Gå til innhold

Når faller USA?


Monstermagnet

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla

Og USA har ingen økonomiske interesser i Irak? Mange mener dette er hovedgrunnen til deres invasjon.

Netopp derfor jeg tok det opp. Selvsagt har Usa økonomiske interesser i Irak,som de europeiske land,det er da ikke til å legge skjul på. Uansett om det hadde vært grunnen så er bonusen nok til å rettferdigjøre krigen. Et demokratisk fritt Irak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er da ikke i mot innvandring så lenge det er produktive skikkelige mennesker som meg :-)

vær glad de har slutta å intelligensteste for å sile ut undesirables.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær glad de har slutta å intelligensteste for å sile ut undesirables.

Ivanka, tror du denne "smartingen" valhalla hadde overlevd en uke i fattigkvartalet i karachi eller kunne levd i ei måned i papphytte utenfor aeoroporto i mexico-city hvor himmel er eviggrå pga forurensing...?

Man må være intelligent dersom man skal overleve i omgivelser hvor det mer mindre mat enn mennesker.

Waco

Ivanka, hvor mye tror du valhalla egentlig vet om livet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Waco har du levd i fattigkvartalet i Karachi og i en papphytte i Mexico City? Jeg vil veldig gjerne høre om denne livserfaringen som jeg ærlig må innrømme å ikke ha opplevd. Jeg regner med at du har gjort det siden du tok det opp som om du visste hvordan det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tilbake til spørsmålet. Jeg innrømmer at vi bare holdt ut i 3 dager og etter det var vi fullstendig blakke.

At du hadde holdt ut lengere kan godt hende, men hva hadde du gjort etter ei uke, begynt å suge pikk?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waco har du levd i fattigkvartalet i Karachi og i en papphytte i Mexico City? Jeg vil veldig gjerne høre om denne livserfaringen som jeg ærlig må innrømme å ikke ha opplevd. Jeg regner med at du har gjort det siden du tok det opp som om du visste hvordan det var?

Dengang jeg var 17 år mistet lillebroren min 13 år flybilletten hjemover fra en tur i manila til bangkok. I Bangkok var jeg 17 år, min mindre bror 15 år og minste bror 13 år strandet ALENE i bangkok. Fordi broren min hadde mistet flybillet slik at vi overnattet første natt på flyplassen fikk vi ikke slippe ut. Tollvaktene og immegrantkontoret reagerte på at vi hadde landet natten i forveien, og de mente at vi siden vi var så små burde vi bli på flyplassen til vi kom oss til oslo selv. (selvsagt var det samme som å gi faen, for å bo et sted hvor en sandwich koster 3.50 US$ går bare ikke an)

Vi måtte legge en plan. Vi kom oss heldigvis ut av flyplassen senere på dagen ved å skrive på immigrasjonsblanketten at vi ankom samme dag og bruke en annen skranke.

Da gikk det fint.

Hva gjør man alene i bangkok når man er 17, har ansvaret for 2 brødre og har lite penger?

Vi overlevde, bodde på dritbillige kinahoteller som mest av alt var en garasje til en drosjesjåfør som hadde sett oss. Spise mat som man får kjøpt langs fortauene i kjeler.

3 dager senere fikk hjelp av den norske ambassade. 10 000 kroner kontant fikk vi utlevert + hotellopphold + fri taxi + fri reise hjem (senere fikk jeg vite at ambassaden at faren min hadde ringt ambassaden og fortalt at vi ankommer og han legger ut alle kostnader).

Er det rart jeg skjønner litt åssen det er å være fattig?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valhalla. Poenget er at du hadde ikke overlevd ei uke i et fattigkvartal noen sted i verden!

Bare innrøm det for deg sjæl, du hadde vært verdt en dritt, kanskje du kunne bli brukt til å vifte fluer fra bikkjer hos en tigger.

Hva hadde du gjort, dersom du hadde vært blakk og strandet i utlandet og ikke hadde hatt norsk pass og ikke noen kontakt med amerikanske ambassade?

Bare fortell....????

jeg er så speeeeent!!!

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror usa 'faller' når de oppdager at 15 000 andre land har atombomber og det som værre er. Jeg er redd det er den eneste some kommer til å stoppe de idiotene som styrer borti der akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...