AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg har ikke helt klart å finne noen treningsform jeg liker. Jeg går på treningssenter og går innimellom på spinning eller trener for meg selv. Helt ok, men det hadde vært kjekt med en annen type trening man gjerne ikke tenker på som typisk trening! Jeg hater å jogge/løpe, så det blir uaktuelt. Går innimellom korte turer eller turer på fjellet. Så hvis du har tips, så er det bare å komme med de Har kanskje tenkt å prøve å klatring en gang, og det er jo trening samtidig som man gjerne ikke tenker på det. Anonymous poster hash: e0337...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 16. juli 2015 #2 Del Skrevet 16. juli 2015 Dans? Swing, tango, salsa, rueda, west coast swing, gammeldans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 16. juli 2015 #3 Del Skrevet 16. juli 2015 Surfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Del Skrevet 16. juli 2015 Padling Anonymous poster hash: 83607...08e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruHudson Skrevet 16. juli 2015 #5 Del Skrevet 16. juli 2015 Har du prøvd step på treningssenter? Det er kondisjonstrening i grupper på stepkasse. Første gang jeg prøvde likte jeg det ikke, men prøvde flere timer og synes nå det er kjempegøy! Det er svintungt, men kjempemorsomt. Tiden flyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 16. juli 2015 #6 Del Skrevet 16. juli 2015 Dans, step, zumba, gå raske turer i kupert terreng(ta med en venn), leke med barn(?), sex, vaske huset, poledance, hogge ved, begynn på en sport? Finnes mange klubber som har lag for voksne i håndball, fotball, volleyball osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Del Skrevet 19. juli 2015 Husvask. Anonymous poster hash: f4e81...55a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Selfie Skrevet 19. juli 2015 #8 Del Skrevet 19. juli 2015 Geocaching eller Topp Ti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #9 Del Skrevet 19. juli 2015 Har du prøvd step på treningssenter? Det er kondisjonstrening i grupper på stepkasse. Første gang jeg prøvde likte jeg det ikke, men prøvde flere timer og synes nå det er kjempegøy! Det er svintungt, men kjempemorsomt. Tiden flyr. Kan man trene step hjemme, dersom man har en passende benk eller krakk? Har du evt forslag til hvilken krakk man kan bruke? Holder det med denne? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60265163/ eller må man ha noe mer solid? Hva er ca høyde på det dere "stepper" opp på på treningssenteret? Anonymous poster hash: f1363...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #10 Del Skrevet 19. juli 2015 Til TS: Å gå opp trapper i steden for å ta heis Å gå i steden for å ta buss/ bil Bære hjem tunge ting Vaske og male tak og vegger, og annet husarbeid og hagearbeid Anonymous poster hash: f1363...907 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 19. juli 2015 #11 Del Skrevet 19. juli 2015 Sykling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruHudson Skrevet 19. juli 2015 #12 Del Skrevet 19. juli 2015 Kan man trene step hjemme, dersom man har en passende benk eller krakk?Har du evt forslag til hvilken krakk man kan bruke? Holder det med denne? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60265163/eller må man ha noe mer solid? Hva er ca høyde på det dere "stepper" opp på på treningssenteret? Anonymous poster hash: f1363...907 Når jeg går på steptimer er det en instruktør som har lagt opp et program til musikk. Vi gjør mange forskjellige trinn på steppen, omtrent som en koreografi. Man kan selvfølgelig trene step hjemme, men da ville jeg funnet videoer som man kan følge. Man kan ikke bruke en vanlig krakk nei, og den du linker til er alt for liten og upassende til slik type aktivitet. Her har du et eksempel på en stepkasse: http://www.xxl.no/trening-helse/fitness/steppkasse/xxl-steppkasse/p/1072797_1_style Den kan man bygge opp til tre forskjellige høyder, den er bred og solid, og har gummiknotter under slik at den ikke sklir unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #13 Del Skrevet 19. juli 2015 sex Anonymous poster hash: 15a9d...453 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #14 Del Skrevet 19. juli 2015 Når jeg går på steptimer er det en instruktør som har lagt opp et program til musikk. Vi gjør mange forskjellige trinn på steppen, omtrent som en koreografi. Man kan selvfølgelig trene step hjemme, men da ville jeg funnet videoer som man kan følge. Man kan ikke bruke en vanlig krakk nei, og den du linker til er alt for liten og upassende til slik type aktivitet. Her har du et eksempel på en stepkasse: http://www.xxl.no/trening-helse/fitness/steppkasse/xxl-steppkasse/p/1072797_1_style Den kan man bygge opp til tre forskjellige høyder, den er bred og solid, og har gummiknotter under slik at den ikke sklir unna. Tusen takk! Anonymous poster hash: f1363...907 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 19. juli 2015 #15 Del Skrevet 19. juli 2015 Geocaching, parkour, rulleskøyter, gå i vannkanten, klatre i trær, lek med barn, ridning, sykle/gå istedenfor buss/bil/trikk, gå flere ganger, dans mens du lager mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juli 2015 #16 Del Skrevet 19. juli 2015 Hagearbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruHudson Skrevet 19. juli 2015 #17 Del Skrevet 19. juli 2015 Tusen takk! Anonymous poster hash: f1363...907 Bare hyggelig! Lykke til med treningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basun Skrevet 23. juli 2015 #18 Del Skrevet 23. juli 2015 Støtter brukeren som nevnte padling! Andre alternativer kan være kampsport (spesielt østlige), klatring, ballsport (der de gjør det for gøy), klatring, dans, trommer og enkelte andre instrumenter, sykling, svømming, ridning og mye, mye mer. Tror ofte at det egentlig ikke handler om selve idretten, men om hvor godt miljøet er og at man opplever en følelse av mestring. Det kan gjerne være lurt å finne ut av hvilke idretter du har genetiske anlegg for, da dette kan gi ekstra motivasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 23. juli 2015 #19 Del Skrevet 23. juli 2015 Ridning! Det er både moro og faktisk veldig god trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 23. juli 2015 #20 Del Skrevet 23. juli 2015 Kan anbefale poledance! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå