Gå til innhold

Blå Ögon


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

At hun også for andre grunner enn hans "ypperlige skuespillerprestasjoner" var verd å ta en mys på. 

Hun liker hans utseende med andre ord. Det er det mange som gjør har jeg forstått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok slik virkelighetens Persbrandt ser ut, Jack. :)  Hvis en farger håret og behandler ansiktet og trener seg opp, kan en se yngre ut hvis rollene krever det. Kvinner har gjort det lenge og nå gjør menn det også. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør han da ikke. Han bare oppfører seg som en slubbert uansett hvilken film/serie jeg har sett han i. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm.....og var utro mot sin norske kjæreste og fikk barn med den nye svenske damen i samme slengen også. Ikke bra. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt som et spørsmålstegn. Syns at slutten var rotete, som om de hadde altfor mange tråder

som skulle nøstes opp i siste episode. Litt skuffet egentlig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke slutten jeg heller. Noe jeg tenkte på var. Han gutten som ble kidnappet, rart han ikke har avslørt Simon. Altså han vet navnet og hvordan han ser ut og politiet har sikkert spørt han ut. Så rart de ikke kom på sporet av han. Og hva med han som ble fengslet kommer han til å angi Simon og Sofia? Og hvorfor dro hun fra sønnen sin og hvor dro hun . Beklager mye spørsmål og forvirrende slutt.

Endret av Vinglass
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ropte jo på sin sønn utenfor huset deres og sønnen bare så på henne og fulgte med Simon istedenfor. 

Derfor tok hun avgjørelsen om at de måtte splitte opp og starte på nytt hver for seg, men at Simon skulle kunne

passe på Love permanent er jo lite sannsynlig. Han er veldig ung, har ingen inntekt og ikke "ordnede boforhold" heller. Mulig at barnevernet sto rett rundt hjørnet og ventet... :(

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, en kjempegod og omsorgsfull onkel var han.

Trodde at han var en del yngre enn henne? Atten-nitten eller noe sånn? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...