Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som leste originalinnlegget til Ørjan? Dvs det som han tydeligvis har slettet, ikke pga trusler i innboksen, men rett og slett pga sin godhet?

Det var et helt latterlig innlegg, skjønner godt at han valgte å slette det; 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3Awww.orjanburoe.com%2F2015%2F09%2F24%2Fdette-innlegget-inneholder-kake-mye-kake%2F&oq=cache%3Awww.orjanburoe.com%2F2015%2F09%2F24%2Fdette-innlegget-inneholder-kake-mye-kake%2F&aqs=chrome..69i57j69i58.1451j0j4&sourceid=chrome&es_sm=91&ie=UTF-8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Les Rolf Ørjans facebookprofil 😂😂😂

Ler så jeg rister!😂😂 At det går an!

Endret av Bootybuilder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det vi ler av nå

Nei, det har jeg fått med meg, men valgte å svare en bruker på spørsmål som var stilt i tråden med link til innlegget. Er vell det man gjør på et forum? :)

Syns forøvrig det Trine Grung driver med er latterlig, hvordan kan noen tenke seg å gå på kurs med den selvutnevnte SoMe eksperten?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg fått med meg, men valgte å svare en bruker på spørsmål som var stilt i tråden med link til innlegget. Er vell det man gjør på et forum? :)

Syns forøvrig det Trine Grung driver med er latterlig, hvordan kan noen tenke seg å gå på kurs med den selvutnevnte SoMe eksperten?

Det er så tragikomisk, at jeg vurderer å lage kortfilm av hele greia :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

For Trine sin del, så håper jeg det! men tviler sterkt! Hun er jo en slik person!

Hun er helt utrolig. Mangelen på selvinnsikt er nesten ikke til å begripe. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av alle de tragiske "sprellene" hennes gjennom årenes løp. Sosiale medier- ekspert.. Hun holder kurs for andre.. Jeg vet ikke hva jeg skal si, blir tom for ord.

Lol. Supersnork.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggere ass, tilføyer mye i livet mitt.. Tenker jeg tar SoMe kurs hos Grung, PT-time hos Helene Drage også avslutter jeg med et Photoshop kurs hos fotballfrue så er jeg klar for et glossyglossy liv!

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggere ass, tilføyer mye i livet mitt.. Tenker jeg tar SoMe kurs hos Grung, PT-time hos Helene Drage også avslutter jeg med et Photoshop kurs hos fotballfrue så er jeg klar for et glossyglossy liv!

Haha!😂😂😂👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...