Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i sprengkulden.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi kan ikke kle av oss huden vår :) Selv om vi sitter kliss nakne inne i skyggen er det for varmt. Så for oss finnes ingen løsning som ikke koster skjorta (AC), mens for dere er det faktisk BARE å ta på mer klær. At dere ikke ønsker det om sommeren er helt i orden, det handler om ønsker. Men dere har muligheten, det har ikke vi :)  Jeg er forresten skikkelig frysepinn vår og høst, da det blir midt i mellom så jeg må kle av og på meg hele tiden ;) Ull hjelper masse mot det, da det også svaler om det er varmt.  Anonymous poster hash: 75a8d...4a5

Så slutt å kupp tråden vår da. Dere har deres egen tråd hvor du kan gnåle om dette, la oss som fryser få ta vår frustrasjon over ræva sommervær ut i fred. Fatter ikke at så mange av dere svettinger sliter med å lese eller ikke forstå DENNE tråden.

Dessuten har dere mulighet til å legge dere i et isbad og en billett til Svalbard koster faktisk ikke skjorten.

Anonymous poster hash: f133d...366

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Må le av dere som fryser :fnise: . Løsningen er...ESSOLUBE! Da blir det ikke kaldere i det hele tatt. Så løp og kjøp. Anonymous poster hash:

19367...04b

Jeg må le av dere som svetter :fnise:

Anonymous poster hash: 0eea3...988

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som hater sommer og mener det er så fælt, burde reise til Svalbard i noen uker eller nordpolen. Problem løst

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som hater sommer og mener det er så fælt, burde reise til Svalbard i noen uker eller nordpolen. Problem løst

Er da bare å reise så kort som til Jotunheimen/Geilo e.l. Påskevær om sommeren :P

Anonymous poster hash: 6fa4e...570

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde to plussgrader og sludd tidligere i juli på fjellet. Og nå er det Hardanger som gjelder for de om vil ha kulde, visstnok. :)

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/No-kan-det-bli-nattefrost-3404928.html

Sorry, ikke meningen å bidra til dårlig stemning, jeg er helt for at dere skal ha en egen tråd. Og jeg skulle ønske at jeg også oppfattet 20 grader som kaldt, jeg er rett og slett litt misunnelig.  :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er sikkert den merkeligste personen.

På vinteren MÅ jeg ha det varmt rundt meg, og sitter en del foran viften. På sommeren, derimot, da liker jeg å ha det kjølig rundt meg, får noia hvis det blir for varmt. 

Anonymous poster hash: 04e20...cd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Endelig! Neste uke er det meldt tropevarme i min landsdel!  :bolledeig:  :hoppendeglad:

Nå tenker jeg folkene i den andre tråden gruer seg noe skikkelig *gliser*

Anonymous poster hash: ae2d1...3c3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Neste uke er det meldt tropevarme i min landsdel!  :bolledeig:  :hoppendeglad:

Nå tenker jeg folkene i den andre tråden gruer seg noe skikkelig *gliser*

Anonymous poster hash: ae2d1...3c3

:glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

For en værmelding :) Fint vær hele uka :is::sol: Jippi  :tommelsmil:

Yeeeeyyyyy :is:

:bolledeig:

i_love_sunshine_sticker-rf6769794a3db44f

:hoppendeglad:

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode grader i luften i det siste, mens andre raringer drar nisseluen nedenom ørene og venter på vinter så får værmeldingen i nåtiden meg til å juble..

Soool, nydelig gul stråande sol og 26 grader i måren.. *lykke på jord*... :hoppendeglad: 
So nice, so Nice..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...