Gå til innhold

Kjærsten vil ha trekant

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men så kan det også være slik at man ikke vil noe, men når tanken ligger og kiler en stund i hodet så blir man litt nyskjerrig. Det er viktig å ikke stenge hodet for nye erfaringer.

Enig. Men jeg sier såklart nei hvis jeg ikke vil.

Anonymous poster hash: e312d...ecf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faren med det er jo at man får et ja, om man ikke har lyst til å ha en ekstra kvinne med uansett så er det ingen god løsning.

Man bør være ærlig på hva man ønsker og ikke. 

Anonymous poster hash: 21aee...44d

Kanskje fyren blir med på det for hennes skyld og ikke fordi han drømmer om det også...

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fyren blir med på det for hennes skyld og ikke fordi han drømmer om det også...

Joda, men resultatet blir jo det samme, at hun foreslår et opplegg hun egentlig ikke ønsker til syvende og sist (altså FFM trekant etter MMF), så det er ikke så god ide. Mye bedre å være klar på hva man ønsker og ikke ønsker så slipper man å få en overraskelse over at typen ikke har så mye mot MMF at han sier nei, eller at det også faktisk er noe han ønsker å prøve. 

Skrevet

Joda, men resultatet blir jo det samme, at hun foreslår et opplegg hun egentlig ikke ønsker til syvende og sist (altså FFM trekant etter MMF), så det er ikke så god ide. Mye bedre å være klar på hva man ønsker og ikke ønsker så slipper man å få en overraskelse over at typen ikke har så mye mot MMF at han sier nei, eller at det også faktisk er noe han ønsker å prøve. 

Men vil han prøve det også så kan man ikke argumentere på at fyren ikke tenker på dama si.

AnonymBruker
Skrevet

Men må han ha trekant med deg? Kanskje greit å gi han fripass til å ha sex med to kvinner så slipper du å se på.

Anonymous poster hash: 55a1d...7ae
  • Liker 1
Gjest The damned
Skrevet

Men så kan det også være slik at man ikke vil noe, men når tanken ligger og kiler en stund i hodet så blir man litt nyskjerrig. Det er viktig å ikke stenge hodet for nye erfaringer.

Ja,det er jo greit nok,men så er det også forskjell på fantasi og virkelighet. Mye som ser spennende ut,men som ikke hadde fungert i virkeligheten.

Bare tenker at man skal gjøre ting fordi man har lyst og synes det er ok,og ikke fordi man føler seg presset :)

Skrevet

Men må han ha trekant med deg? Kanskje greit å gi han fripass til å ha sex med to kvinner så slipper du å se på.

Anonymous poster hash: 55a1d...7ae

Så lurt! Det vil jo ikke påvirke forholdet deres i det hele tatt. 

:murvegg:

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Men jeg sier såklart nei hvis jeg ikke vil.

Anonymous poster hash: e312d...ecf

Dette er erfaringer man fint klarer seg uten. Er jo sykt.

Anonymous poster hash: 962d4...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...