AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #21 Skrevet 21. juli 2015 Hvorfor kan man IKKE samsove med en 11 åring? Foruten det opplagte- så forstår jeg virkelig ikke hvorfor barn skal sove alene- men som "voksen" og får partner, ja da er det helt naturlig å samsove. Tenker på hvor heldig denne jenta som har slik en far.. Enig med deg... Synes det er rart at så mange reagerer på at barn sover med foreldrene. Voksne har tydeligvis behov for å sove sammen med noen, så hvorfor skal barn på liv og død alltid sove på eget rom, alene?? Anonymous poster hash: 6ebb1...a2f 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #22 Skrevet 21. juli 2015 Hvis det var mor som la seg med henne da? Idiot.... Samme gjelder om en mor legger seg med en elleve-åring da vel. Et fint unntak er om barnet har opplevd noe vondt eller sorg, og har behov for trøst og nærhet. Da kunne jeg gjort det samme. Og jeg er stemor. Anonymous poster hash: 999a2...949
Gjest Sprettballen Skrevet 21. juli 2015 #23 Skrevet 21. juli 2015 Jeg reagerer ikke på at han la seg sammen med jenta, men at han ikke sa i fra til deg før han la seg inne hos henne. Jeg hadde opplevd en slik episode som en passiv-aggressiv handling fra min manns side, og jeg hadde lurt på hva som var galt.
Kattugla Skrevet 21. juli 2015 #24 Skrevet 21. juli 2015 Enig... Jeg er også enig, ikke fordi jeg synes det er mistenkelig, ville tenkt det samme om det var mor. Men lurer på om far ville gjort det hvis TS var barnets mor. 2
xinnia Skrevet 21. juli 2015 #25 Skrevet 21. juli 2015 Jeg er også enig, ikke fordi jeg synes det er mistenkelig, ville tenkt det samme om det var mor. Men lurer på om far ville gjort det hvis TS var barnets mor. Om det hadde vært behov for det, så får en da inderlig håpe det;-) Men det ikke sikkert datteren hadde hatt det behovet siden hun da hadde bodd sammen og hatt kontakt med far og mor daglig.. 1
Kattugla Skrevet 21. juli 2015 #26 Skrevet 21. juli 2015 Om det hadde vært behov for det, så får en da inderlig håpe det;-) Men det ikke sikkert datteren hadde hatt det behovet siden hun da hadde bodd sammen og hatt kontakt med far og mor daglig.. Jeg synes uansett det er naturlig å nevne det for sine kone på forhånd. 3
minister-mio Skrevet 21. juli 2015 #27 Skrevet 21. juli 2015 Jeg er helt for samsoving, men når barnet er elleve er det vel på tide å kutte navlestrengen. Hvorfor uttrykker så mange at dette er helt normalt? At han ikke sa noe til kona si engang, men gikk rett å la seg med barnet? Klart det er merkelig. 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #28 Skrevet 21. juli 2015 Jeg er helt for samsoving, men når barnet er elleve er det vel på tide å kutte navlestrengen. Hvorfor uttrykker så mange at dette er helt normalt? At han ikke sa noe til kona si engang, men gikk rett å la seg med barnet? Klart det er merkelig. At han bare la seg med barnet uten å si ifra er merkelig ja. Men alt har en forklaring. Anonymous poster hash: 6ebb1...a2f
xinnia Skrevet 21. juli 2015 #29 Skrevet 21. juli 2015 Jeg er helt for samsoving, men når barnet er elleve er det vel på tide å kutte navlestrengen. Hvorfor uttrykker så mange at dette er helt normalt? At han ikke sa noe til kona si engang, men gikk rett å la seg med barnet? Klart det er merkelig. Har da ikke noe med å navlestrengen å gjøre? ( den er forsåvidt jeg vet eller ikke festet til far? ups sorr bare måtte) At han ikke sa noe til TS er jeg enig i er merkelig- kommunikasjon er en fin ting i ett parforhold. Men virkelig- har dere aldri samsovet med barna eller venninner? Alltid når venninnen min og jeg er på tur så deler vi seng.. det er jo såå super kos å ligge å drodle i halvsøvne.. og vi er liksom + 40 ;-) Kan jo også være at tanken i første omgang var å ligge med datteren til hun hadde sovnet- sa godt natt til TS sånn in case hun hadde sovnet innen han kom tilbake, og ved ett uhell sovne sammen med datteren? Regner med at TS har fått spurt mannen og kanskje kan informere oss?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #30 Skrevet 21. juli 2015 Men virkelig- har dere aldri samsovet med barna eller venninner? Alltid når venninnen min og jeg er på tur så deler vi seng.. det er jo såå super kos å ligge å drodle i halvsøvne.. og vi er liksom + 40 ;-) Mannen min hadde nok reagert likevel om vi var på tur med en venninne og jeg la meg med henne i stedet for med ham. Mannen min er skilt og barnet lå i dobbeltsengen ut barneskolen minst, når de var alene. Ser ikke for meg det i enkeltseng, for trangt og varmt. Er det en engangshendelse er det neppe noe å lage en sak av. Hvis det blir noen salgs konkurranse mellom deg og stedatter, eller det er en avvisning fra din mann, må dere snakke sammen.Anonymous poster hash: 646fe...10c
peanut_juice Skrevet 21. juli 2015 #31 Skrevet 21. juli 2015 Hadde det vært meg som 11åring og min far som kom å la seg med meg hadde jeg syntes det var veldig rart og ubehagelig. Men alle er jo forskjellige Jeg hadde gått inn til de jeg, og spurt hva som skjedde. Er jo litt rart når han ikke sier noe til deg om det. 1
minister-mio Skrevet 21. juli 2015 #32 Skrevet 21. juli 2015 Har da ikke noe med å navlestrengen å gjøre? Det er et uttrykk 2
Jade Skrevet 22. juli 2015 #33 Skrevet 22. juli 2015 Er det første gangen stedatteren din sover i deres hus? Synes det var rart at han sa god natt til deg og la seg hos henne som om du skjønte hva som foregikk. Vil tro at hun var redd eller lei seg for noe. Ellers er vel en 11-åring stor nok til å sove alene.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #34 Skrevet 23. juli 2015 Jeg sov inne hos mamma til jeg var 11-12 år ca. Jeg slet med angst pga jeg ofte fikk astmaanfall om natten og ikke merket det selv før det var vel sent å dra til sykehuset. Man vet jo ikke historien bak her... Vet også at min samboer og hans søsken alle har sovet inne hos foreldrene til de har vært 13-14 år. Ene søskenet gjør det av og til enda (mareritt osv). Hun er vel 16. Anonymous poster hash: c0b3b...127
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #35 Skrevet 23. juli 2015 En mors gryende dårlige magefølelse sier mer enn tusen ord. Anonymous poster hash: 041e2...1e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå