AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #661 Del Skrevet 23. mai 2017 Har flere meninger og fordommer jeg ikke sier noe om... -folk som utleverer hele livet sitt på facebook. Pinlig! -De som deler ting på facebook fra sider som "koselig og morsomt", "kosekroken" osv. Pinlig, mistenker nesten at de er mindre intelligent... -Denne holder jeg virkelig kjeft om: folk som jobber i barnehage. Vet ikke hvorfor😲 Men ser bare ikke utfordring og "spenning" i å jobbe med barn... -Folk som ikke leser bøker. Hva gjør de da? Merkelig. - Ikke følger med nyheter og politikk. Jeg skjemmes litt, samtidig har jeg lite fordommer mot mange andre ting, som utlendinger, flyktninger og muslimer. Anonymkode: e63c8...daa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #662 Del Skrevet 23. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: -Folk som ikke leser bøker. Hva gjør de da? Merkelig. . Anonymkode: e63c8...daa Ser på tv Spiller spill Anonymkode: b92bc...11f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #663 Del Skrevet 23. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser på tv Spiller spill Anonymkode: b92bc...11f Strikker, hekler, syr, går turer, reiser, broderer, scrapping, lager mat etc. Anonymkode: 5cd53...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #664 Del Skrevet 23. mai 2017 Jamen,jamen, lesing da? 😆 Neida, klart de har ting å gjøre, men for en bokelsker er det bare merkelig😂 Anonymkode: e63c8...daa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 23. mai 2017 #665 Del Skrevet 23. mai 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 23. mai 2017 #666 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg synes det er merkelig og bli så dypt sjokkerte vær gang et terror angrep skjer. Folk oppfører seg jo som det er første gang et terror angrep skjer vær gang et terror angrep skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #667 Del Skrevet 24. mai 2017 Folk som ønsker å gi skattelettelser til de rikeste uten å selv tilhøre den gruppen. Anonymkode: 7d583...6c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #668 Del Skrevet 24. mai 2017 - Mennesker som ikke klarer å forstå at religion er fiksjon - Mennesker som ikke vil innse hvordan sosialdemokratiet(arbeiderpartiet) har bygget opp landet etter krigen. - Mindre intelligente mennesker som stemmer på syke partier for å få skattelettelser, når de egentlig ikke vet at de stemmer i mot velferdsstaten og demokratiet. Anonymkode: c5139...096 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #669 Del Skrevet 24. mai 2017 Dette blir langt, og likevel ikke komplett ... Jeg har fordommer mot: bloggere, spesielt typen "rosa", og leserne av disse. Folk som er oppttatt av kjendiser. FRP-ere Toyota-sjåfører (elendige bilister!) Norske menn med yngre thai-damer Norske damer som er sammen med f.eks. tyrkere - særlig eldre damer med yngre menn. Kvinner som har fått utført unødvendig plastisk kirurgi. Tenåringer som selv mener de er "svært modne i forhold til alderen" (som regel det totalt motsatte). Lærere (selforherligende, sytete, utro) Folk med mange skrivefeil. Folk som viser seg frem på SoMe (typisk lettkledd). Narkomane (kviser på samfunnets rumpe). Kvinner i kvinnedominerte yrker (Ikke enkeltpersoner, men massen - kaklegjeng). Rånere og rednecks - herregud, så primitivt! Mennesker som heller vil på kro enn finere restaurant (sett bort fra økonomiske årsaker til det). Folk som har gått "livets hard skole". Små unger, spesielt jenter, som gjør seg til for å fremstå som søte (typisk snakker baby-språk). Æsj, så usjarmerende! Stram opp ungen din. Ihuga fotballsupportere, spesielt supportere av norske fotballag. Unge mødre. Folk som kaller ungene sine Adelia Isabelle, Adrianna Leona, Amelia Krusedulle og Gud-vet-hva. Damer som trener med kraftig sminke, og ellers pynter seg før en økt. Menn som går på strippeklubb. Menn som går til prostituerte. Amerikanere (herregud, så dumme mange av dem er!) Folk som ønsker å få barnevernet fjernet. Afrikanere Folk som ikke er morsomme (ser på dem som sosialt dumme). De som deler "visdomsord" på SoMe. Barnehageansatte (min erfaring er at de er svær barnslige) Ellers kunne jeg ALDRI hatt sex med mørkhudet, og mener at 18-åringer aldri skulle hatt stemmerett, lov til å kjøpe alkohol eller kjøre bil! Anonymkode: 26787...aad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #670 Del Skrevet 28. mai 2017 Folk som har fordommer mot et helt kontinent. Er det mulig å være så enkel? Anonymkode: e253a...fa1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquaman Skrevet 29. mai 2017 #671 Del Skrevet 29. mai 2017 Brukerne som skryter på KG over hvor dyktige de er jo jobben sin samtidig som de nærmest bor på Kvinneguiden. Ærlig sak å bruke mye tid på forumet, men kan man pøse ut innlegg på Kvinneguiden mens man jobber så har man enten en jobb som krever veldig lite eller så gjør man en dårlig jobb. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #672 Del Skrevet 29. mai 2017 Menn er andrerangs innbyggere. Anonymkode: 8b150...728 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #673 Del Skrevet 29. mai 2017 Misliker svensker, ikke alle da, men mesteparten jeg har møtt. Spesielt unge nord-svensker. De er så dørgende late,og alt som står i hodet på dem er flatfylla. Anonymkode: 2fe35...8d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #674 Del Skrevet 29. mai 2017 Folk som går til KG for å få svar på alt. Ja, man får svar på alt her, men det er jo null kvalitetssikring på svarene. Anonymkode: 6b6a2...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #675 Del Skrevet 29. mai 2017 Folk som skal på alle fjelltopper som finns, jo høyere jo bedre . Og selvfølgelig skryte med selfier på alle sosiale medier . (Nei, jeg er IKKE misunnelig, jeg bare skjønner ikke..)Anonymkode: 2140a...a51 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solomon Grundy Skrevet 29. mai 2017 #676 Del Skrevet 29. mai 2017 Menn og kvinner syter og klager nøyaktig like mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #677 Del Skrevet 30. mai 2017 Folk som prater med vanvittig volum. Virker som om de er desperat etter å bli hørt. JEG STÅR RETT VED SODEN AV DEG! DU TRENGER IKKE GI MEG HODEPINE, JEG HØRER DEG!!! Satans irriterende. Anonymkode: 1eb05...8aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #678 Del Skrevet 31. mai 2017 Folk som har gått ned mye i vekt og trener masse . Jeg synes mange av disse blir så rynkete og ser så sliten ut i ansiket . De må selfølgelig legge ut masse bilder , Gjerne halvnaken på SoMe. Og alle Skriver hvor flink den personen er osv . Ja du har vært flink men jeg synes du overdriver - Anonymkode: d7caf...7e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 31. mai 2017 #679 Del Skrevet 31. mai 2017 Har fordommer mot de som ikke har gått livets harde skole.. Har fordommer mot de som ikke har graduert som entrepenaurer i fra livets harde skole. Har også fordommer mot de som avfeier at livets harde skole eksisterer. Mvh brofessor Froning - rektor på livets hard skole.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #680 Del Skrevet 1. juni 2017 Enkelte burde ikke få barn. Akkurat det kan man jo si, men å si det til de gjelder har jeg aldri turt. Anonymkode: 41aa4...ebb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå