Gå til innhold

Kjærsten vil ha trekant

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjærsten min vil ha trekant med meg, og en jente til. Selv synes jeg det kan være litt upassende fordi jeg ikke vil dele han med en annen jente, men han mener det ikke vil gå utover forholdet vårt. Noen som har erfaring?

Anonymous poster hash: e312d...ecf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et vanlig ønske men ikke så enkelt å finne en som vil. La det være hans våte drøm og ikke tenk mer på det

Anonymous poster hash: 277c1...5e0

• Liker 2
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Vel om du ikke vil så ikke gjør det.

• Liker 2
Gjest Angry Man
Skrevet

Jeg hadde aldri godtatt at samboer ville ha trekant med meg og en annen fyr. Hvis du ikke vil ha det så driter du i det. Ingen skal føle seg tvunget til å ha sex med en fremmed.

Skrevet (endret)

Som jeg har skrevet i 34.871 tråder her på KG, før. (OK, mulig jeg overdriver...)

Slik er det.

- Hvis du ikke vil ha trekant, så skal du ikke ha trekant.

- Hvis du har litt lyst og synes tanken er litt spennende, men synes det er lit flaut å synes sånt, så snakker dere SOM PAR om det og ser hvor dere ender sånn i teorien før dere prøver noe i praksis.

- Hvis du vil ha trekant, ha trekant. 

Stort vanskeligere er det ikke, men ikke gi fra deg retten til å mene noe og bestemme om/over ditt eget sexliv. 

Endret av WildThing
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har blitt mast på flere ganger av min knullekompis om å ha trekant. Takket pent nei, men han tok ikke nei for et nei. Maste som faen, og droppet han til slutt. Det er din kropp, som vil si du bestemmer.

Anonymous poster hash: bb24e...caf
  • Liker 4
Skrevet

Helt greit at han ønsker det, men hvis du ikke vil må han nesten bare respektere det. Ikke la deg presse til å bli med på det bare for hans del i alle fall.

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvis du ikke er komfortabel med å dele, så IKKE gjør det. Hvis du kjenner at dette er noe du absolutt ikke vil, så sier du det til kjæresten din så dere kan legge den saken død. Det må han bare godta.

Ikke risiker å bryt sammen i krampegråt så fort typen din penetrerer en annen, da sier du ifra for sent og skaper en ganske kjip situasjon for alle parter involvert. 

AnonymBruker
Skrevet

Som andre sier: IKKE gjør det om du ikke er komfortabel med det. Ikke prøv det "for hans del" eller fordi han maser. Det skal være begges interesse og nysgjerrighet, ikke bare hans og noe du dras ufrivillig inn i. 

Anonymous poster hash: 720f6...a54
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjærsten min vil ha trekant med meg, og en jente til. Selv synes jeg det kan være litt upassende fordi jeg ikke vil dele han med en annen jente, men han mener det ikke vil gå utover forholdet vårt. Noen som har erfaring?

Du sier det så fint at kjæresten din vil. Så lenge det ikke er gjensidig betyr det at det kommer faktisk til å ødelegge for derem si at du ikke vil dele han med en annen jente. Enkelt og greit. Er ikke alle som har trekant fetisjen.

Anonymous poster hash: dde29...531

• Liker 1
Skrevet

Si at du går med på det hvis han går med på deg, han og en annen mann først. 

AnonymBruker
Skrevet

Faren med det er jo at man får et ja, om man ikke har lyst til å ha en ekstra kvinne med uansett så er det ingen god løsning.

Man bør være ærlig på hva man ønsker og ikke. 

Anonymous poster hash: 21aee...44d

AnonymBruker
Skrevet

Om det ikke er en fantasi dere deler som par, og som tenner dere begge, så la det være.

Hva er hans drivkraft for å ha en MFF trekant ? Er det et rent egoønske om å pule to damer så bør han tenke en gang til.

Om han tennes av tanken på 2 damer som har seg med hverandre og med han, da må du tenke den tanken grundig igjennom, og så snakker dere til dere er tomme i hodet.

Snakker om hva som tenner og hva som føles ukomfortabelt, om hva som vil tenne sjalusi og hva som ikke tenner sjalusi hos hver og en av dere.

Anonymous poster hash: 9b5be...a0e
Skrevet

Si nei! Du har ikke lyst til å dele han med noen andre, tenk hvor jævlig det da kommer til å bli når du ser han slikke eller ha sex med en annen. Trekant i et forhold er noe begge parter må ønske for at det ikke skal ødelegge forholdet. 

Gjest The damned
Skrevet

Hva er det med alle disse trådene om at man føler seg presset til noe man ikke ønsker?

Hva med å si "nei,dette vil ikke jeg",og hvis dette da ikke blir respektert så dropper man hele fyren.

Begynner jo å lure på om jenter/damer ikke har selvrespekt nok til å si nei til ting man absolutt ikke vil.

Det er jo faktisk så enkelt at hvis man ikke vil noe så sier man nei,og hvis man vil det så sier man ja.

Gjest Keikolina
Skrevet

Kjæresten vil være "lovlig" utro.

Skrevet

Hva er det med alle disse trådene om at man føler seg presset til noe man ikke ønsker?

Hva med å si "nei,dette vil ikke jeg",og hvis dette da ikke blir respektert så dropper man hele fyren.

Begynner jo å lure på om jenter/damer ikke har selvrespekt nok til å si nei til ting man absolutt ikke vil.

Det er jo faktisk så enkelt at hvis man ikke vil noe så sier man nei,og hvis man vil det så sier man ja.

Men så kan det også være slik at man ikke vil noe, men når tanken ligger og kiler en stund i hodet så blir man litt nyskjerrig. Det er viktig å ikke stenge hodet for nye erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet

Der har du svaret ditt. Og dette er faktisk normalen, selv om man iblant kan få et annet inntrykk på kg. 

Anonymous poster hash: 0ff85...476

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten vil være "lovlig" utro.

Dum påstand. Det er ikke utroskap dersom hun har gått med på det. Og har hun gått med på det selv om hun egentlig ikke vil, så er det fortsatt ikke utroskap, da han ikke er tankeleser og gjør dette i tro på at det er noe hun også ønsker. Om dette handler om at han HELLER vil ha sex med noen andre enn kjæresten sin og derfor lurer henne med på en trekant, så skal jeg gi deg rett i kommentaren din, men det vet vi ingenting om.

TS; Ikke gjør noe du ikke har lyst til. Finner du ut at det er helt uaktuelt, så si ifra. Er du usikker, så snakk om det. Vil du, så si ja. Det er ikke verre enn det. 

Anonymous poster hash: 76997...cbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha smart ide:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...