Gå til innhold

Blå Ögon


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra serie - men litt ødeleggende at Sven Nordin skal snakke "svensk". Hvorfor kunne de ikke valgt en svensk skuespiller - eller hvorfor kunne han ikke snakket norsk?



Anonymous poster hash: 2ec55...fcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra serie - men litt ødeleggende at Sven Nordin skal snakke "svensk". Hvorfor kunne de ikke valgt en svensk skuespiller - eller hvorfor kunne han ikke snakket norsk? Anonymous poster hash: 2ec55...fcc

Han har vært mye i Sverige så han snakker det flytende :) De ville ha en god skuespiller og derfor valgte de han :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyttet med millimeterpresisjon etter "sworsk" uttale, men jeg tror faktisk ikke at han har noen glipper. 

Tonefallet er nok nøye kopiert og jeg syns han funker i sin rolle. Tror faktisk ikke at de hadde valgt en dårlig

nordmann hvis de kunne ha fått en knallgod svenske istedenfor. Nå fant de ingen knallgod svensk skuespiller

til den rollen, så de valgte en skikkelig god norsk en heller. Det funker for meg.  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SykkelJenny

Han har vært mye i Sverige så han snakker det flytende :) De ville ha en god skuespiller og derfor valgte de han :)

Mulig han snakker flytende rent språkmessig - men for meg blir det helt unaturlig.. Det hadde funket bedre om han snakket norsk tror jeg. 

 

Jeg liker godt Sven Nordin så det har ingenting med det å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt unaturlig at mot-i-brøstet-fyren skal spille andre roller enn nettopp den rollen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han snakker flytende rent språkmessig - men for meg blir det helt unaturlig.. Det hadde funket bedre om han snakket norsk tror jeg. 

 

Jeg liker godt Sven Nordin så det har ingenting med det å gjøre.

Så da burde Christopher Hivju snakke Norsk i Game of Thrones fordi han er Norsk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for han er ikke så kjent som Sven Nordin. ;)

-----

Men NÅ gikk det plutselig opp for meg at hans navn faktisk høres svensk ut!!!  :sjokkert:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Så da burde Christopher Hivju snakke Norsk i Game of Thrones fordi han er Norsk?

Vanskelig for meg å uttale meg om da jeg aldri har sett den serien.

 

Når det er sagt så følger jeg med på Blå øgon og liker den godt - bare reagerte på at de setter inn en norsk skuespiller når Sverige har masse flinke skuespillere selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært bedre med Mikael Persbrandt?

Jeg ville se på pågrunn av at Sven Nordin var med så det var kanskje for å tiltrekke seg Norske seere :)

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Hadde det vært bedre med Mikael Persbrandt?

Jeg ville se på pågrunn av at Sven Nordin var med så det var kanskje for å tiltrekke seg Norske seere :)

Ja, jeg kunne veldig godt sett på Mikael Persbrandt  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle land har gode skuespillere som er sånn passelig kjent (eller ganske ukjente) og jeg liker at sånne får sjansen. 

Er de halvkjente i norge, så er de ukjente i våre naboland. Det finnes flere enn Persbrandt i sverige.

*og jeg forstår godt hva Jenny mente oppi der...* :lur:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...