Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Aragorn II Elessar

Det er ikke galt for en singel person og ha seg med en person i forhold. 

20 timer siden, Huldra12 skrev:

Ja, lever vi ikke i 2017 nå?

Kommer an på hva slags kalender du bruker.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tenker automatisk at religiøse folk er dumme. At de ikke har hjernekapasiteten til å forstå at vi ikke trenger noen Gud til å forklare ting. At de ligger på nivå med folk som tror på nissen, påskeharen og tannfeen (for hva er egentlig forskjellen?). De er naive, redde og dumme mennesker som holder fast ved en fiktiv Gud sånn at de tør å gå gjennom livet. Det er min fordom. :ninja:

Anonymkode: fa98b...22e

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker automatisk at religiøse folk er dumme. At de ikke har hjernekapasiteten til å forstå at vi ikke trenger noen Gud til å forklare ting. At de ligger på nivå med folk som tror på nissen, påskeharen og tannfeen (for hva er egentlig forskjellen?). De er naive, redde og dumme mennesker som holder fast ved en fiktiv Gud sånn at de tør å gå gjennom livet. Det er min fordom. :ninja:

Anonymkode: fa98b...22e

Med tanke på at du ikke vet at alle har samme hjernekapasitet så burde du ikke kritisere folk for å være dumme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 3/16/2017 den 7.10, AnonymBruker skrev:

Problemet er ikke følelser, men at det kun blir følelser som grunnlag for alle argumenter. Logikk er vanskelig for mange kvinner å forstå. 

Anonymkode: 3a32d...97e

Nei, det er det ikke.. 

Anonymkode: 3add6...6f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sterke fordommer mot latte-drikkende sarkastiske og nedlatende hipstere som forsøker og oppnå et slags maskulint ideal via skjeggvekst og klesstil, mens i realiteten er de fullstendig ubrukelig i enhver praktisk forstand. Hele kroppsspråket deres og blikket... De ser død ut. Ingen gnist, ingen personlighet. De bare fronter ideer som alle rundt de også fronter. For 200 år siden hadde de vært kirkegjengere og passet på at ingen drev med satans verk 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Folk som faller for slemme mennesker for så å ende opp i dårlige forhold. Jeg tenker at hvis du synes en fyr er kul når han hakker på andre mennesker så er det ikke så synd på deg når han gjør det samme mot deg etter han har blitt sammen med deg. 

Anonymkode: 6b6a2...80d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er like galt av kvinner og slå menn, som det er at menn slår kvinner.

Anonymkode: b92bc...11f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så mange fordommer som folk har her har faktisk ikke jeg.

Anonymkode: 29401...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er like galt av kvinner og slå menn, som det er at menn slår kvinner.

Som sagt: å slå er ikke greit. Det er ulovlig. 

En mann som slår ville vel ment det flere av det noen her mener om vold mot kvinner. Bortforklarer det og sånt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som faller for slemme mennesker for så å ende opp i dårlige forhold. Jeg tenker at hvis du synes en fyr er kul når han hakker på andre mennesker så er det ikke så synd på deg når han gjør det samme mot deg etter han har blitt sammen med deg. 

Anonymkode: 6b6a2...80d

Det sa ei jeg kjenner. At ei dame kunne nesten takke seg selv fordi eksen slo henne. :hakeslepp: Sønnen har slått henne også så han har virkelig banka det inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.4.2017 den 22.53, AnonymBruker skrev:

Somaliere. Har sterke fordommer mot dem. Her har vi et helt folkeslag som ikke klarer og skaffe seg mat, til tross for at de bor rett  ved sjøen. Ingen av dem kan svømme heller. De sitter bare under et tre og tygger khat. Så kommer de hit og ingen av dem får seg jobb, men 10 unger hver skal de ha. Så sitter de hjemme og drikker te og spiser kylling or ris. Men de snakker ekstremt høyt.

Tar denne som anonym jeg!

Anonymkode: a091f...401

Hahaha😂 Spot on😂

Anonymkode: 4ad9f...dc3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener at vi alle bare er litt høyere intelligente primater uten mening i livet. Vi lever kun på simple instinkter og blir styrt av hormoner til å finne en partner og formere oss. 

Alt jeg ser når jeg ser meg selv og andre mennesker er nettopp det; simple primater som prøver å lure seg seg til å tro at de er spesielle, unike og har en faktisk mening i livet. Alt vi er opptatt av er å føle oss spesielle på den ene eller andre måten. Det er egentlig latterlig.

Anonymkode: 49a40...ccb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- Føler at de som deler sånne quotes på FB har lavere IQ. Altså et bilde av en solnedgang og "Husk at hvem du er kan ingen ta ifra deg" spredt utover. 
- De som oversharer bilder av barna sine. 

Og den verste. Noen ganger, når et mobbeoffer har byttet skole flere ganger men det aldri fungerer... Kanskje ikke hele verden det er feil med? :) 

Anonymkode: d1374...0e4

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Folk som er sure fordi de ikke får alt. Har man et rimelig bra liv så synes jeg ikke man bør klage over at man ikke har et enda bedre liv. 

Anonymkode: 3a0f3...663

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- Misliker sterkt de som sitter å diskuterer innvandring og religion dagen i store deler av livet sitt på nett. De bruker liksom livet sitt på noe de ikke liker og noe de ikke tror på. WTF? - Damer og menn som ligger rundt og har null kontroll når de er ute å drikker. Verste er å se eldre mennesker søpla fulle og ikke har kontroll.

- Ekstreme religiøse som f.eks kristne på byda som tror de er frelst. Passer fint sammen med 

- FRP-velgere og folk som støtter den hjernedøde Sylvi Listhaug.

- Folk som blir irriterte av ordet rasist fordi de innerst inne vet at de er rasister, men vil ikke ha merkelappen på seg.  

Jeg ytrer aldri disse tankene da :P 

Anonymkode: cc742...f0e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som ikke tåler annerledeshet...

Anonymkode: 2b2df...4e7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Folk som følger alle trender og tror de har så personlig stil. Ja, særlig. 

Anonymkode: e1e82...b4d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er lærer, og syns at det burde finnes skoler eller kurs for unger som ikke klarer å oppføre seg. Mye tid  og ressurser blir brukt på disse, og det går ut over de barna som vil lære. Når en elev (eller fler) velger å aldri gjøre noe, selv om jeg har prøvd alt jeg kan komme på,  så kan jeg ikke gi dem det de trenger. Da kunne de likegjerne vært et annet sted. De bare tar opp plass. 

Det er de pliktoppfyllende, flinke og snille elevene som blir satt i skyggen. Det er de med utfordrende adferd som får det meste av tid og ressurser i skolen. Alle andre blir satt i andre rekke.

Men sånt sier jeg ikke høyt.

Anonymkode: 69d25...275

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine meninger og fordommer:

• Menn som reiser til Thailand (eller et annet land) bare for å finne seg en langt yngre dame. 
  • Jeg er for dødsstraff i tilfeller som gjelder drap og seksuelt overgrep. Spesielt dersom det er barn involvert eller andre mennesker som ikke kan forsvare seg.
  • Personer som hele tiden poster noe på sosiale medier.
  • De som har en arvelig lidelse der det er stor sjanse for at barnet kan få det, burde ikke få barn.

Anonymkode: 4b3a3...6ac

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine meninger og fordommer:

• Menn som reiser til Thailand (eller et annet land) bare for å finne seg en langt yngre dame. 
  • Jeg er for dødsstraff i tilfeller som gjelder drap og seksuelt overgrep. Spesielt dersom det er barn involvert eller andre mennesker som ikke kan forsvare seg.
  • Personer som hele tiden poster noe på sosiale medier.
  • De som har en arvelig lidelse der det er stor sjanse for at barnet kan få det, burde ikke få barn.

Anonymkode: 4b3a3...6ac

Men kvinner som reiser til Afrika for å få seg sex har du ingen fordommer mot.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...