Gå til innhold

18 år og jomfru

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det høres merkelig ut, men dette er ikke troll. Dette er alvorlig, og jeg sliter med dette.

Okei. Det har seg sånn at jeg er ei 18 år gammel jomfru. Absolutt alle andre har hatt sex. Eller kanskje ikke alle, men de kule og populære. Jeg unner dem det, men er likevel missunnelig. Ikke på en slem måte. Alle de som er "vellykket"(og noen få andre) og som er en del av gjengen har hatt sex. Gjerne før de var 16. Og da også sammen med kjærester og andre flørter.

Det har aldri vært konkurranse om hvem som hadde seg tidligst, det bare er sånn. Og alt i alt ødelegger det selvbildet mitt at alle andre som er kule har hatt sex, utenom meg. Er jeg bra nok, pen nok...

Den dagen det faktisk skjer med meg vil jo partneren være mer erfaren enn meg, og strekker jeg til da..

beklager rotet. er bare en deprimerende tanke at de fleste har sex når de er 14-15. (og snittet på 16,7 er fra 2004 og tror det har synket litt)

Anonymous poster hash: 3b580...5c3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av :) det kommer! Ikke tenk på det. Ingen skam å være 18 og fortsatt jomfru. Hilsen en frøken som var godt over 19 år første gang ;)

Anonymous poster hash: 98f3f...870

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke sex før året jeg fylte 20, men tror ikke så mange visste akkurat det fordi jeg syntes også det var litt flaut. Skjønner godt hvordan du tenker, men det er virkelig ikke så ille som du tror. Kan godt være det fler enn du tror som ikke har hatt sex enda, de bare snakker ikke så høyt om det. Ta det med ro, det kommer når det kommer :)

• Liker 2
Skrevet

Slapp av! Jeg følte samme press selv om jeg var 17 år, men etter at jeg mista jomfrudommen, så ble jeg ikke akkurat til en annen person eller noe. Var faktisk ingen som brydde seg om at jeg hadde hatt sex liksom.

Før jeg hadde sex var jeg ekstremt nysgjerrig på hvordan det var, og jeg misunnet alle de som hadde tilgang på mye sex, men det er faktisk ikke så stort.

PS: Sånn typ. 5 av de vakreste jentene jeg kjenner er fortsatt jomfru, og de er 20 år :)

Skrevet

Da jeg vokste opp var det de stygge og feite som begynte tidlig med sex (både med og uten kjærester) og de pene og populære slapp unna og fikk beilere og kjærester alikevel uten å skræve for dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Det høres merkelig ut, men dette er ikke troll. Dette er alvorlig, og jeg sliter med dette.

Okei. Det har seg sånn at jeg er ei 18 år gammel jomfru. Absolutt alle andre har hatt sex. Eller kanskje ikke alle, men de kule og populære. Jeg unner dem det, men er likevel missunnelig. Ikke på en slem måte. Alle de som er "vellykket"(og noen få andre) og som er en del av gjengen har hatt sex. Gjerne før de var 16. Og da også sammen med kjærester og andre flørter.

Det har aldri vært konkurranse om hvem som hadde seg tidligst, det bare er sånn. Og alt i alt ødelegger det selvbildet mitt at alle andre som er kule har hatt sex, utenom meg. Er jeg bra nok, pen nok...

Den dagen det faktisk skjer med meg vil jo partneren være mer erfaren enn meg, og strekker jeg til da..

beklager rotet. er bare en deprimerende tanke at de fleste har sex når de er 14-15. (og snittet på 16,7 er fra 2004 og tror det har synket litt)

Du skal vel ikke ha sex for å være lik de som er "populære"? Du skal vel ha sex når du møter noen som det klaffer med, og det er rett for dere?

Jeg var også jomfru når jeg var 18 år, og noen av vennene mine hadde kjæreste og hadde allerede hatt sex. Jeg kunne jo ikke få gjort noe med det før jeg fikk meg kjæreste, og det var jo ingen som sa noe på det heller. Hva skulle de si og gjøre? Tvinge meg til å bli sammen med noen som jeg ikke passet med?

Gjør ting i ditt tempo, og når du møter noen som du passer med, skjer det. Og om noen skulle se rart på deg fordi di er jomfru, så skal du iallfall ikke ha sex med denne personen!

Den som skal ha sex med deg må være en som liker deg som du er - ikke fordi du ikke var "populær" og hadde kjæreste og sex før du var 16.

Anonymous poster hash: e0df3...9b8

Skrevet

Eg missa jomfrudommen før eg var 16, og angra den dag idag (23år) på at eg begynte så tidlig.. Har kun hatt sex eit par gongar i forhold, og det er heilt klart best når du kjenner og stoler på personen! Ver tolmodig, det blir verdt det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av. Jeg var langt over 20. Har ingenting å si i dag.

Anonymous poster hash: 5939d...0f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 år og fortsatt jomfru. jeg må si jeg tenker mye av det samme, men  jeg er også redd for at når jeg får dame så vil hun avvise meg fordi jeg er jomfru. føler det er sånn at gutten er den som skal ha erfaring og "lede" an, mens hvis jenta er jomfru så er det bare et pluss 

Anonymous poster hash: aa2fc...c2d
Skrevet

Jeg hadde ikke sex første gang før jeg var 19. Tror jeg hadde en mye bedre opplevelse enn mange som hadde sex første gang når de var 14.

Skrevet

Vær heller stolt av at du ikke er hun som full og sanseløs hadde sex med en vilt fremmed gutt på et toalett fordi hun synes det var flaut å ikke ha hatt sex blant vennene sine. Det er da du skulle følt deg deprimert, ikke nå. Jeg sier ikke at det er slik for alle som har sex i ung alder, men for mange er det det, noe man ser bare i denne tråden.

Hold hodet hevet og vær stolt av deg selv! Hadde du vært enda eldre hadde jeg sagt det samme, men som 18 er du fortsatt veldig, veldig ung. Når det gjelder erfaring er det heller ikke noe du skal bekymre deg for. Det er tross alt ikke rakettvitenskap eller en konkurranse hvor man skal prestere (noe mange ser ut til å tro).

Avslutningsvis vil jeg si at du gjør klokt i å ikke sammenligne deg med andre hele tiden. Dette gjelder alle områder av livet. Lytt til deg selv og dine egne lyster og gå din EGEN vei.

:)

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

18 år og jomfru høres helt normalt ut. 

Hadde du skrevet at du lengtet etter sex, var klar for opplevelsene, kåtheten og gleden, så hadde jeg forstått deg. Ditt argument er at mange andre i gjengen har hatt det og du føler deg utenfor. 

Nå har jeg ikke lest lenger i tråden enn hovedinnlegget, men tipper at andre kloke hoder allerede har fortalt deg at det ikke er så viktig med å være populær eller gjøre det samme som andre i vennegjengen. Det smarte og kule er å følge seg selv og hva som kjennes bra ut. 

Det beste du kan gjøre er å treffe en gutt som du blir glad i og er oppriktig glad i deg, ha sex for første gang og andre, tredje og fjerde i trygge omgivelser. - Det vil vennegjengen din være misunnelig på - garantert.

Skynd deg langsomt.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg godt igjen i dette.

Er selv 18 og uerfaren. Ser på meg selv som jomfru, selv om jeg ikke er det, fordi jeg har hatt så lite opplevelse med sex (kun hatt det 2 ganger i fylla). Har og tenkt på det av den gutten jeg finner vil være mye mer erfaren med meg. Derfor ønsker jeg egentlig å finne en som kan lære meg opp litt...

Anonymous poster hash: d5d7f...ab4

Skrevet

Jeg er 18 år og fortsatt jomfru. Men er kåt døgnet rundt..

Skrevet

Gjør det når det føles riktig, med en person det føles riktig med. Om det skjer neste helg eller om tre år, så er det uansett normalt. Å være jomfru er ingenting å skamme seg over, og "alle andre" har definitivt ikke hatt sex selv om det virker sånn. Gjennomsnittsalderen betyr at noen er tidligere ute, og andre er senere ute, og sier ingenting om kulhet, kvalitet eller hva man "burde" ha gjort i en viss alder.

Å vente på noe som virkelig frister, og en god opplevelse på ett eller annet vis, er så mye mer verdt enn å bare "få det gjort" fordi man føler man er sent ute.

En erfaren partner vil kunne takle det at du er jomfru bedre enn en uerfaren, han vet mer om hva som kan komme til å gjøre vondt for deg og viser mer hensyn, vet mer om hva som vil kunne være godt for deg osv. Ikke noe å stresse med :) Man skal ikke ha sex for å bli kul, likt eller å komme "like langt" som de andre, man skal gjøre det fordi man har lyst, mulighet og har funnet en person man tror det vil være bra å gjøre det med.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24, og jomfru..Jente

Anonymous poster hash: 0f193...c3e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var jomfru til jeg var 24, jeg. Jeg var ikke upopulær eller noe, ville bare vente på en jeg var tiltrukket av. Og jeg angrer ikke på at jeg ventet.

Anonymous poster hash: d6d75...1b4

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er 19 og har hatt sex med 6 stykker. Første når jeg var14.

Jeg angrer meg ihjel på hele greia, spesielt at jeg var så tidlig. Hadde jeg valgt igjen hadde jeg ventet til min nå kommende samboer :) slapp av!

Anonymous poster hash: a9630...ffc

AnonymBruker
Skrevet

jo mer du venter, jo mer går du glipp av som du vil tenke tilbake når du ikke kan mer at du skulle gjort mer.

Anonymous poster hash: 55b8e...8fd
  • Liker 1
Skrevet

Gutt her og var 20år.

Er nå bedre å vente enn å gå på en smell. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...