AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Del Skrevet 16. juli 2015 Hei! Jeg vil gjerne få opprette dette emnet, fordi jeg føler for å få ut noen ord til dere der ute som sliter litt! Jeg vet ikke om det er riktig plassert, men jeg prøver meg likevel jeg. Hei kjære du! Du er kanskje en av de menneskene der ute som sliter litt ekstra, og jeg vil bare fortelle deg at det er helt greit. Det å slite psykisk er utrolig, utrolig tøft - det vet jeg. Det psykiske synes ikke på den måten det fysiske gjør, og derfor kan det være mye vanskeligere å få forståelse og omtanke fra andre. Jeg vil bare fortelle deg at du er fantastisk akkurat på din egen måte, og at du aldri må tabulegge problemene dine. Det er faktisk greit å slite psykisk, og det er ikke noe man bør skamme seg over. Alle, ja, til og med de "perfekte" i samfunnet som har alt - kan ende opp med å slite psykisk. Jeg vil bare fortelle dere at dere er sterke, og at jeg er veldig stolte av dere som holder ut dag ut og dag inn med en kamp mot det vonde. Stå på, aldri gi opp! Og for gudsskyld ikke glem at dere er unike, alle som en. Anonymous poster hash: d6436...490 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 16. juli 2015 #2 Del Skrevet 16. juli 2015 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 16. juli 2015 #3 Del Skrevet 16. juli 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2015 #4 Del Skrevet 17. juli 2015 Veldig godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Del Skrevet 17. juli 2015 💓Anonymous poster hash: d6436...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå