 2015 1. Alder 29 2. Kjønn Kvinne 3. Legning Hetero 4. Sivilstatus Forlovet 5. Antall sexpartnere med samleie 60+ 6. Antall ons 3 7. Antall sexpartnere uten samleie 3 8. Når hadde du sex sist To dager siden 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år 15-20 10. Når kom du sist I går Anonymous poster hash: c206c...24c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #75 Skrevet 24. juli 2015 1. Alder - 33 år 2. Kjønn - kvinne 3. Legning - hetero 4. Sivilstatus - forlovet 5. Antall sexpartnere med samleie - mer enn 65, har ærlig talt aldri skjønt greia med å ha oversikten. 6. Antall ons - mer enn 30. 7. Antall sexpartnere uten samleie - kanskje ti stk. 8. Når hadde du sex sist - Tre dager siden. 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - over tyve. 10. Når kom du sist - i går. Fascinerende at folk stempler andre som horete/løse på bakgrunn av antall sexpartnere. Jeg har sex når jeg ønsker/har anledning, og da jeg var singel resulterte det i flere ONS og FF- har aldri følt meg løs av den grunn. Sex er for å nytes, og jeg har alltid gjort mitt for at opplevelsen er fantastisk, med eller uten fast partner/FF. Respekter at noen av oss ikke tar sex så himla høytidelig, har hatt noen av mine beste sexopplevelser på ONS, betyr hverken at jeg er løs, uintelligent eller skitten. Anonymous poster hash: 64017...2cb 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #76 Skrevet 24. juli 2015 1. Alder - 33 år 2. Kjønn - kvinne 3. Legning - hetero 4. Sivilstatus - forlovet 5. Antall sexpartnere med samleie - mer enn 65, har ærlig talt aldri skjønt greia med å ha oversikten. 6. Antall ons - mer enn 30. 7. Antall sexpartnere uten samleie - kanskje ti stk. 8. Når hadde du sex sist - Tre dager siden. 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - over tyve. 10. Når kom du sist - i går. Fascinerende at folk stempler andre som horete/løse på bakgrunn av antall sexpartnere. Jeg har sex når jeg ønsker/har anledning, og da jeg var singel resulterte det i flere ONS og FF- har aldri følt meg løs av den grunn. Sex er for å nytes, og jeg har alltid gjort mitt for at opplevelsen er fantastisk, med eller uten fast partner/FF. Respekter at noen av oss ikke tar sex så himla høytidelig, har hatt noen av mine beste sexopplevelser på ONS, betyr hverken at jeg er løs, uintelligent eller skitten. Anonymous poster hash: 64017...2cb Du kan jo prøve å overbevise deg selv om det.😁 Faktum er at du ikke kan styre hva andre tenker om en så løs fortid. Hadde ikke tatt i ei jente med ei sånn fortid. Men regner med at de som er løse kan finne hverandre, så slipper vi som kun har sex i forhold å støte på det.Anonymous poster hash: e23a8...a38 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #77 Skrevet 24. juli 2015 Jeg trenger ikke overbevise meg selv om noen ting som helst. Mannen jeg har vært sammen med i syv år, og som jeg skal gifte meg med vet at jeg var seksuelt aktiv, vi hadde sex første kvelden, men det har aldri vært noe negativt. Jeg har venner som aldri har hatt ONS og venner som sikkert har hatt flere hundre, bryr meg midt bak om de kan anses for å være løse. Og hva er definisjonen på løs? Hvor går grensa liksom? Er man automatisk løs om man har sex utenfor et fast forhold? Tenker at siden det var gjensidig lyst, jeg alltid beskyttet meg og jeg kun hadde FF og ONS som singel, blir det opp til hver enkelt hvor seksuelt aktive de ønsker og være 😊 Anonymous poster hash: 64017...2cb 2
Shneppi Skrevet 24. juli 2015 #78 Skrevet 24. juli 2015 1. Alder - 24 2. Kjønn - Jente 3. Legning - heterofil 4. Sivilstatus - I et forhold 5. Antall sexpartnere med samleie - 7 6. Antall ons - 3 7. Antall sexpartnere uten samleie - 0 8. Når hadde du sex sist - 2 dager siden 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - 3 10. Når kom du sist - aaaalt for lenge siden. Husker ikke en gang må fikses ASAP!
Rosaprosa20 Skrevet 24. juli 2015 #79 Skrevet 24. juli 2015 1. Alder: 202. Kjønn: Jente3. Legning: Hetero4. Sivilstatus: Singel5. Antall sexpartnere med samleie: 16. Antall ons: 07. Antall sexpartnere uten samleie: 08. Når hadde du sex sist: Halvannet år siden kanskje?9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år: 110. Når kom du sist: To dager siden
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #80 Skrevet 24. juli 2015 1. Alder - 32 2. Kjønn - Kvinne 3. Legning - Hetero 4. Sivilstatus - Gift 5. Antall sexpartnere med samleie - Ca. 100 6. Antall ons - Ca. 5 7. Antall sexpartnere uten samleie - Ca. 15 8. Når hadde du sex sist - 3 dager siden 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - Ca. 30 10. Når kom du sist - I går Mitt horete bidrag. Mye av dette skyldes personlige problemer, men jeg skammer meg ikke. Mitt utsvevende liv har bidratt til å gjøre meg til den jeg er i dag, og jeg har mange gode minner. Anonymous poster hash: dcba2...a40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå