Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor måtte hun dele bildet dersom hun syntes det var så forkastelig??? Og en annen ting, hvorfor tittulerer hun Alexandras kjæreste som "finanskjæresten", har det noe med saken å gjøre, liksom? Er finanskjærester annerledes enn andre kjærester? Dumme, bittre kjærring.

Anonym poster: ce14cbd45082b8938eb5959d15a782c4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er egentlig Chills?

Anonym poster: 26dfb52a263fb409ae199b102f557a7c

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke hun vet det selv engang. Men hun kaller det firmaet sitt.

Anonym poster: ccad0a0126c9d047d753a9ed457b1ebf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke hun vet det selv engang. Men hun kaller det firmaet sitt.

Anonym poster: ccad0a0126c9d047d753a9ed457b1ebf

Ligger i navnet: De chillern!

Anonym poster: a89fa3c3dc8c5f207d5481a4bc47cecf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dickens har i følge wiki solgt 200 mill av A Tale of Two Cities, hvert fall :) Så jeg vet ikke hvorfor klassikere ikke skulle ha enorme salgstall. 200 mill er ganske mye mer enn fifty shades, som det står har blitt solgt i 40 mill eksemplarer, fordelt på tre bøker. Og Tolstoj har solgt 36 mill av War and Peace bare i Russland, så det er nok en del millioner mer enn det i resten av verden :)

Mm leste den lenkede Wiki-listen, da lærte jeg noen nytt idag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah, dør av logikken i dette innlegget.

Dama er i mot at folk deler slike bilder, så da tar hun like gjerne og deler det videre selv. ETTER at det ble slettet fra Instagram-kontoen til den det gjelder. Ekspert på sosiale medier, hvor da????

Foresten : Hei Trine Grung! (Hun har google-alert så det går ikke an å komme unna henne noe sted.)

http://www.trinegrung.no/2012/11/04/leken-pa-instagram/#comments

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, dør av logikken i dette innlegget.

Dama er i mot at folk deler slike bilder, så da tar hun like gjerne og deler det videre selv. ETTER at det ble slettet fra Instagram-kontoen til den det gjelder. Ekspert på sosiale medier, hvor da????

Foresten : Hei Trine Grung! (Hun har google-alert så det går ikke an å komme unna henne noe sted.)

http://www.trinegrun...agram/#comments

HAHA til hele blogginnlegget. Endret av Chloe-
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har egentlig litt problemer med å forstå hvordan Trine Grung tjener pengene sine. For meg fremstår hun som en amatør uten folkeskikk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaaad, nå har hun tatovert øyenbrynene også. Gratis/reklame, tenker jeg. Håper hun går for sånne, store, feite trendye larveøyenbryn, sånn som de hippe kidsa i Oschlooo har!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så seiler vi på Mosjøen.... trallalala.... Kanskje i en liten søt, båt oppå det ioniserte vannet Mosjøen? Off, jeg blir sliten av å lese sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hun er i hvert fall glad i å ta bilder av seg selv...

Anonym poster: 49dae2aa8456e0e49287cf6902a36cbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Jeg har ikke noen spesiell mening om henne som person, verken på den ene eller andre måten, men det som irriterer meg litt ved henne, er at hun virker til å hyle ut om janteloven så fort noen er uenig med de kjente rosabloggerne. Sukk.

Anonym poster: 14fb1d3eab177d5cf7cb433cd996ad0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt mye om TG i det siste.. Noen som fortsatt leser bloggen hennes?

Anonym poster: 4cb1bb29ead809cdcf7b2617f6ead058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig litt problemer med å forstå hvordan Trine Grung tjener pengene sine. For meg fremstår hun som en amatør uten folkeskikk.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...