AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2281 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mener du at du ikke får utnyttet deg av mennene, eller at du er en av de, men ikke lar deg utnytte? Anonymkode: 33350...cdc Jo jeg kunne sikkert ha utnyttet dem på et vis hvis jeg gadd , men har ingen interesse av det. Anonymkode: 273c9...3c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syngemann Skrevet 19. juni 2023 #2282 Del Skrevet 19. juni 2023 - Norge er ikke verdens beste land å bo i for meg. - Om noen tror jeg har blitt smartere så er det nok heller at de før trodde jeg var dum fordi jeg var snill. - De som tror at en mellomgammel hvit mann automatisk har fordeler mangler virkelighetsforståelse. (R.I.P. gamle venner som falt igjennom) - De som tror at en mellomgammel hvit kvinne automatisk har det enkelt mangler virkelighetsforståelse. (R.I.P dypt elskede uvurderlige) - Betingelsesløs kjærlighet overgår alt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 19. juni 2023 #2283 Del Skrevet 19. juni 2023 Vixella skrev (På 19.5.2023 den 20.33): Dette er jeg helt enig i. I enkelte stater i USA setter de - myndighetene altså, for ordens skyld - opp skilter der det f.eks. "Her bor Ola Nordmann. Han er dømt for overgrep mot barn". Det er ikke akkurat små skilt heller, men skikkelige solide skilt som typ veiskilt. Så det i en dokumentar med Stacey Dooley. Slikt synes jeg vi burde hatt her til lands også. Slik uthenging vil ofte bidra til å identifisere ofrene også, siden de vanligvis har en nær relasjon til overgriper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2284 Del Skrevet 19. juni 2023 Det var flaut å ha Erna som statsminister, se henne vagge over scenen, særlig når hun representerte Norge i utlandet. Anonymkode: cd73c...335 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2285 Del Skrevet 20. juni 2023 On 6/19/2023 at 4:23 PM, AnonymBruker said: Snakk for deg selv. Anonymkode: 273c9...3c0 Er det vanskelig for deg å utnytte dem? Anonymkode: 365ad...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2286 Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg har fordommer mot generasjonen som er over 50 år. De virker rett og slett mindre intelligente noen av dem. Når de refererer hele tiden tilbake til sin tid som om ting var mye bedre. Det fantes ikke problemer når de var yngre så dagens problemer er ikke eksisterende. Anonymkode: 76ff0...c37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2287 Del Skrevet 20. juni 2023 Har fordommer mot de som kaller barna sine for svulstige vokalrike jålenavn navn som Angelica, Madelen, Matheo, Julian osv For noen er det heller ikke nok med ett jålenavn, de må slenge på ett til Tenker de skal gjøre seg spesielle. Anonymkode: 9de31...f3e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2288 Del Skrevet 20. juni 2023 Ja det har jeg, om man har meninger som går litt utenom. Så blir man jo hetset for alle må jo mene det. Så derfor holder jeg dem for meg selv. Man må tåle at andre ikke mener det samme, uten selv og bli hetset. Fordi jeg tror på det og ha respekt for hverandre selv om man ikke har helt det samme synet på ting. Man trenger jo ikke si alt man har en mening om som strider litt i mot hva resten av samfunnet mener. Og det er akuratt det jeg gjør, jatter litt med og tenker mine holdinger kan jeg ha for meg selv. Anonymkode: 8f59e...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 20. juni 2023 #2289 Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg mener at det finnes bare to kjønn. Noen få unntak er de relativt få menneskene som i sin tid ble kalt hermafroditter. I Norge blir det født mellom 5 og 15 barn i året med uavklart kjønn. Men dette er så utrolig få, i motsetning til den flodbølgen av forvirrede unge mennesker vi ser i dag. Det er jo rene galskapen. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2290 Del Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det vanskelig for deg å utnytte dem? Anonymkode: 365ad...2e9 Nei. Anonymkode: 273c9...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2291 Del Skrevet 23. juni 2023 Skulle ønske kommunen kunne "spyle bort" narkomane fra Oslo sentrum. Gjerne ut i Oslofjorden 😄 Anonymkode: 5eadc...576 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #2292 Del Skrevet 24. juni 2023 Jeg har utviklet angst for nordmenn, det er en angst jeg har vært nødt til å leve med i mange år. Syns nordmenn er skumle og blir usikker rundt de, det sier jeg aldri høyt. Anonymkode: 93547...fbe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2293 Del Skrevet 3. juli 2023 Å forsvare abort burde ses på som hat-retorikk mot en utsatt gruppe mennesker og forbys Anonymkode: aa5cc...e9d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2294 Del Skrevet 3. juli 2023 Syngemann skrev (På 19.6.2023 den 17.11): - Norge er ikke verdens beste land å bo i for meg. - Om noen tror jeg har blitt smartere så er det nok heller at de før trodde jeg var dum fordi jeg var snill. - De som tror at en mellomgammel hvit mann automatisk har fordeler mangler virkelighetsforståelse. (R.I.P. gamle venner som falt igjennom) - De som tror at en mellomgammel hvit kvinne automatisk har det enkelt mangler virkelighetsforståelse. (R.I.P dypt elskede uvurderlige) - Betingelsesløs kjærlighet overgår alt. Hvor hadde det beste stedet vært for deg å bo da? Bare å flytte 😁 Anonymkode: 2f8e1...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2295 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.6.2023 den 6.54): Jeg har utviklet angst for nordmenn, det er en angst jeg har vært nødt til å leve med i mange år. Syns nordmenn er skumle og blir usikker rundt de, det sier jeg aldri høyt. Anonymkode: 93547...fbe Bare å flytte 😁 Anonymkode: 2f8e1...ca1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2296 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 20.47): Har fordommer mot de som kaller barna sine for svulstige vokalrike jålenavn navn som Angelica, Madelen, Matheo, Julian osv For noen er det heller ikke nok med ett jålenavn, de må slenge på ett til Tenker de skal gjøre seg spesielle. Anonymkode: 9de31...f3e Julian er da et ganske vanlig navn 🤣 Anonymkode: 2f8e1...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2297 Del Skrevet 3. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Å forsvare abort burde ses på som hat-retorikk mot en utsatt gruppe mennesker og forbys Anonymkode: aa5cc...e9d Du tror at de som er for fri abort er det fordi de hater fostre? Anonymkode: 365ad...2e9 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2298 Del Skrevet 3. juli 2023 Million skrev (På 20.6.2023 den 21.05): Jeg mener at det finnes bare to kjønn. Noen få unntak er de relativt få menneskene som i sin tid ble kalt hermafroditter. I Norge blir det født mellom 5 og 15 barn i året med uavklart kjønn. Men dette er så utrolig få, i motsetning til den flodbølgen av forvirrede unge mennesker vi ser i dag. Det er jo rene galskapen. Skjønner hva du mener. Men det er uansett viktig å skille mellom hva som er biologisk kjønn, og hva man selv oppfatter som sin kjønnsidentitet. Det er ikke nødvendigvis sånn at lbgtq aktivt jobber for å utradere skille mellom biologiske kjønn. Men de åpner for at det skal være en større aksept for at enkelte folk har en mental/psykisk identitet som går på tvers av deres eget biologisk kjønn, og at de må få lov til å uttrykke seg deretter. Anonymkode: 4ff19...166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2299 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du tror at de som er for fri abort er det fordi de hater fostre? Anonymkode: 365ad...2e9 Forsvarer å drepe dem ihvertfall Anonymkode: aa5cc...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2300 Del Skrevet 3. juli 2023 On 6/24/2023 at 5:54 AM, AnonymBruker said: Jeg har utviklet angst for nordmenn, det er en angst jeg har vært nødt til å leve med i mange år. Syns nordmenn er skumle og blir usikker rundt de, det sier jeg aldri høyt. Anonymkode: 93547...fbe Jeg har det også vanskelig rundt nordmenn. Derfor flytta jeg, og livet mitt er så mye bedre. Anonymkode: 4a73a...f7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå