geene Skrevet 12. mai 2017 #581 Del Skrevet 12. mai 2017 Jeg har fordommer mot folk som mener dyr er like mye verdt som mennesker 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #582 Del Skrevet 12. mai 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kvinner som reiser til Afrika for å få seg sex har du ingen fordommer mot. Anonymkode: b92bc...11f Alle som drar til utlandet bare for å ha sex, har jeg fordommer mot. Glemte å skrive at det gjelder kvinner også. Anonymkode: 4b3a3...6ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #583 Del Skrevet 12. mai 2017 Jeg liker ikke homofile. Jeg synes mange homofile menn virker ekstremt fake, overfladiske og har dårlige holdninger. Mange virker arrogante og ekstremt selvopptatte. Anonymkode: 49a40...ccb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #584 Del Skrevet 13. mai 2017 På 5/12/2017 den 7.48, AnonymBruker skrev: Jeg er lærer, og syns at det burde finnes skoler eller kurs for unger som ikke klarer å oppføre seg. Mye tid og ressurser blir brukt på disse, og det går ut over de barna som vil lære. Når en elev (eller fler) velger å aldri gjøre noe, selv om jeg har prøvd alt jeg kan komme på, så kan jeg ikke gi dem det de trenger. Da kunne de likegjerne vært et annet sted. De bare tar opp plass. Det er de pliktoppfyllende, flinke og snille elevene som blir satt i skyggen. Det er de med utfordrende adferd som får det meste av tid og ressurser i skolen. Alle andre blir satt i andre rekke. Men sånt sier jeg ikke høyt. Anonymkode: 69d25...275 Har fordommer mot foreldrene som ikke klarer å oppdra ungene sine. Har full forståelse for at enkelte unger er mer krevende enn andre, men ofte så virker det som om foreldrene ikke bryr seg nok. Det går jo utover både ens egne og andres unger. Og mange ganger når ungene er vanskelige så er det jo fordi foreldrene ikke har tatt tak i problemene tidlig nok. Det blir jo som med slanking, klart det blir vanskeligere desto mer man utsetter problemene. Anonymkode: 6b6a2...80d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #585 Del Skrevet 15. mai 2017 Folk som snakker om nettvenner. Sliter ofte med å ta slike vennskap seriøst. Anonymkode: 41aa4...ebb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 15. mai 2017 #586 Del Skrevet 15. mai 2017 Fordommer mot å finne nettvenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 15. mai 2017 #587 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) På 12.5.2017 den 15.43, geene skrev: . Endret 27. november 2017 av stf 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
geene Skrevet 15. mai 2017 #588 Del Skrevet 15. mai 2017 1 minutt siden, Steffieboy skrev: Hvis du holdt en IS-soldat og en søt uskyldig hund i hver hånd utfor et stup, og bare kunne velge å dra opp èn.. Hvem ville du ha valgt? Dyr kan så klart ha større verdi enn enkelte mennesker. Glemte å si at jeg har fordommer mot folk som kverrulerer også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 15. mai 2017 #589 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) På 15.5.2017 den 17.29, geene skrev: . Endret 27. november 2017 av stf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
geene Skrevet 15. mai 2017 #590 Del Skrevet 15. mai 2017 Akkurat nå, Steffieboy skrev: Hvis du sier at dyr ikke kan være like mye verdt som mennesker, da får du være konsekvent.. Ville du ha reddet IS-soldaten? Jeg sier at jeg har fordommer mot folk som mener dyr er like mye verdt som mennesker. Tråden handler om fordommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #591 Del Skrevet 15. mai 2017 Alle som skriver de blir så triste når en tilfeldig kjendis dør. Synes de bagatelliserer følelser når de spiller tristere enn de virkelig er. Anonymkode: 6b6a2...80d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 15. mai 2017 #592 Del Skrevet 15. mai 2017 Psykisk sykdom bør ikke være grunnlag for uføretrygd. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 16. mai 2017 #593 Del Skrevet 16. mai 2017 15 timer siden, MajorasMaske skrev: Psykisk sykdom bør ikke være grunnlag for uføretrygd. Hvorfor ikke? Psykisk sykdom kan gi somatiske plager som kan hindre en i å arbeide på lik linje med fysiske sykdommer. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #594 Del Skrevet 16. mai 2017 Menn med Thaidamer Folk som ikke liker dyr Rødstrømper Folk som leter etter partner på nett Glamourmodeller Anonymkode: c2d8b...bde 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #595 Del Skrevet 16. mai 2017 Folk som kler av seg for penger. Menn som drar alene eller på "guttetur" til Thailand Afrikanske menn. Klarer de bare ikke, synes de er late og ufyselige mannfolk. Kun afrikanere jeg har denne motviljen til, har mange utenlandske venner fra ulike kulturer. Kriminelle som liksom har blitt "folk". Noen ganger hadde det vært like greit å kvitte seg med de. Hva SKAL VI med folk som Viggo Kristiansen og kompisen hans feks. Lås de inn og kast nøkkelen. Foreldre til barn som er direkte slemme mot andre. Noe galt må de ha gjort i oppdragelsen! Folk som er opptatt av merker. Klær, biler, vesker. Flau på deres vegne når de dukker opp med flashende logo på klær og tilbehør. Pinlig. Anonymkode: 1b760...100 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 16. mai 2017 #596 Del Skrevet 16. mai 2017 6 timer siden, Brimi skrev: Hvorfor ikke? Psykisk sykdom kan gi somatiske plager som kan hindre en i å arbeide på lik linje med fysiske sykdommer. Uføretrygd bør være for personer med syk kropp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #597 Del Skrevet 16. mai 2017 Uføre som sniker i helsekøer Fibro ME Uføre som klager på vondter mens de bestiger fjell eller bygger hus. Jobb!!! Anonymkode: 28eb6...7c2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 17. mai 2017 #598 Del Skrevet 17. mai 2017 5 timer siden, MajorasMaske skrev: Uføretrygd bør være for personer med syk kropp. Som jeg skrev så kan folk få syk kropp pga psykisk sykdom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undulater Skrevet 17. mai 2017 #599 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) Etter bare en kort tid her på kg, har jeg fordommer mot mange av folkene jeg har kommet over. De er lite reflekterte, selvopptatte, og har særdeles mange stavefeil. Endret 18. mai 2017 av Halldir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #600 Del Skrevet 18. mai 2017 Ja, en som alltid er en slager de få gangene jeg har nevnt det er at jeg setter mange dyr høyere enn mange mennesker. Hadde jeg hatt valget mellom å redde en av mine dyrevenner eller en fremmed person jeg aldri har/ville ha møtt så er valget enkelt. Og forsåvidt så tar jeg vel det valget ganske ofte, da jeg gjerne gir penger til organisasjoner for dyr, men aldri/svært svært sjeldent til menneskehjelp. Anonymkode: 1693d...7f9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå