Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
15 timer siden, Belle âme skrev:

Alle som seier at Android/Windows er best, har berre ikkje råd til Apple.

Jepp, det er derfor jeg har brukt 20k på å bygge min egen Windows-PC (som for øvrig har bedre hardware enn en Mac til samme pris), har bare ikke råd til en Mac :roll:

Anonymkode: 2cedd...fb7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Flere ting:
De som har «livets knallharde skole» som utdanning på Facebook OG deler visdomsord på glorete bakgrunn burde fått kontoen sin permanent slettet, og blitt sendt på et tvungent treårig (minst) IQ-kurs. 

Nyfødte babyer er ikke «nydelige», og det er for meg uforståelig at folk i hopetall kan kommentere akkurat det på stolte foreldres skrytebilder. Etter mitt syn er de ganske like, alle sammen (så de likner ikke på mor, eller far eller grandtante Borghild), og det de ser ut som er omtrent som nyklekte fugleunger. Og er det noe i faunaen som ikke er videre vakkert, så er det nyklekte fugleunger.

Og, en ting jeg skammer meg litt over, og som gjør at jeg skriver dette innlegget anonymt: jeg takler virkelig ikke psykisk utviklingshemmede. Dessuten mener jeg at de i liten grad har noe i den ordinære skolen å gjøre, i alle fall ikke hvis de er såpass lite sosialt og faglig fungerende at de ikke får noe ut av det selv, og i tillegg aller mest blir et forstyrrende element for det de andre elevene i bunn og grunn er på skolen for; nemlig å lære. 

Anonymkode: eeb19...f87

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. Skulle ønske menn fortsatt var litt gentlemen og ikke bare ser på kvinner som noe å tømme kuken i.

2. Ser ned på kvinner som ligger rundt. Det er greit man skal ha frihet, men man trenger da ikke fri seg helt fra all sunn fornuft og respekt for seg selv. Man trenger ikke spre beina for alt med puls. Muligens derfor menn ikke respekterer kvinner lengre (punkt nr.1)

3. Ser littned på kvinner som blir gravide og beholder ungen ved one night stands eller med andre menn dem ikke er sammen med. Dem prøver ikke engang å skape en familie. Igjen, man trenger ikke å fri seg fullstendig fra å bruke hode. Hvor ble kjærnefamilien av?

3. Verden idag er på tur å falle av hengslene. Hva er det som skjer med mennesker? Vold, kriminalitet, voldtekter, drap, alt bare øker for hver dag. Er det oppdragelse som mangler? Mindre intelligens? 

4. Dette presset om å være perfekt, spesielt blandt ungdommer. Det virker som spesielt mennesker fra 25-26 årsalderen og nedover tydligvis mangler mye i topplokket. Det virker som folk bare blir dummere og dummere, og mangler mye innen oppdragelse. Og at foreldrene lar døtrene sine på 17 gå rundt sminka som en dragartist eller gatearbeider (prostituert) synes jeg er galskap.

5. Foreldre som er mer venninne/kompis med barna sine enn å være foreldre synes jeg er helt teit. Hva er greia med det? Muligens det er derfor så mange unge i dag verken har oppdragelse, fornuft eller respekt(Punkt 4). Virker som foreldre i dag er livredde for at barna skal bli sinte og sure om dem blir irettesatt. 

Anonymkode: 229a7...a62

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

1. Skulle ønske menn fortsatt var litt gentlemen og ikke bare ser på kvinner som noe å tømme kuken i.

2. Ser ned på kvinner som ligger rundt. Det er greit man skal ha frihet, men man trenger da ikke fri seg helt fra all sunn fornuft og respekt for seg selv. Man trenger ikke spre beina for alt med puls. Muligens derfor menn ikke respekterer kvinner lengre (punkt nr.1)

3. Ser littned på kvinner som blir gravide og beholder ungen ved one night stands eller med andre menn dem ikke er sammen med. Dem prøver ikke engang å skape en familie. Igjen, man trenger ikke å fri seg fullstendig fra å bruke hode. Hvor ble kjærnefamilien av?

3. Verden idag er på tur å falle av hengslene. Hva er det som skjer med mennesker? Vold, kriminalitet, voldtekter, drap, alt bare øker for hver dag. Er det oppdragelse som mangler? Mindre intelligens? 

4. Dette presset om å være perfekt, spesielt blandt ungdommer. Det virker som spesielt mennesker fra 25-26 årsalderen og nedover tydligvis mangler mye i topplokket. Det virker som folk bare blir dummere og dummere, og mangler mye innen oppdragelse. Og at foreldrene lar døtrene sine på 17 gå rundt sminka som en dragartist eller gatearbeider (prostituert) synes jeg er galskap.

5. Foreldre som er mer venninne/kompis med barna sine enn å være foreldre synes jeg er helt teit. Hva er greia med det? Muligens det er derfor så mange unge i dag verken har oppdragelse, fornuft eller respekt(Punkt 4). Virker som foreldre i dag er livredde for at barna skal bli sinte og sure om dem blir irettesatt. 

Ser jeg har tulla litt med punktene. Skal være 6 punkt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mødre som tror at livet dems er så mye mer innholdsrikt, stressende og interressant fordi dem har et barn. Barnløse kan å ha en stressa hverdag, de har å retten til å føle seg slitne, de kan å ha et innholdsrikt og interessant liv. Barn er jo ikke det viltigste i verden. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2017 den 21.38, AnonymBruker skrev:

Og den verste. Noen ganger, når et mobbeoffer har byttet skole flere ganger men det aldri fungerer... Kanskje ikke hele verden det er feil med? :) 

Anonymkode: d1374...0e4

Fy faen, sier jeg bare. Dette er det mest nedrige jeg noen gang har lest på KG.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere vil ha likestilling nå lever dere med konsekvensene. 

Anonymkode: b92bc...11f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordommer mot folk som bruker tittelen sin når de skriver leserinnlegg hvor tittelen ikke er relevant for teksten de skriver. Blir for dumt å underskrive som lege om man skriver et leserinnlegg om strømavgiften. 

Samme gjelder med personer som uttaler seg om ting de burde ha peiling på, men likevel prater tull. Forstår ikke at enkelte er såpass mediekåte at de vil sette navnet sitt på hva som helst for å komme i avisa. 

Anonymkode: 6b6a2...80d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg har fordommer mot folk som mener at dyr ikke er like mye verdt som mennesker

Jeg har store fordommer mot folk som mener dette, men det sier jeg høyt også, hver gang jeg hører det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker ikke komikere. Ytrer sjeldent det for får meg til å høres bitter ut, men jeg liker humor.

Anonymkode: 6b6a2...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fordommer mot alle de som må avlive/omplassere dyrene sine pga. "allergi"....

Anonymkode: c2d8b...bde

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mødre som tror at livet dems er så mye mer innholdsrikt, stressende og interressant fordi dem har et barn. Barnløse kan å ha en stressa hverdag, de har å retten til å føle seg slitne, de kan å ha et innholdsrikt og interessant liv. Barn er jo ikke det viltigste i verden. 

Hva mener du at barn ikke er det viktigste i verden? Uten barn blir det ingen fremtid og den fremtiden er for oss nordmenn og skandinavere på syltynn grunn allerede. Hvis vi skal overleve som folk så respekterer jeg både menn og kvinner som er villige til å ta ansvaret for sine barn. Blir man far er det uaktuelt å stikke fra ansvaret. Hører dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
17 minutter siden, Z.Z skrev:

Hva mener du at barn ikke er det viktigste i verden? Uten barn blir det ingen fremtid og den fremtiden er for oss nordmenn og skandinavere på syltynn grunn allerede. Hvis vi skal overleve som folk så respekterer jeg både menn og kvinner som er villige til å ta ansvaret for sine barn. Blir man far er det uaktuelt å stikke fra ansvaret. Hører dere?

Fremtida for alle er på ganske syltynn grunn allerede på langt sikt Ser absolutt ingen grunn til å få barn for å "redde" en fremtid (som om det å få barn hjelper?) jeg ikke er en del av likevel, når jeg ikke har lyst på barn. Så jeg er helt enig med anon. Barn er ikke det viktigste i livet for alle.

Anonymkode: 1693d...7f9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fremtida for alle er på ganske syltynn grunn allerede på langt sikt Ser absolutt ingen grunn til å få barn for å "redde" en fremtid (som om det å få barn hjelper?) jeg ikke er en del av likevel, når jeg ikke har lyst på barn. Så jeg er helt enig med anon. Barn er ikke det viktigste i livet for alle.

Anonymkode: 1693d...7f9

Neivel, men hvorfor har du bestemt deg for at vi skal dø ut? Har du tenkt over saken? Andre folk er mer enn villig til å fylle våre oppgaver, enn på en annen måte. Vi skandinaver skal bare forsvinne uten at du bryr deg i det hele tatt? Jeg har nyheter til deg; det er mange som bryr seg og vi vil kjempe til siste slutt. Hva du gjør er ditt eget valg, men ikke hindre andre som ønsker å fortsette arven.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alkoholikere mangler bare viljestyrke.

Anonymkode: b92bc...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg hater alt som finnes av hunder. Og jeg liker ingen unger, bortsett fra mine egne. 

Anonymkode: 0f1ea...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater alt som finnes av hunder. Og jeg liker ingen unger, bortsett fra mine egne. 

Anonymkode: 0f1ea...8a8

Hva med katter? Bra jobbet med ungene håper jeg. Og at din utkårede også gjør en fin innsats. Det må likevel bemerkes at det vil være spesielt å ikke "like" andre unger enn sine egne. Husk at vi alle lever i et fellesskap. Uten det er alt over og ut. Dere vil heller ikke overleve. I hvert fall ikke på samme måte som i dag. Det er noe alt for mange tar for gitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  • Flyktninger som kommer til Norge for å "ta for seg godene" vi har.
  • Unge som får penger fra nav.
  • Mennesker som sier de sliter med sykdommer som fibromyalgi og ME. Makan til tull.
  • Gravide og småbarnsforeldre som forventer at hele samfunnet skal legge til rette for de.
  • Mørkhudede menn. Jeg er dessverre ordentlig redd når jeg møter de alene på gata sent på kvelden. 
  • Uføredrygda mennesker. 
  • Overvektige mennesker gjør meg direkte kvalm. Men å se de på en treningssenter f.eks. gjør meg ingenting.
  • Gutter i alderen mellom 6-20 år synes jeg er ufordragelige. 

Anonymkode: 592f1...9a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg er så lei av feminismen og at de prøver å ødelegge alle de fine maskuline mennene. Jeg er egentlig litt bitter over at samfunnet har blitt slik det har blitt og skulle ønske at vi fremdeles hadde klare kjønnsroller og at kvinner ikke lå rundt. Jeg er selv jente.

Bare husk på dette.

Harde tider skaper sterke menn

Sterke menn skaper gode tider

Gode tider skaper svake menn

Svake menn skaper harde tider

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...