AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #641 Del Skrevet 19. mai 2017 Jeg ser ned på folk som ikke har iPhone ... og så synes jeg at lave menn er turn off. Anonymkode: f1a92...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #642 Del Skrevet 19. mai 2017 Jeg er større tilhenger av moralsk relativisme enn verdenspoliti og en inngripende regjering. Anonymkode: 0c4ed...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #643 Del Skrevet 20. mai 2017 Alle med tatoveringer. Vet det er en fordom, men... Kjenner noen som har, ser til og med opp til en person jeg kjenner som har mange, men..generelt, jeg har fordommer. For en stygg, ødeleggende ting å gjøre med kroppen sin, det må være dumme folk. Og de med veldig store, synlige: eksibishisister eller selvplagere. Anonymkode: ddebf...400 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #644 Del Skrevet 20. mai 2017 Menn som bruker iPhone. Apple-produkter er for jenter. Anonymkode: 07b83...79e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #645 Del Skrevet 20. mai 2017 Ok, denne er kanskje uvanlig, men jeg spyr av folk som på død og liv skal posere på bilder med fingrene i været - såkalte "gang signs" eller hva det nå er. Er du etnisk norsk ser det enda dummere ut! Gratulerer liksom, du greier å holde opp fingrene dine akkurat som Julius i dyreparken, wow... Anonymkode: 5ee49...3e7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 20. mai 2017 #646 Del Skrevet 20. mai 2017 Jeg ser ned på mennesker som ikke er i stand til å være alene. Folk som tror at man må være i et forhold for å være lykkelige. Eller akkurat det holder jeg ikke for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 20. mai 2017 #647 Del Skrevet 20. mai 2017 -Forskjellige raser som får barn med hverandre, såkalt racemixing. -Foster med bevist downs syndrom burde aborteres. -Folk som blir sinte når man sier at man vil redde hunden sin over en fremmed. -Kommunister og sosialister. -"Muh real art/music/videogames" la folk se på/høre på/spille det de vil. Bare fordi ingen har hørt om favorittbandet ditt betyr ikke det at det er bra. -Kvinner og menn som ligger med alle som byr seg. -De som har som høyeste mål i livet å bli gift, få 2 barn og en hund som heter Rex. -"Påske/julaften/17.mai er barnas dag" Det er da vel like mye alle andres dag. -Folk som må være perfekte. Såkalt Flink Pike Syndrom. Synes mest synd på dem da. Det var det jeg kom på i slengen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 21. mai 2017 #648 Del Skrevet 21. mai 2017 Dette her jeg nå skriver er det nesten livsfarlig å mene. Det er faktisk fult mulig og kunne like Russland og russere uten at det betyr at du er enig med politikken som føres fra Kremlin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 21. mai 2017 #649 Del Skrevet 21. mai 2017 4 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev: Dette her jeg nå skriver er det nesten livsfarlig å mene. Det er faktisk fult mulig og kunne like Russland og russere uten at det betyr at du er enig med politikken som føres fra Kremlin. Moskva er faktisk en undervurdert turistby! Anbefales. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålenjeg Skrevet 21. mai 2017 #650 Del Skrevet 21. mai 2017 På 21.7.2015 den 16.45, AnonymBruker skrev: enig, tenker det er import av damer. Syns det er skikkelig patetisk med menn som henter inn kvinner fra Thailand. Anonymous poster hash: f6d30...45a Vet om mange i min krets som er lykkelig gift, der kvinnen har asiatiske opphav. OG det var ikke "dra å hent". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålenjeg Skrevet 21. mai 2017 #651 Del Skrevet 21. mai 2017 Orker ikke å lese denne tråden en gang. Visse mennesker her med visse mennesker burde sperres inne visse steder i en god del viss tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 21. mai 2017 #652 Del Skrevet 21. mai 2017 -Jeg liker ikke feminister men heller ikke antifeminister. Hvorfor finnes det ingen -ismer som handler om å leve sammen og skape en bedre verden sammen uten å være i en slags kjønnskrig? -Jeg liker ikke folk som ikke kan forstå hvordan ting henger sammen. Spesielt de som lider av "det der har aldri rammet meg og vil aldri ramme meg så da kaller jeg folk for sytete og hårsåre" feks hvite folk som på død og liv bare MÅ bruke ordet neger og argumentere hvorfor de skal 'få lov'til det. -Har mange muslimske venner men tror ikke jeg kunne vært med en muslim,med mindre han var godt integrert. -Folk som benekter at de har fordeler pga hudfarge. Og alle som ikke er hvite er sutrete fordi de påpeker det. -Venstreradikale snowflakes som lager problemer ut av ingenting. Feks plakater med halvnakne damer. La det ligge faen. Ikke bry deg,ingen som sier at du MÅ se slik ut og alle med IQ over 40 vet at det er retusjert. Ingen vits i å føle seg mindreverdig fordi en picture perfect babe uten føflekker/cellulite og ymse annet fronter ting du vil kjøpe-DET ER BARE REDIGERING og du er passe dum hvis du tror folk ser så perfekte ut i virkeligheten. -Naive feminister som sier "alle menn er svin" men samtidig sier "ikke alle muslimer er terrorister da". Ja det finnes svin av menn,men alle er ikke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. mai 2017 #653 Del Skrevet 21. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, denne er kanskje uvanlig, men jeg spyr av folk som på død og liv skal posere på bilder med fingrene i været - såkalte "gang signs" eller hva det nå er. Er du etnisk norsk ser det enda dummere ut! Gratulerer liksom, du greier å holde opp fingrene dine akkurat som Julius i dyreparken, wow... Anonymkode: 5ee49...3e7 Gang signs? Hva er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #654 Del Skrevet 21. mai 2017 Mødre som ikke lar mannen få komme til, ta vurderinger og prøve seg i nyfødt- og babytiden. Og som rakker ned på mødre som lar pappaen passe babyen, ta småbarnet med til lege, lar pappaen være med på avgjørelser om utstyr osv og stempler dem som dårlig mor. ... For å så noen år senere syte og klage og rett og slett grine ukentlig fordi mannen aldri prioriterer tid med ungene og heller reiser på besøk til andre på fritiden - og å samtidig hevde at de samme mødrene som lot pappaen bidra og engasjere seg i småbarnstiden bare har mannfolkene tvinnet rundt lillefingeren når de stiller opp for deres barn. Dobbeltmoral! Og tidenes dårligste selvinnsikt. Anonymkode: d2de8...e2a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 21. mai 2017 #655 Del Skrevet 21. mai 2017 Jeg ser ikke noe galt i at en gift mann eller gift kvinne altså en person som er i forhold uansett kjønn. Har sex med andre personer en den de er i forhold med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #656 Del Skrevet 22. mai 2017 Folk som skal alltid ha fri på helligdager fra jobb, med begrunnelsen "jeg har barn vet du". De har ikke noe mer rett på fri de dagene. Jeg vil også ha fri da. Lite vits å være ufrivillig barnløs når du må forholde deg til alle andres barn. Anonymkode: e859e...9f9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #657 Del Skrevet 22. mai 2017 Frivillig* skulle det stå Anonymkode: e859e...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 22. mai 2017 #658 Del Skrevet 22. mai 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #659 Del Skrevet 22. mai 2017 Ser ned på folk som bryr seg alt for mye om ting de ikke har noe med, og bruker andres liv som underholdning og samtaleemne. Ser ned på folk som elsker å klage og snakke stygt om kollegaer, men blånekter å ta opp problemet med vedkommende selv (når det så og si alltid er snakk om en bagatell, eller noe vedkommende kanskje ikke er klar over at er feil eller plagsomt for andre). Ser ned på oversosiale mennesker som nærmest ruser seg på oppmerksomhet, og bruker masse tid på sosiale medier og "nettverksbygging". Ser ned på folk som ikke klarer å styre følelser av sinne og hat, eller i det minste holde dem for seg selv. Ser ned på narsissistiske mennesker som er så blottet for selvinnsikt at de tror de blir sett som gode alfa/ledertyper. Ser ned på folk som ikke eier løsningsorientering, de som gjerne blir fornærmet eller stum hvis man faktisk prøver å være hjelpsom. Deres største skrekk i livet må være å gå tom for ting å klage over. Anonymkode: 0c4ed...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #660 Del Skrevet 23. mai 2017 Folk er egentlig bare i mot terror når det skjer i vesten. Anonymkode: b92bc...11f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå