AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Hva gjør man når man ender opp i den situasjonen at kjæresten har begynt å røyke hasj fast?Anonymous poster hash: a4ea9...851
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Dumper ham. Gidde du å bo sammen med en narkoman?Anonymous poster hash: 53bb5...c2b 6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Dumper ham. Gidde du å bo sammen med en narkoman?Anonymous poster hash: 53bb5...c2b Jeg vil heller finne løsninger enn å dumpe han, ja? Han er et fantastisk menneske samme om han røyker eller ikke. Jeg liker overhodet ikke at han røyker, men jeg vil jo ikke gjøre han verre med å dumpe han heller.Anonymous poster hash: a4ea9...851 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Hva vil fast si? Flere ganger i uken.Anonymous poster hash: a4ea9...851
Liberalisten Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Flere ganger i uken.Anonymous poster hash: a4ea9...851 Høres ut som noe som kan bli et problem i det lange løp. Spørs jo litt på hasjen han bruker, men typisk er det ofte ikke gode saker. Uansett ikke bra å bruke rusmidler flere ganger i uken. Ville tatt det opp. Om det påvirker jobb, skole og deres samliv i negativ forstand har det gått for langt. Om han blir hissig når du tar det opp har han igrunn visst tegn på avhengighetsproblemer. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Jeg ville ikke vært sammen med noen som bryter loven bevisst. Hvis du noen gang ønsker deg barn bør du iallefall droppe han, dette ville barnevernet tatt tak i med en gang. Anonymous poster hash: 66bb4...34f 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 (endret) Men hadde heller aldri akseptert noen som drakk seg full flere ganger i uken. Ikke engang 1 gang i uken. Alkohol er greit maks 1 gang i måneden, og hasj har jeg nulltoleranse for også spesielt siden det er ulovlig. Du har et problem hvis politiet kommer på razzia (noe de gjorde med en venninne jeg har som hadde en kjæreste som røyket hasj) i tillegg. Og så vil jeg ikke være sammen med narkomane. Anonymous poster hash: b6c79...5e6 Endret 19. juli 2015 av Bond
Liberalisten Skrevet 18. juli 2015 #9 Skrevet 18. juli 2015 (endret) Enig. Men hadde heller aldri akseptert noen som drakk seg full flere ganger i uken. Ikke engang 1 gang i uken. Alkohol er greit maks 1 gang i måneden, og hasj har jeg nulltoleranse for også spesielt siden det er ulovlig. Du har et problem hvis politiet kommer på razzia (noe de gjorde med en venninne jeg har som hadde en kjæreste som røyket hasj) i tillegg. Og så vil jeg ikke være sammen med narkomane. Anonymous poster hash: b6c79...5e6 Man er ikke narkoman bare fordi man røyker litt. Akkurat som man ikke er alkoholiker fordi man drikker litt ekstra øl i fellesferien. Endret 19. juli 2015 av Bond 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #10 Skrevet 18. juli 2015 Dumper ham. Gidde du å bo sammen med en narkoman?Anonymous poster hash: 53bb5...c2b Du blir ikke narkoman av å bare røyke litt hasj da.Anonymous poster hash: 9fd41...a7f 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #11 Skrevet 18. juli 2015 (endret) Dette er ikke snakk om å drikke 1 øl i fellesferien. Det er snakk om mennesker som røyker fast. En person som røyker narkotika fast er en narkoman. En alkoholiker drikker også alkohol fast. Jeg vil ikke være sammen med narkomane, men jeg vil heller ikke være sammen med noen som tar narkotika uansett om det er i fellesferien eller ei. Dette må du nesten akseptere. Jeg røyker ikke, snuser ikke, tar ikke narkotika, drikker max et halvt glass rødvin i året og er ellers sunn. Hvorfor skal jeg akseptere å være sammen med noen som tar narkotika synes du? Anonymous poster hash: b6c79...5e6 Endret 19. juli 2015 av Bond 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #12 Skrevet 18. juli 2015 Du blir ikke narkoman av å bare røyke litt hasj da.Anonymous poster hash: 9fd41...a7f Røyker du det fast så er du nok det. Anonymous poster hash: b6c79...5e6 3
Liberalisten Skrevet 18. juli 2015 #13 Skrevet 18. juli 2015 Dette er ikke snakk om å drikke 1 øl i fellesferien. Det er snakk om mennesker som røyker fast. En person som røyker narkotika fast er en narkoman. En alkoholiker drikker også alkohol fast. Jeg vil ikke være sammen med narkomane, men jeg vil heller ikke være sammen med noen som tar narkotika uansett om det er i fellesferien eller ei. Dette må du nesten akseptere. Jeg røyker ikke, snuser ikke, tar ikke narkotika, drikker max et halvt glass rødvin i året og er ellers sunn. Hvorfor skal jeg akseptere å være sammen med noen som tar narkotika synes du? Anonymous poster hash: b6c79...5e6 Selvfølgelig, men dette var jo ikke din tråd. Det er ikke deg det er snakk om her. Slutt å tro at alt handler om deg Men for all del, jeg forstår at ingen vil være sammen med en narkoman som ikke vil ha hjelp.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #14 Skrevet 18. juli 2015 Selvfølgelig, men dette var jo ikke din tråd. Det er ikke deg det er snakk om her. Slutt å tro at alt handler om deg Men for all del, jeg forstår at ingen vil være sammen med en narkoman som ikke vil ha hjelp. Hva får deg til å tro at alt handler om meg fordi jeg forteller TS at jeg ikke hadde giddet å være i det forholdet hun er i? Det er mitt råd til henne, at hun ikke bør være sammen med en narkoman. Anonymous poster hash: b6c79...5e6 1
Liberalisten Skrevet 18. juli 2015 #15 Skrevet 18. juli 2015 Hva får deg til å tro at alt handler om meg fordi jeg forteller TS at jeg ikke hadde giddet å være i det forholdet hun er i? Det er mitt råd til henne, at hun ikke bør være sammen med en narkoman. Anonymous poster hash: b6c79...5e6 Ja, men hvor har du det i fra at TS sin kjæreste er narkoman? Det er da ikke noen vedtatt sannhet det.
Gjest Mocchhaa Skrevet 18. juli 2015 #16 Skrevet 18. juli 2015 Dumper ham. Gidde du å bo sammen med en narkoman?Anonymous poster hash: 53bb5...c2b Åh herregud.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #17 Skrevet 18. juli 2015 (endret) Respekt for loven synes jeg også er svært viktig med noen jeg er sammen med, og det er noe TS må tenke igjennom. Hvis hun respekterer lover og regler i Norge er det kanskje ikke lurt å være sammen med en som er helt motsatt. Anonymous poster hash: b6c79...5e6 Endret 19. juli 2015 av Bond 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #18 Skrevet 18. juli 2015 (endret) Man er ikke narkoman bare fordi man røyker litt. Akkurat som man ikke er alkoholiker fordi man drikker litt ekstra øl i fellesferien. Hvordan kan du sammeligne det å ruse seg på hasj flere ganger i uken med å ta en øl ekstra i fellesferien? du er jo helt på viddene.Anonymous poster hash: 53bb5...c2b Endret 19. juli 2015 av Bond 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #19 Skrevet 18. juli 2015 (endret) Om du røyker hasj 1-2 ganger i uken har du hele tiden THC i kroppen.Drikker du 1-2 ganger i uken elimineres dette fra kroppen i løpet av få timer.Røyker du hasj 1-2 ganger i uken vil THC akkumulere i kroppen.Drikker du 1-2 ganger i uken, så har du promille noen timer 1-2 ganger i uken.Hasj endrer adferd mye raskere enn alkohol, og alkohol kan nytes uten rusformål.At man bryter andre lover er ikke noe argument for at man skal bryte enda flere. Hvorfor tror dere vi har lover, egentlig?Anonymous poster hash: b82cc...db6 Endret 19. juli 2015 av Bond 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #20 Skrevet 18. juli 2015 Dette er ikke snakk om å drikke 1 øl i fellesferien. Det er snakk om mennesker som røyker fast. En person som røyker narkotika fast er en narkoman. En alkoholiker drikker også alkohol fast. Jeg vil ikke være sammen med narkomane, men jeg vil heller ikke være sammen med noen som tar narkotika uansett om det er i fellesferien eller ei. Dette må du nesten akseptere. Jeg røyker ikke, snuser ikke, tar ikke narkotika, drikker max et halvt glass rødvin i året og er ellers sunn. Hvorfor skal jeg akseptere å være sammen med noen som tar narkotika synes du? Anonymous poster hash: b6c79...5e6 Ut ifra det du skriver her virker det ikke som at du kunne vært sammen med en alkoholiker heller? jeg synes på ingen måte det er greit å røyke/ta ulovelige stoffer, men jeg prøver å vise litt takhøyde for at folk har havnet der de er for en grunn, og istede for å dømme prøver jeg heller å hjelpe. Anonymous poster hash: a4ea9...851 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå