AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #41 Skrevet 22. juli 2015 Ja, jeg er skikkelig hore altså. Hatt sex med 11 stk på 15 år. Makan til laus Anonymous poster hash: 6d8da...161 I mine øyne er det mange. Jeg har kun vært i lengre forhold og samme har damene jeg har vært med. Varsellampene ringer når jenter har vært singel i årevis. Enkelt sånn sett å vite hvem som er forholdsjenter og ons jenter. Anonymous poster hash: e23a8...a38
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #42 Skrevet 22. juli 2015 Ja - selv er jeg mann, og selv om jeg nå har vært singel i 6 mnd. har jeg fremdeles hatt 0 sexpartnere på det halve året. Å ha sex for sexens skyld er horete og skittent - da kan man like gjerne ta betalt, for følelser finnes det ikke. Sex er noe som hører sammen med den du er glad i. Ei på 24 har ikke vært glad i 10 stykker. Hun har ønsket å fylle seg opp med hva det skal være, bare for å få kjødelig stimulanse - og det er, uansett hvordan dere vrir på det - horete gjort. Dere som driver på med det, BURDE faktisk skamme dere. Det er slike som dere som sprer dritt rundt omkring i samfunnet, både med sykdommer, men også enormt lave menneskelige verdier, lav selvtillit, dårlige holdninger etc. som smitter over på andre. Til dere som har hatt 20 sexpartnere, har dere da tatt 20 x kjønnssykdomstester, eller gir dere faen og heller sprer sykdommer videre til de dere er horete med? Anonymous poster hash: 0b12c...429
Gjest Morello Skrevet 22. juli 2015 #43 Skrevet 22. juli 2015 1. Alder: 192. Kjønn: Jente3. Legning: Bifil4. Sivilstatus: Kjæreste <35. Antall sexpartnere med samleie: Husker ikke:P6. Antall ons: Husker ikke7. Antall sexpartnere uten samleie: Husker ikke8. Når hadde du sex sist: I går9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år: som sagt, husker ikke10. Når kom du sist: I går ^^
frk91 Skrevet 22. juli 2015 #44 Skrevet 22. juli 2015 Ja - selv er jeg mann, og selv om jeg nå har vært singel i 6 mnd. har jeg fremdeles hatt 0 sexpartnere på det halve året. Å ha sex for sexens skyld er horete og skittent - da kan man like gjerne ta betalt, for følelser finnes det ikke. Sex er noe som hører sammen med den du er glad i. Ei på 24 har ikke vært glad i 10 stykker. Hun har ønsket å fylle seg opp med hva det skal være, bare for å få kjødelig stimulanse - og det er, uansett hvordan dere vrir på det - horete gjort. Dere som driver på med det, BURDE faktisk skamme dere. Det er slike som dere som sprer dritt rundt omkring i samfunnet, både med sykdommer, men også enormt lave menneskelige verdier, lav selvtillit, dårlige holdninger etc. som smitter over på andre. Til dere som har hatt 20 sexpartnere, har dere da tatt 20 x kjønnssykdomstester, eller gir dere faen og heller sprer sykdommer videre til de dere er horete med? Hva da med kompisen min på 24 år som har hatt sex med over 100 jenter, er han da megagigasuperduperHORE? Du høres ut som en hyperkristen idiot, som jeg er glad for ikke er med i min omgangskrets. Der blir man bare sett på som hore om man tar betalt for sex. 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #45 Skrevet 22. juli 2015 Ja - selv er jeg mann, og selv om jeg nå har vært singel i 6 mnd. har jeg fremdeles hatt 0 sexpartnere på det halve året. Å ha sex for sexens skyld er horete og skittent - da kan man like gjerne ta betalt, for følelser finnes det ikke. Sex er noe som hører sammen med den du er glad i. Ei på 24 har ikke vært glad i 10 stykker. Hun har ønsket å fylle seg opp med hva det skal være, bare for å få kjødelig stimulanse - og det er, uansett hvordan dere vrir på det - horete gjort. Dere som driver på med det, BURDE faktisk skamme dere. Det er slike som dere som sprer dritt rundt omkring i samfunnet, både med sykdommer, men også enormt lave menneskelige verdier, lav selvtillit, dårlige holdninger etc. som smitter over på andre. Til dere som har hatt 20 sexpartnere, har dere da tatt 20 x kjønnssykdomstester, eller gir dere faen og heller sprer sykdommer videre til de dere er horete med?Anonymous poster hash: 0b12c...429 Har aldri skammet meg før, men nå når jeg vet at jeg BURDE det, så gjør jeg jo det, såklart. Når jeg har sex med kjæresten min, så er det hovedsakelig for nytelsens skyld, selv om jeg er veldig glad i han. Skjønner at det er feil for deg, men jeg har tenkt til å fortsette med det uansett.Anonymous poster hash: 412dc...63b
Maus Skrevet 22. juli 2015 #46 Skrevet 22. juli 2015 1. Alder - 30 2. Kjønn - mann 3. Legning - hetero 4. Sivilstatus - samboer 5. Antall sexpartnere med samleie - 17 6. Antall ons - 0 7. Antall sexpartnere uten samleie - kommer på 7 stk 8. Når hadde du sex sist - en uke siden 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - 4 10. Når kom du sist - i morrest
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #47 Skrevet 22. juli 2015 I mine øyne er det mange. Jeg har kun vært i lengre forhold og samme har damene jeg har vært med. Varsellampene ringer når jenter har vært singel i årevis. Enkelt sånn sett å vite hvem som er forholdsjenter og ons jenter.Anonymous poster hash: e23a8...a38 Ja - selv er jeg mann, og selv om jeg nå har vært singel i 6 mnd. har jeg fremdeles hatt 0 sexpartnere på det halve året. Å ha sex for sexens skyld er horete og skittent - da kan man like gjerne ta betalt, for følelser finnes det ikke. Sex er noe som hører sammen med den du er glad i. Ei på 24 har ikke vært glad i 10 stykker. Hun har ønsket å fylle seg opp med hva det skal være, bare for å få kjødelig stimulanse - og det er, uansett hvordan dere vrir på det - horete gjort. Dere som driver på med det, BURDE faktisk skamme dere. Det er slike som dere som sprer dritt rundt omkring i samfunnet, både med sykdommer, men også enormt lave menneskelige verdier, lav selvtillit, dårlige holdninger etc. som smitter over på andre. Til dere som har hatt 20 sexpartnere, har dere da tatt 20 x kjønnssykdomstester, eller gir dere faen og heller sprer sykdommer videre til de dere er horete med? Anonymous poster hash: 0b12c...429 Og deres måte å leve på er den eneste rette? Og ang sykdommer: hørt om kondom? Anonymous poster hash: 6d8da...161 2
Bonafarte Skrevet 22. juli 2015 #48 Skrevet 22. juli 2015 For virkelig å gi dere som ikke liker at andre har hatt mange sexpartnere blod på tann: 1. Alder - 44 2. Kjønn - Kvinne 3. Legning - Hetero 4. Sivilstatus - Enslig 5. Antall sexpartnere med samleie - 78 6. Antall ons - 47 7. Antall sexpartnere uten samleie - 2-3 8. Når hadde du sex sist - Fredag 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - 16 10. Når kom du sist - Aldri Hei. Høres ut som du har hatt mye moro. Hva er den korteste avstanden i tid mellom to partnere?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #49 Skrevet 22. juli 2015 1. Alder - 272. Kjønn - kvinne3. Legning - hetero4. Sivilstatus - på vei inn i forhold5. Antall sexpartnere med samleie - 326. Antall ons - spørs hvordan man definerer ons 7. Antall sexpartnere uten samleie - 18. Når hadde du sex sist - ca seks uker9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - 1710. Når kom du sist - i går Anonymous poster hash: 04496...86e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #50 Skrevet 22. juli 2015 1. Alder- 35 2. Kjønn- kvinne 3. Legning- hetero 4. Sivilstatus- gift 5. Antall sexpartnere med samleie- 2 6. Antall ons- 0 7. Antall sexpartnere uten samleie- 0 8. Når hadde du sex sist- 2 uker siden 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år- 1 10. Når kom du sist- i gårAnonymous poster hash: 46ddb...568
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #51 Skrevet 22. juli 2015 1. Alder - 37 år2. Kjønn - Kvinne3. Legning - Heterofil4. Sivilstatus - Samboer5. Antall sexpartnere med samleie - 46. Antall ons - 17. Antall sexpartnere uten samleie - 58. Når hadde du sex sist - to dager siden9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - to eller tre, husker ikke helt10. Når kom du sist - i går Anonymous poster hash: cb663...e36
Gjest Fl0werp0wer Skrevet 22. juli 2015 #52 Skrevet 22. juli 2015 (endret) 1. Alder - 20 2. Kjønn - Kvinne 3. Legning - Heterofil 4. Sivilstatus - Samboer 5. Antall sexpartnere med samleie - 2 6. Antall ons - 1 7. Antall sexpartnere uten samleie - 0 8. Når hadde du sex sist - I natt 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - 2 10. Når kom du sist - i natt Endret 22. juli 2015 av Fl0werp0wer
Gjest Castielz Skrevet 22. juli 2015 #53 Skrevet 22. juli 2015 1. Alder: 26 2. Kjønn: mann 3. Legning: heterofil 4. Sivilstatus: har kjæreste 5. Antall sexpartnere med samleie: 7 6. Antall ons: 4 7. Antall sexpartnere uten samleie: ukjent 8. Når hadde du sex sist: 2 uker siden 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år: 3 10. Når kom du sist: igår Anonymous poster hash: b2663...af9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #54 Skrevet 22. juli 2015 1. Alder- 19 2. Kjønn- Jente 3. Legning- Hetero 4. Sivilstatus- Singel 5. Antall sexpartnere med samleie- 1 6. Antall ons- 1 7. Antall sexpartnere uten samleie- 0 8. Når hadde du sex sist- 7 måneder!! 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år- 2 10. Når kom du sist- i går Anonymous poster hash: 8ebb2...cdf
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #55 Skrevet 22. juli 2015 1. Alder 172. Kjønn kvinne3. Legning hetro4. Sivilstatus singel5. Antall sexpartnere med samleie 106. Antall ons Hvis utenom fylla teller, så 47. Antall sexpartnere uten samleie 08. Når hadde du sex sist 17 dager siden9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år husker ikke10. Når kom du sist ista Anonymous poster hash: c3543...cce
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #56 Skrevet 22. juli 2015 1. Alder 2. Kjønn3. Legning Hetero4. Sivilstatus Gift5. Antall sexpartnere med samleie 36. Antall ons 07. Antall sexpartnere uten samleie 08. Når hadde du sex sist Et par uker siden9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år To10. Når kom du sist Et par uker siden Anonymous poster hash: 6fa9b...dd0
siwhel Skrevet 23. juli 2015 #57 Skrevet 23. juli 2015 1. Alder 30+ 2. Kjønn kvinne 3. Legning Hetro 4. Sivilstatus kjæreste 5. Antall sexpartnere med samleie 8 6. Antall ons 3 7. Antall sexpartnere uten samleie? 8. Når hadde du sex sist 3 dager. 9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år 2 10. Når kom du sist igår kveld
Tiriltunge Skrevet 23. juli 2015 #58 Skrevet 23. juli 2015 Hei. Høres ut som du har hatt mye moro. Hva er den korteste avstanden i tid mellom to partnere? Noen timer, hvis man ikke regner med trekant.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #59 Skrevet 23. juli 2015 Alder: 28 Kjønn: Kvinne Legning: tipper mot hetero, men jeg anser meg som panfil/seksuell Sivilstatus: I forhold Antall sexpartnere med samleie: 2 Antall ons: 0 Antall sexpartnere uten samleie: 0 Når hadde du sex sist: søndag Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år: 1 Når kom du sist: husker ikke Anonymous poster hash: 9f468...3e1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #60 Skrevet 23. juli 2015 1. Alder - 182. Kjønn - jente3. Legning - hetro4. Sivilstatus - singel5. Antall sexpartnere med samleie - 16. Antall ons - 0 7. Antall sexpartnere uten samleie - 18. Når hadde du sex sist - 1 år siden9. Hvor mange er det meste du har ligget med i løpet av et år - 110. Når kom du sist - aldri Anonymous poster hash: 50a1f...1f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå