AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #601 Del Skrevet 18. mai 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, en som alltid er en slager de få gangene jeg har nevnt det er at jeg setter mange dyr høyere enn mange mennesker. Hadde jeg hatt valget mellom å redde en av mine dyrevenner eller en fremmed person jeg aldri har/ville ha møtt så er valget enkelt. Og forsåvidt så tar jeg vel det valget ganske ofte, da jeg gjerne gir penger til organisasjoner for dyr, men aldri/svært svært sjeldent til menneskehjelp. Anonymkode: 1693d...7f9 Det fine med denne tråden er at det bekrefter at mennesker er onde. Anonymkode: b92bc...11f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #602 Del Skrevet 18. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det fine med denne tråden er at det bekrefter at mennesker er onde. Anonymkode: b92bc...11f Hvorfor er det så fint å få bekreftelse på at mennesker er onde? Ønsker du at mennesker skal være onde? Synes igrunn det er litt trist jeg da men. Anonymkode: 1693d...7f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #603 Del Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det fine med denne tråden er at det bekrefter at mennesker er onde. Anonymkode: b92bc...11f Hvorfor er det så ondskapsfullt? Anonymkode: 251b8...ccf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 18. mai 2017 #604 Del Skrevet 18. mai 2017 Det er kun to kjønn, og kjønn går etter biologi. Du er ikke en gutt i jentekropp, du er en jente med vrangforestillinger og antakelig hormonforstyrrelser. Det er forskjell på menn og kvinner, både fysisk og mentalt, og å hardnakket påstå noe annet er bortkastet tid. Så klart finnes det unntak. Det er forskjell på menneskeraser. Statistikk, logikk og mine egne observasjoner tilsier dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 18. mai 2017 #605 Del Skrevet 18. mai 2017 Alle som seier at Android/Windows er best, har berre ikkje råd til Apple. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 18. mai 2017 #606 Del Skrevet 18. mai 2017 8 minutter siden, Belle âme skrev: Alle som seier at Android/Windows er best, har berre ikkje råd til Apple. Folk som bryr seg om ting som dette er idioter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 18. mai 2017 #607 Del Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, Cicero skrev: Det er forskjell på menneskeraser. Statistikk, logikk og mine egne observasjoner tilsier dette. Det har du helt rett i! Det er stor forskjell på neandertalerne og homo sapiens sapiens. Synes det er merkelig at du har observert en neandertaler. Døde ikke de ut for ca. 150 000 år siden? Har du reist i tid? :O Hvordan var det å møte en neandertalerne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 18. mai 2017 #608 Del Skrevet 18. mai 2017 10 minutter siden, Brimi skrev: Det har du helt rett i! Det er stor forskjell på neandertalerne og homo sapiens sapiens. Synes det er merkelig at du har observert en neandertaler. Døde ikke de ut for ca. 150 000 år siden? Har du reist i tid? :O Hvordan var det å møte en neandertalerne? Du brukte veldig mange setninger på en vits som ikke var morsom. Her er en video av søte kattunger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #609 Del Skrevet 18. mai 2017 På 3/1/2017 den 16.19, AnonymBruker skrev: ok, jeg skjønte ikke for du sa Folk som er født i Norge, oppvokst i Norge og har norske foreldre og besteforeldre, men her snakkes det om immigranter og barn av immigranter. Kebab Norwegian was first identified in the 1990s. Anonymkode: b4d96...2cd Men det var nordmenn, ille immigranter, vedkommende mente. Nordmenn som har lagt seg til kebabnorsk som "sin dialekt". Anonymkode: 34cc6...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #610 Del Skrevet 18. mai 2017 Middelaldrende kvinner som beskriver seg selv som "unge og freshe". Anonymkode: b6258...00d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 18. mai 2017 #611 Del Skrevet 18. mai 2017 På 17.5.2017 den 3.01, Brimi skrev: Som jeg skrev så kan folk få syk kropp pga psykisk sykdom. Alle kan bli syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #612 Del Skrevet 18. mai 2017 På 5/12/2017 den 15.24, AnonymBruker skrev: Men kvinner som reiser til Afrika for å få seg sex har du ingen fordommer mot. Anonymkode: b92bc...11f Ille det også, men de er en marginal gruppe i fht mannfolkmassen. Anonymkode: 34cc6...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #613 Del Skrevet 18. mai 2017 Mot voksne som ikke tåler at det tas spesielle hensyn til barn. Mot voksne som blir sure når barn får lov til noe de selv ikke får lov til. Mot voksne som ikke tåler at noe er kun for barn. Mot voksne som forventer at barn skal tenke og oppføre seg som voksne og fortrenger at hjernene deres ikke er ferdig utviklet. Anonymkode: 44648...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. mai 2017 #614 Del Skrevet 18. mai 2017 På 12.5.2017 den 15.43, geene skrev: Jeg har fordommer mot folk som mener dyr er like mye verdt som mennesker Jeg har fordommer mot folk som mener at dyr ikke er like mye verdt som mennesker 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #615 Del Skrevet 18. mai 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Jeg har fordommer mot folk som mener at dyr ikke er like mye verdt som mennesker Setter du en katt like høyt som din mor, far, mann, barn ? Anonymkode: b92bc...11f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. mai 2017 #616 Del Skrevet 18. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Setter du en katt like høyt som din mor, far, mann, barn ? Anonymkode: b92bc...11f Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 18. mai 2017 #617 Del Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, Aragorn II Elessar skrev: Folk som bryr seg om ting som dette er idioter Har òg fordommer mot folk som seier at folk dei ikkje kjenner er idioter basert på ei setning som dei er uenige i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #618 Del Skrevet 18. mai 2017 Homofiler, transer er naturens avvik. Men jeg har ikke noe imot homofile par, synes det er rettferdig at de får lov til å gifte seg. Transer derimot..Har du baller og penis er du en mann selv om du har en veldig fin kjole på seg. Det finnes raser og ikke alle er like intelligente. Hvite er planetens vakreste mennesker. Kunne ikke hatt barn med en mørkhudet fordi jeg vil at barna mine skal få oppleve hvordan det føles å være blant de beste. Enslige kvinner burde ikke få lov å ha assistert befruktning. Funksjonshemmede (hovedsaklig psykisk f.) er en byrde for samfunnet. Har maaange flere men vil ikke skrive mer. Anonymkode: 66b4b...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #619 Del Skrevet 19. mai 2017 Kvinner kan ikke voldta en mann Det finnes ikke kvinnelige overgripere. Kvinner er alltid offeret uansett. Anonymkode: b92bc...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #620 Del Skrevet 19. mai 2017 At jeg er så lei av feminismen og at de prøver å ødelegge alle de fine maskuline mennene. Jeg er egentlig litt bitter over at samfunnet har blitt slik det har blitt og skulle ønske at vi fremdeles hadde klare kjønnsroller og at kvinner ikke lå rundt. Jeg er selv jente. Anonymkode: d852a...80e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå