Gå til innhold

Dagene går....


Tetra

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å høre om ferien og se bilder :sjarmor:

Spennende med studier igjen. Hvilket fag skal du eventuellt ta da??

Her går det i hus, hus og hus. Kjempe spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg endelig fått alle bildene jeg bestilte, til og med fått de i album :klappe:;)

Hjemme alene i dag, Martine begynte i bhg igjen etter ferien, sprang rett inn og sa hadet til meg før jeg var komt inn i garderoben.... godt det er den veien og at hun ikke hyler når jeg går :)

Har fått oppdatert hjemme siden også nå med referat fra ferien, bare bildene som mangler, får se om jeg tar dem senere i dag. Skulle liksom beise terasseplatten i dag, men malebutikken her hadde ikke den fargen jeg spurte etter så da får jeg ta det en annen dag når jeg skal til byen.

Glossy: Lurer på å ta et kurs i bruker og hjelperoller til psykisk syke, men klarer ikke bestemme meg enda, syns liksom jeg har nok å gjøre for tiden, og hvis jeg skal ha dette i tillegg så spørs det hva jeg må velge bort.

Så spennende med husbyggingen deres altså, skal bli spennende å se resultatet :) Drømmer om hus jeg også, men klarer liksom ikke bli enige med oss selv om vi vil bygge eller kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en stund mellom hver gang jeg skriver nå, er bare så mye som skjer om dagen.

I går var vi i byen på shopping, brukte nok litt for mye gryn ja..., men, det er lov av og til :sjenert: :

- kjøpte meg allværsjakke fra Stromberg som jeg fant på Intresport

- Kjøpte meg fleece jakke på Intersport

- kjøpte meg støvletter

- kjøpte høst sko, cherroxer og et par finsko til Martine (+ kjøpte ecco sandaler forgårs som hun skal ha i bhg, men de fant jeg nedsatt med 300 kr på en skobutikk som holder på å selge ut alt :) )

- så kjøpte vi mahogny farget terassebeis

I går kveld skuret jeg verandaen med kraftvask, skikkelig drittjobb å ligge på kne å skrubbe ja, terrassen i 1. etg bare spylte jeg siden den er ny, vasket med kraftvask bare der vi har stått og grillet for å få bort alt fettet. Fikk vasket vindu samtidig som jeg holdt på :) Nå er det endelig gjort, så nå er det bare å vente på finværet slik at jeg får beiset, må få gjort det før høsten kommer. Men desverre er værmeldingene lite lovende de kommende dagene, hadde håpet kanskje å få begynne tirsdag når jeg har fri og Martine er i bhg.

I dag skal vi i bursdagsselskap til sambos gamle tante som blir 93 år.

Nei, får gå å lete frem klær til selskapet nå mens snuppa sover, sambo holder på å lager dvd av ferieturen til Mallorca, gleder meg til å se det endelige resultatet, blir muligens ferdig i dag :-D

Får ta meg en tur i andre dagbøker en annen dag når jeg har litt mer tid til rådighet :vinke:

Endret av Tetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye til vær å male i i dag nei :(

På tide med litt frokost nå, har vært på jobb i natt, hadde ikke særlig lyst å ta den, men er så mange som er syke.... Hadde dag i går også, slitsomt å gå to vakter på ett døgn... nå har jeg bare seinvakt i morgen så har jeg fri til mandag forhåpentligvis, skal forresten på seminar på torsdag, så helt fri blir det nok ikke.

Planer for dagen blir nok å vaske hus og lage middag til de som er på jobb og bhg. Så er det øving i kveld.

I morgen er det en snartur innom helsestasjonen bare for å få satt siste dosen av prevenar vaksinen.

Har bestemt meg for å ta ut de to siste ferieukene i begynnelsen av oktober, håper bare jeg får ukene jeg har lyst på..... Lurer litt på om vi skal reise bort en tur, men blir nok til at vi holder oss hjemme, har egentlig feriert nok i år.... Heller ta en tur hjem til mamma eller noe.

Nei, får komme meg i gang her, dagene går så fort at skal en få gjort noe er det bare å sette i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en snartur mens snuppa sover, i helgen er vi på besøk hos "momo" som Martine sier :) Har lært seg ett nytt ord ;) Skal hjem igjen i dag da, bare noen timer til ferga går....

Fant ut i går at vii skulle ta en tur, var så dritt vær at det var lite å finne på. Sambo er hjemme, dugnad i barnehagen i dag, så han skulle stille med motorsag å få skoget litt, mulig vi svinger innom på hjemveien for å se om de er ferdig....

Ble ikke helt fri på meg i helgen likevell, skal på jobb i natt, men men, har fri ellers så, det er ikke det verste, selv om litt av lørdagskvelden hjemme blir ødelagt, får kose oss så best vi kan før jeg drar :) Tror jeg skal lage pizza i kveld, lenge siden vi har hatt det.

Ellers så håper jeg at ferieønskene mine går i orden, har kjøpt oss konsert og dansebilletter til ene helgen, og da skal jeg etter retten jobbe, så nå bare må ferien gå i boks.... I løpet av ett døgn var det solgt 350 billetter, og da var det ikke annonsert en gang, og nå etter et par dager har de alt solgt over 750 billetter, skal bli liv ja :) Nå er det bare barnevakt vi mangler, hadde tenkt å spørre oldeforeldrene til snuppa, regnet med de bare skulle på konserten for så å dra hjem, men nå viser det seg at de reiser til syden den dagen :( Det hadde vi helt glemt av... Så nå må vi på barnevaktjakt... Har ei vi skal spørre da, ei som har trillet Martine litt, får bare håpe hun kan.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite og intet nytt her i fra.

Nyter finværet som har komt. Jeg skal på seinvakt i dag og jobe hele helgen, så blir ikke mye avslapping. Sambo skal på kurs etter jobb i dag og kommer ikke hjem før søndagskveld.... I kveld skal farmor passe Martine her hjemme, mens fra i morgen til søndag skal hun bo hos dem. Jeg og en kollega skal på hyttetur :) Blir spennende, blir nok en fjelltur hvis været blir så bra som det er nå :)

Neste uke er det også fullt program, ikke mye fri her i gården. Har fri mandag og tirsdag, men så klart har vi klart å legge to møter til disse dagene, er jo ikke noe nytt det på en fri dag, så skal jeg jobbe de tre didte dagene av uka. Lørdag skal vi på fest og søndag skal korpset ha konsert, så med andre ord full rulle.

Mandag skal jeg forresten til legen, gruer meg som bare det, skal fjerne en haug føflekker, regner med jeg må innom i mange runder med mindre han henviser meg til noen andre. Har utsatt det i evigheter pga at jeg har så legeskrekk :rodme:

Endret av Tetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!! Lenge siden sist nå ja. Sorry altså, men går i ett her.

Skjer mye hos deg og ser jeg. Kjekt at Martine liker seg i bhg. Skulle såå gjrene ha min inn og, men er nok fullt over alt her. Satser på en plass etter jul. Iallefall deltid.

Ellers er det fotball og pizza her i kveld. Mannen bygger på hus sammen med elektrikeren som er min svoger. Så da stiller jeg med mat når de er ferdige!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det unnagjort, gikk over all forventning, men som jeg fryktet så ble det et lite sting utenfor der bedøvelsen virket, men men....

Må til pers flere ganger, var så store sa legen at han kun tar en i gangen, den jeg fjernet i dag var over 5 cm i diameter. Spurte hvor mange sting det ble, men da bare flirte han, hadde komt ut av tellingen... ble visst sydd i flere lag...

Nei, nå får jeg slutte å syte.... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en helt super arbeidshelg denne helgen, med tur å greier, men jammen så slitsomt.....

Lite som skjer her hjemme nå, hadde tenkt å male litt i dag, men været er for uttrygt, tar ikke sjansen på at det skal regne bort. Kanskje vi tar en bytur i ettermiddag?? Men får se hvor opplagt snuppa er etter bhg.

Nei, skal ta meg en tur nå å besøke svigermor før hun drar på jobb til Holland i gjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg:

* støvsugd hele huset

* vært på plantasjen, Mekonomen og handlet diverse

* plantet løker i beddet mitt ute, så nå håper jeg det spirer fint til våren. Satt også ned noe oregano og gressløk som jeg fikk av svigermor

* baket eplekaker av epler jeg kjøpte når vi var på tur i helgen

Nå skal jeg bare slappe av, straks kaller et møte på jobben, så satser jeg på å komme hjem til ferdig middag før jeg skal på øving i kveld. Kunne egentlig tenkt meg å bare slappe av hjemme ikveld, men det går desverre ikke. Sovet elendig i natt, helt umulig å finne en god liggestilling :(, men men... verker en del i dag også, men håper det blir bedre til natten. (huff... nei - på tide å slutte å syte....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke noe gøy ut hos den legen din du.... Huff og huff!

Håper det er bedre nå, og jeg vil jo tro det er deilig nå som de er borte ;)

Her er det fredag og tv kos. Taco og skal vi danse show. Deilig

Håper dere får en suuuper helg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glossy: Kan ikke akkurat si det er det mest behagelige jeg har gjort nei, men det må nok til, bedre å være føre var. Må nok til pers hvertfall 2 ganger til hvis ikke flere, han tok bare en i gangen :( Kunne godt tatt alle for min del når jeg først hadde mannet meg opp og komt meg dit... men men Er hvertfall bedre nå, men skal bli en befrielse å bli kvitt stingene, klør så innmari, og så er det på en plass jeg ikke når selv, så hver gang jeg skal dusje må det planlegges når mannen er hjemme så han får skiftet på såret...

Er inne i en travel helg nå, var på jobb i går kveld, skal på styremøte kl 11.30, øving kl 12.30, krabbefest i kveld (Skal være rett utfor huset vårt, så var heldige med den, bare å ta med baby callen) Opp kl 8.30 i morgen, øve fra kl 10, konsert kl 16 for så å rydde opp etterpå..... Travelt, men forhåpentligvis gøy.

Har nå fått vite at jeg får ta rest ferien min når jeg ønsket!!! :hoppe: Så neste uke har jeg bare 2 seinvakter og 2 nattevakter så har jeg hele 2 uker fri :) Skal bli deilig, føler jeg er helt tom for energi om dagen, så da får en satse på litt påfyll. Har muligens tenkt oss en snartur til IKEA, har så smått begynt å tenke på ny seng til Martine, men så har jeg sett en på bohus også, så klarer ikke helt bestemme oss, får ta en tur til byen å kikke på den på bohus først.

Men, får svinge meg rundt her, spise litt frokost å få hevet meg i dusjen, må innom butikken også før jeg drar :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 21 timer er det ferie :) Skal bli så herlig :) Leve livets late dager i 14 dager til ende :ler:

Ingen konkrete ferieplaner, men blir nok en tur hjem til mamma, og kanskje en IKEA tur, men må først få svar fra Bohus ang det vi lurte på om den senga som vi har som et alternativ der. De får den ikke inn i utstillingen før tidligst i uke 41, og det er da vi evt må reise til tr.heim, så en nabo som jobber på Bohus skulle sjekke hos leverandøren ang det vi lurte på. Skal ha en køyseng til snuppa som kan deles i to enkeltsenger.

Ellers lite nytt her hjemme, har vært på jobb i natt, og skal på et møte senere i dag, før jeg skal på natt igjen. Kan ikke fordra møtevirksomhet midt mellom to nattevakter, men men, er jo bare slik. Har et lite håp om kanskje å få økt stillingsprosenten min nå snart, og da blir det litt lettere å kanskje slippe unna når jeg har fri.

Ellers i dag skal vi bare ta det med ro, har endelig fått fjernet stingene på ryggen nå, holdt på å bli gal, klødde som bare det, håper det blir bedre nå ja. Nyte det frem til jeg skal til med neste, bare litt over en uke til jeg skal under kniven igjen, gleder meg til den dagen jeg er ferdig.

Nei, tror jeg skal slenge meg på sofan en liten stund nå som snuppa sover, merkes at jeg bare sov 5,5 time i natt - har stort søvnbehov og skulle helst hatt 8 timer +

Endret av Tetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det ferie :hoppe:

I helgen har vi bare slappet av, eller det vil si, Martine var hos tanten sin 4 timer på lørdag, så da fikk jeg gjort alt jeg hadde tenkt å gjøre i dag..... ;) Blir en regel rett sløve dag da i dag når hun er i bhg.....

Har akkurat levert henne nå, tok oss en god frokost hjemme før vi dro, farmor hadde lyst å se bhg så hun også ble med. Martine var helt i hundre, skulle visse frem alle kaninene, sauene og hønene.....

I går hadde vi middagsgjester, serverte hjemmelaget moussakka. Etterpå hadde vi kaffi og marsipankake (Jeg vant en kake på lørdag :) )

Kanskje jeg skal dra å kjøpe garn i dag?? Mamma skal strikke bunad til Martine, men får ikke kjøpt garnet på øya.... så da kan jeg ta det med hjem på onsdag.... Da har jeg hvertfall noe å finne på i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var garnet innkjøpt :) Kom frem til at det er best å strikke i str 3 år, så kanskje den passser i 2 år :)

Har fått unna litt regnskapsarbeid nå, skrevet en haug med giroer, godt å få det unna.

Tror jeg skal kle på meg å gå ut, nydelig vær ute. Har en bil som skulle vært vasket både innvendig og utvendig.

Skal hente snuppa tidligst mulig i bhg i dag, kan jo få litt fri hun også når mamma har ferie. Har tatt henne fri en dag denne uken og hele neste uke, da skal vi kooooose oss sammen.

Lurer på å ta meg en bytur i morgen, helt alene mens Martine er i bhg :) Lenge mellom hver gang jeg får gjort det. Ingen ting spes jeg skal ha da, men kan jo være koslig bare å gå å se litt. Skal forøvrig til byen fredag også, har levert en tegning av snuppa for innramming, er bare så spent på resultatet :)

Nei, får svinge meg rundt her, blir ikke gjort noe av å sitte her ;):vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke siden siste oppdatering her inne ja....

Nyter ferien som bare det, skikkelig deilig å bare gjøre som en vil hver dag :) Blir ikke gjort så mye, tar livet med ro :)

Denne uken har vi fri alle 3.

Jeg og snuppa var et par dager hjemme hos mamma forrige uke, koste oss masse.

Har blitt noen byturer, kjøpt litt nye klær både til meg og sambo, klarte å styre unna barneklærne denne gangen, blir som regel det som blir handlet :ler:

Lørdag var vi på fest, kjempe kjekt, masse folk :) Kom vel hjem i 3 tiden tenker jeg. Heldigvis lå mamma her, så hun tok Martine i går, deilig å kunne ligge litt lengre på en søndag.

Planer for denne uken er en tur til IKEA på onsdag, skal ta det som en dagstur, så dagen blir nok laaaaaaang. Satser på å dra hjemme fra i 5 tiden på morgenen/natta, så er vi nok komt til IKEA rundt åpningstiden om alt av ferger etc klaffer. Så kjører vi nedigjen så vi er hjemme sent på kvelden. Har fått låne henger med svigerfar, så nå skal vi handle for halve slekta..... benytte seg når en først kjører så langt og har plass til det i hengern....

nei, får hive meg i dusjen nå som sambo og snuppa er ute, skal til legen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 Paracet og leggetid, ryggen verker :(

Hadde svigers på potetball i dag, koslig - og godt var det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...