Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen som svarer. Var tydeligvis ikke så interessant der tror jeg.

Eller kanskje ingen vil svare fordi hun selv er medlem av gruppen?

Jeg tenker hun kanskje er en som ingen har faglig respekt for, men heller ikke ønsker å lage noe drama med....plutselig kom replikken fra Svenskejævler (hvordan svenskene ser på nordmenn) meg i hu: som en "utvecklingsstörd kusin som har vunnit på lotto"

Mulig de ser på henne litt på samme måte ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at hun svarer med at hun kjenner linni godt og det virker ikke som hun angrer på den videoen.men den gangen kjente hun ikke Linni of jeg husker godt at hun skrev nedlatende innlegg om henne på bloggen den gangen også. Det var vel flere kjendiser hun skrev om også? Om jeg ikke husker helt feil så skrev linni noe om det på bloggen sik om at det ikke var greit osv? Kan i det minste si at det var en tabbe og at det var lenge siden. At hun driver ikke på sånn nå og ser at der var galt? Men for meg virker det som at hun prøver å få der til å virke som det var en spøk mellom henne og Linni som hun kjenner så godt. Noe det da ikke var den gang.

Endret av Unagi
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Er nok få eller ingen oppegående menn som ser på Linni som noe særlig attraktiv, ser vel helst på henne som en raritet og freak (vanskapning) er jeg redd.» -

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy flate hvor hun bagatelliserer og ror seg unna denne videon på SoMe gruppa!!! Er ikke medlem, så får ikke kommentert. Dere som er medlem, kommenter! Fy søren, jeg slutter ikke å bli sjokkert over hvor lite selvinnsikt den dama har!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke innlegget?

Virker som det er slettet, du vet kritikk mot TG går jo ikke an, det er kun hun som skal lange ut mot andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i grunnen ganske sterkt at en som påberoper seg ekspertise innen sosiale medier klarer å få seg sjøl sparket pga egen oppførsel i sosiale medier ;) 

For de som ikke har fått det med seg fikk hun sparken etter å ha hetset Elin Tvedt på bloggen http://www.vg.no/rampelys/tv/reality-tv/trine-grung-mistet-tv-jobb-etter-blogghets/a/537997/

Men som vanlig er hun jo misforstått, eller det var "humor" 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er i grunnen ganske sterkt at en som påberoper seg ekspertise innen sosiale medier klarer å få seg sjøl sparket pga egen oppførsel i sosiale medier ;)

For de som ikke har fått det med seg fikk hun sparken etter å ha hetset Elin Tvedt på bloggen http://www.vg.no/rampelys/tv/reality-tv/trine-grung-mistet-tv-jobb-etter-blogghets/a/537997/

Men som vanlig er hun jo misforstått, eller det var "humor" 

Noen burde linke dette på SoMe gruppa....!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper nok ikke å linke til det, det er jo (på Grung språk) sånn 20 år siden, og har jo ingen nyhetsverdi i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel alle disse små krumspringene som gjør at jeg ikke klarer å føle sympati for henne. Så full av seg selv, selvoppnevnt ekspert på alt fra mat ("helsematen" eller hva det het det hun skulle ha med "frua", sosiale medier, mammatilværelsen (maste seg med på Oprah-show) og samtidig så lite selvinnsikt. Jeg synes rett og slett hun er usympatisk, og selv har hun mange års erfaring på å behandle andre dårlig, men trekker mobbekortet hver gang hun får litt humor mot seg.

Ja, det er lenge siden kanskje, at hun fikk sparken for baksnakking. Ja, det er lenge siden hun la ut den filmen der hun ler av at Linni Meister hadde blitt tatt for å være fra Tangerudbakken eller annen type syk. Men uansett - jeg synes det sier noe om hvor hennes egne grenser går for hva man kan si om andre!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(skal sies at jeg ikke har sett innslaget med Morten Ramm, så jeg tar forbehold i tilfelle det faktisk ER mobbing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...