Gå til innhold

18 år og jomfru

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 17 (18 i september) og hadde sex for første gang for ca. 1 uke siden, og har hatt det totalt 3 ganger denne uken. Jeg holder på med gutten, som har hatt sex i et tidligere forhold. Hadde han hatt mer erfaring hadde han kanskje tenkt mer på meg og det jeg ville. Han merket ikke engang at jeg var jomfru.

Det at gutten har mer erfaring er bare positivt. Han jeg holder på med dropper forspill og gjør alt sånn han liker det best. De fleste vennene mine er forøvrig også jomfru.

Anonymous poster hash: de7c5...9f8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 år og jomfru, fordi jeg rett og slett har valgt å vente selv :) er ikke noe å skamme seg over, er bare bra at man venter til man selv er klar og ikke lar seg presse.

Anonymous poster hash: b5116...c1f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex første gang to uker før jeg fylte 18. Og jeg var ikke alene om det i vennegjengen.

Er kvinne.

Anonymous poster hash: 3d51c...aa2
Skrevet

jeg er 21 år, og var like deprimert som deg når jeg også var den eneste "jomfruen" i venninne gjengen. Er fortsatt jomfru i dag, og er faktisk fornøyd med det. You'll get over it

Skrevet

Følte mye av det samme som deg Ts i tenårene. Skamfølelsen ble større jo eldre jeg ble, mest av alt på grunn av det store gruppepresset med at "alle" andre hadde sex. Jeg var heller aldri populær, men selv blant min vennekrets hadde de andre sex flere år før meg. Trodde det var noe galt med meg. Rundt 17-18 års alderen var verst, og jeg var overbevist om at aldri kom til å finne noen. Innså selvsagt noen år etter hvor tullete tankegangen min var den gang, og at det var min egen selvtillit og selvfølelse som var det største problemet.

Men endte opp med at jeg mistet jomfrudommen når jeg var 18,5 år. Heldigvis ikke et engangsknull i fylla, men med en fyr som jeg hang sammen med i noen måneder før vi hadde samleie. Det var ikke den store kjærligheten, men jeg hadde følelser for han. I dag er jeg veldig glad for at jeg ventet så lenge som jeg gjorde, og at jeg ikke tok den første og beste, bare for å få det overstått.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 19 år nesten 20 år når jeg mistet jomfrudommen. 

Merket ingenting forskjell.. Ikke så stort som man tror, men det er absolutt ikke noe å skamme seg over eller føle at man må "rushe" med. 

Vent heller litt for lenge enn å gjøre det for tidlig... 

Det kommer.. 

Anonymous poster hash: bd906...90b
AnonymBruker
Skrevet

Føler den, TS!
Er selv 20 år, blir 21 og jomfru. Gutt er jeg og.

Aldri hatt kjæreste, selvom det er mitt største ønske. Har drevet av med et par jenter, men ble aldri noe mer enn kyss og klem - de var vel strengt tatt ikke interessert. Selv har jeg vært på mangfoldige turer på byen og tilsvarende antall hjemmefester, tjenestegjort et år i militæret - still a virgin, eller tror det. Har tydeligvis pult ei jente i Stavanger i min tid i "milla" men jeg husker absolutt nada da jeg var sørpe kanakas. Nå blir jeg snart 21 år. Du vet i avisen når de omtaler eldre gutter? Da brukes som regel alder opp til 20, men når du blir 21 år - da står det ikke lenger "gutt siktet for ran" da står det M-A-N-N. Jeg kan med hånden på hjertet si jeg ikke føler meg som en mann.

Riktignok er jeg ikke helt død av dårlig selvtillit, den har blitt bedre i tiden etter "milla". Før ville veldig få jenter snakke med meg på fest, mens nå blir jeg oppsøkt av flere jenter både på byen og på hjemmefester så jeg føler ikke løpet er kjørt. Muligheten for ligg har jeg vel hatt, men da har hun (som regel) vært i en for dårlig tilstand til at jeg syntes det er forsvarlig. Det er noe med det, at jenter som er sørpe skal man passe på fremfor å utnytte. Jeg har hvertfall levd etter det selvom det hadde vært gøy med noe mer.

Nå skal jeg flytte til en helt ny by - det ser jeg på som veldig positivt. Det er beklageligvis én negativ side med det; den statusen, identiteten man har brukt noen år på bygge opp hjemme blir borte, men det er bare det. Ser virkelig frem til å danne nye bekjentskaper og forhåpentligvis finne ei som er keen. Har hørt studenttiden er en fantastisk tid, men jeg kommer alltid til å verdsette det året jeg hadde i militæret.

Så nei, TS - du er ikke alene. Hilsen smått fortvilet men positiv kar.  :laugh:

Anonymous poster hash: b3640...ec2
Skrevet

Oi, postet det siste svaret som Anonymous men det var ikke helt planlagt.

Har noe mer å tilføye. En bekjent av meg veier over 110 kilo, vil kategorisere han som ekstrem overvektig og han har faktisk hatt sex med ei decent-looking jente et par år yngre. I tillegg har han pult to andre og han er verken populær eller kjekkas. Egentlig en skikkelig ekkel type.

Alt håp er ikke ute.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

18? Kom tilbake om 2-3 år hvis du fortsatt er jomfru, da skjønner jeg at det begynner å plage deg.

Anonymous poster hash: fec0c...61f
AnonymBruker
Skrevet

Var 20 år da jeg mistet min. Men det er ikke så rart. Jeg var syk hele vgs, og gikk ikke på vgs som andre. Hadde hjemmeundervisning, og var aldri sosial. Hadde ikke noe nettverk i det hele tatt og møtte aldri gutter. 

Anonymous poster hash: e5b4d...e06
AnonymBruker
Skrevet

Vi kan nok fikse dette lett, TS!  :jepp:

Anonymous poster hash: 72d7b...e59
Skrevet

Hei, TS.

Ja det finnes de som debuterer tidlig. Ja, det finnes de som har hatt analsex og eksperimentert med S/M før de var ferdige med ungdomsskolen. Men hvor gøy tror du egentlig det er for de? Hvordan tror du guttene disse jentene har vært sammen med har oppført seg mot jentene, hvor godt de er i stand til å ta var på de?

Jeg sier ikke dette som en trøst, eller fordi jeg tror det er en trøst at andre også har det ille. Bare som et lit hvordan tror du egentlig de mest populære jentene har det? Objektivt sett, hvilke gutter er det de går med?

Still deg disse spørsmålene før du har lyst å bytte vekk livet ditt med noen andre sitt liv.

Ellers så gjenstår det å si at jeg vet litt hvordan du har det. Jeg var sjøl over tjue før jeg ble kvitt uskylden min. Så det om å føle seg tiloversblidd kan jeg litt om - sjøl om jeg har inntrykk av at gutter/ menn er mer tolerante og ser lysere på å innlede forhold til ei jente/ kvinne som er jomfru, enn hva som er tilfelle andre vegen. Min verdi sank i hvert fall som en stein etterhvert som tiden gikk og til slutt var det vel ingen i hjembyen min som ville ta i meg med tang. Akkurat det slippe du å kjempe mot.

Men lykke til.

Skrevet

jeg er mann og over 30 år, ukysset jomfru. få deg sex så fort som mulig så du ikke ser tilbake på alle sexen du kunne hatt, særlig tenåringssexen. den kommer du til å angre på at du gikk glipp av.

Anonymous poster hash: 55b8e...8fd
Skrevet

Føler den, TS!

Er selv 20 år, blir 21 og jomfru. Gutt er jeg og.

Aldri hatt kjæreste, selvom det er mitt største ønske. Har drevet av med et par jenter, men ble aldri noe mer enn kyss og klem - de var vel strengt tatt ikke interessert. Selv har jeg vært på mangfoldige turer på byen og tilsvarende antall hjemmefester, tjenestegjort et år i militæret - still a virgin, eller tror det. Har tydeligvis pult ei jente i Stavanger i min tid i "milla" men jeg husker absolutt nada da jeg var sørpe kanakas. Nå blir jeg snart 21 år. Du vet i avisen når de omtaler eldre gutter? Da brukes som regel alder opp til 20, men når du blir 21 år - da står det ikke lenger "gutt siktet for ran" da står det M-A-N-N. Jeg kan med hånden på hjertet si jeg ikke føler meg som en mann.

Riktignok er jeg ikke helt død av dårlig selvtillit, den har blitt bedre i tiden etter "milla". Før ville veldig få jenter snakke med meg på fest, mens nå blir jeg oppsøkt av flere jenter både på byen og på hjemmefester så jeg føler ikke løpet er kjørt. Muligheten for ligg har jeg vel hatt, men da har hun (som regel) vært i en for dårlig tilstand til at jeg syntes det er forsvarlig. Det er noe med det, at jenter som er sørpe skal man passe på fremfor å utnytte. Jeg har hvertfall levd etter det selvom det hadde vært gøy med noe mer.

Nå skal jeg flytte til en helt ny by - det ser jeg på som veldig positivt. Det er beklageligvis én negativ side med det; den statusen, identiteten man har brukt noen år på bygge opp hjemme blir borte, men det er bare det. Ser virkelig frem til å danne nye bekjentskaper og forhåpentligvis finne ei som er keen. Har hørt studenttiden er en fantastisk tid, men jeg kommer alltid til å verdsette det året jeg hadde i militæret.

Så nei, TS - du er ikke alene. Hilsen smått fortvilet men positiv kar. :laugh:

Anonymous poster hash: b3640...ec2

Ble småsjarmert av deg, du virker som den godgutten! Selv er jeg 18 og har dessverre aldri møtt på så snille gutter som deg, men kun ligget med folk når jeg har vært sørpe full. Dette er noe jeg angrer som bare det på, og jeg håper en dag jeg finner en som deg:)

Anonymous poster hash: 7d530...101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...