Gå til innhold

Hvor viktig er håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat den biten var urimelig, det er jeg enig i. Trodde innvendingene dine gikk på resten av innlegget hans.

 

Ellers har jeg ikke nevnt noe om antall, utover "mange". Selvtillit er nok også viktig, men innlegg som dine ser jeg hver eneste gang et eller annet potensielt problem blir tatt opp. Selvsagt er det karaktertrekk kvinner (og menn) foretrekker fremfor andre. Alle tiltrekkes ikke av alle bare de er snille og greie og har nok selvtillit. Det er en grunn til at modeller ser ut som de gjør (uten at det betyr at et modellutseende er en forutsetning). Igjen, jeg tror du drar det ut til det ekstreme. Det er ikke slik at disse tingene enten er alfa og omega eller helt ubetydelige; de er bare vanlige preferanser, og noe man må forholde seg til.

Og jeg mener at det er folk som Jegern og hans like som trekker ting ut i det ekstreme, og det er det jeg responderer på. Alle vet at vi har forskjellige preferanser - selvfølgelig. Men så er det også slik for de fleste at de fort ser forbi de overfladiske preferansene når de blir kjent med mennesket bak, og oppdager at personligheten er en match.

 

Noen går bare for trofepartnere, men når jeg ser meg rundt i samfunnet så gjelder dette bare noen få. De fleste går da rundt med mann, kone og barn? Også de skallede mennene og kvinnene med noen kilo for mye.

Endret av Petra75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til jenter: hvor mye betyr det at en gutt har lite /tynt hår?

Hilsen en som har litt tynt hår! Dette plager meg daglig!

Anonymous poster hash: 1738b...b63

For min del: Det betyr svært, svært lite.

 

Jeg digger når menn har stort og flott hår, men dette er ikke det som avgjør det for min del. Det er så mye annet som er viktigere enn håret. Har han ikke mye hår/lite tynt hår, så har han ikke det. Ingen dealbreaker for min del i hvertfall. Derimot så er det viktig hva han velger å gjøre med det han har.

  • Dersom måne/nesten måne/synlig måne med noe hår: barber bort alt håret.
  • Dersom kun tynt hår: hold det kort
  • Dersom tynt hår med steder hvor det er lite hår: barber bort resten

Rent personlig digger jeg når menn har barbert bort alt av hår, men da kommer det an på klesstilen også. Det er en viss forskjell på en mann med kraftig ølmage, kontra en veltrent mann med barbert hode om du skjønner hva jeg mener? Derimot så må sveisen, som alt annet, bæres med selvtillit og stolthet. Ja, det er kjedelig å miste håret, men bærer du deg frem med selvsikkerhet synes jeg det er utrolig sexy ;) Det finnes ikke noe mer sexy enn en veltrent mann med barbert hode som er svett og full av motorolje for min del :lur: :lur: :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det enkelt - det er ikke hår eller mangel på hår som gjør at menn som dere ikke har dame. Men jeg skjønner at det er komfortabelt å skylde på noe man ikke selv kan gjøre noe med, i stedet for å prøve å gjøre en innsats for å få en triveligere personlighet som kan virke tiltrekkende.

 

For å si det enkelt, igjen - Hva jenter svarer i tråder som dette = 100 bullshit.

 

Dersom det du skriver hadde stemt ikke haugevis av hårtapende menn snakket på forum om mindre drag på damer, mistet kjæreste, mistet respekt, etc. Sjekk for eks her http://www.hairlosstalk.com/interact/forumdisplay.php/28-The-Impact-of-Hair-Loss

 

Nek som deg beskriver hvordan virkeligheten buirde vært, men newsflash - sånn er den ikke. Hårtapende menn er mindre attraktive uavhengig av personlighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må man ikke glemme at menn som har lite / pistrete / ingenting hår faktisk kan skryte på seg at:

"DET ER FORDI JEG HAR SÅ HØYT TESTOSTERON NIVÅ, AT JEG HAR LITE HÅR PÅ HODET".
 

Det er jo ingenting som tenner en kvinne mere enn en mann med mye testosteron skal vite! Bare spør bolerne som er stappfulle i testosteron, kvinnene legger seg jo flate etter dem!


:plystre: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Foretrekker jo helt klart hår. Men avskriver ikke menn med tynt hår fordet. Da blir utvalget menn lavere og lavere jo eldre man blir. Og det går ut over meg selv. Samme som at preferansen min er brune øyne. Avskriver ikke blå for det. Preferansen min er litt sånn gladtjukk, men avskriver ikke tynne gutter fordet. Preferansen min er menn som ikke liker fotball, avskriver ikke fotballgutter fordet, osv osv.

Bare håret ikke er fett, har måne eller hentesveis så spiller det liten rolle. Jeg er så lav at jeg ikke ser hva som foregår på toppen der uansett :ler:

Eksen ble gråhåret som 25åring. Gjorde ham ikke noe mindre morsom og sjarmerende og god til å kysse og snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

For å si det enkelt, igjen - Hva jenter svarer i tråder som dette = 100 bullshit.

 

Dersom det du skriver hadde stemt ikke haugevis av hårtapende menn snakket på forum om mindre drag på damer, mistet kjæreste, mistet respekt, etc. Sjekk for eks her http://www.hairlosstalk.com/interact/forumdisplay.php/28-The-Impact-of-Hair-Loss

 

Nek som deg beskriver hvordan virkeligheten buirde vært, men newsflash - sånn er den ikke. Hårtapende menn er mindre attraktive uavhengig av personlighet.

 

Hvis du slutter å ta det du leser på forum for sannhet, og heller tar deg en tur i den virkelige verden så vil du se at den som skriver bullshit her er du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å si det enkelt, igjen - Hva jenter svarer i tråder som dette = 100 bullshit.

 

Dersom det du skriver hadde stemt ikke haugevis av hårtapende menn snakket på forum om mindre drag på damer, mistet kjæreste, mistet respekt, etc. Sjekk for eks her http://www.hairlosstalk.com/interact/forumdisplay.php/28-The-Impact-of-Hair-Loss

 

Nek som deg beskriver hvordan virkeligheten buirde vært, men newsflash - sånn er den ikke. Hårtapende menn er mindre attraktive uavhengig av personlighet.

De mister respekt fordi de tror at makten ligger i håret, og ikke i selvrespekten.

 

Nek kan du selv være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du slutter å ta det du leser på forum for sannhet, og heller tar deg en tur i den virkelige verden så vil du se at den som skriver bullshit her er du.

 

Eh, jeg ER på NW3 stadiet og har direkte erfaring med temaet her. Jenter som deg derimot tenker på kjendiser som Vin Diesel og deretter lirer fra seg utslitte fraser som "hihi, skallede menn er så sexy ass, er bare å shave hodet da gutter". Helt blottet for virkeligheten om at de fleste menn ser verre ut med hårtap. 

 

DETTE er hvordan hårtap rammer de fleste menn:

 

Hair-Transplant-Before-and-After2.jpg

 

Har DU opplevd å gå fra NW1 til NW3 og merket konsekvensene av det? Nei, så du burde klappe igjen smella om temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mister respekt fordi de tror at makten ligger i håret, og ikke i selvrespekten.

 

Nek kan du selv være.

 

Pleeeeassee. Dette pisset tror du ikke på selv engang. Slutt å lat som at det ikke er mange jenter som bryr seg om utseende, spesielt blant ungdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, jeg ER på NW3 stadiet og har direkte erfaring med temaet her. Jenter som deg derimot tenker på kjendiser som Vin Diesel og deretter lirer fra seg utslitte fraser som "hihi, skallede menn er så sexy ass, er bare å shave hodet da gutter". Helt blottet for virkeligheten om at de fleste menn ser verre ut med hårtap.

DETTE er hvordan hårtap rammer de fleste menn:

Hair-Transplant-Before-and-After2.jpg

Har DU opplevd å gå fra NW1 til NW3 og merket konsekvensene av det? Nei, så du burde klappe igjen smella om temaet.

Hadde han til venstre fjerna skjegget og mye av kinnskjegget, samt stussa håret litt, er han vel så kjekk som han til høyre!

Anonymous poster hash: 5e433...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han til venstre fjerna skjegget og mye av kinnskjegget, samt stussa håret litt, er han vel så kjekk som han til høyre!

Anonymous poster hash: 5e433...dc8

 

Baldie gif for anledningen

 

bald_man_laugh.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Eh, jeg ER på NW3 stadiet og har direkte erfaring med temaet her. Jenter som deg derimot tenker på kjendiser som Vin Diesel og deretter lirer fra seg utslitte fraser som "hihi, skallede menn er så sexy ass, er bare å shave hodet da gutter". Helt blottet for virkeligheten om at de fleste menn ser verre ut med hårtap. 

 

DETTE er hvordan hårtap rammer de fleste menn:

 

Hair-Transplant-Before-and-After2.jpg

 

Har DU opplevd å gå fra NW1 til NW3 og merket konsekvensene av det? Nei, så du burde klappe igjen smella om temaet.

 

Jeg har ikke tenkt på Vin Diesel eller noen andre kjendiser. Jeg tenker på menn jeg kjenner og som jeg ser hver dag. Som har kjærester, er gifte og har barn, og lever helt vanlig liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at håret er velstelt uavhengig om mannen har mye eller lite hår. Jo tynnere hår, desto kortere bør det være. Det verste er når han panisk prøver å skjule en begynnende måne med hentesveis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleeeeassee. Dette pisset tror du ikke på selv engang. Slutt å lat som at det ikke er mange jenter som bryr seg om utseende, spesielt blant ungdommen.

Kjære deg. Ta deg en tur ut. På Karl Johan, for eksempel. Sett deg ned på en fortausrestaurant, bestill en øl og observer folk. Så ser du at menn uten hår også går der med en kvinne ved sin side.

 

Utseende går like mye på hvordan man fremstår. Om man fremstår velstelt, ren og pen, og om man selv er interessert i hvordan man tar seg ut. Som de aller fleste her i tråden har poengtert - har man lite hår må man innse det, og shave bort resten. Det er få der ute som ser bra ut med fjoner, hentesveis og munkekrans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Håret er litt viktig for meg. Det betyr ikke at jeg automatisk ville avfeid en mann pga hårtap, men sånn i utgangspunktet synes jeg bra hår er et viktig trekk hos en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt på Vin Diesel eller noen andre kjendiser. Jeg tenker på menn jeg kjenner og som jeg ser hver dag. Som har kjærester, er gifte og har barn, og lever helt vanlig liv.

 

At mange hårtapende menn ender opp som betaforsørgere for kvinner betyr ikke at skallethet er attraktivt, snarere tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære deg. Ta deg en tur ut. På Karl Johan, for eksempel. Sett deg ned på en fortausrestaurant, bestill en øl og observer folk. Så ser du at menn uten hår også går der med en kvinne ved sin side.

 

Utseende går like mye på hvordan man fremstår. Om man fremstår velstelt, ren og pen, og om man selv er interessert i hvordan man tar seg ut. Som de aller fleste her i tråden har poengtert - har man lite hår må man innse det, og shave bort resten. Det er få der ute som ser bra ut med fjoner, hentesveis og munkekrans.

 

Anbefaler at du gjør det samme og du vil lett se at hårtapende menn har i snitt har mindre pene damer ved sine sioe, spesielt blant ungdommen 18-24 år. En mann vil alltid ha de fineste damene, en skalla mann må ofte ta til takke med overvektige kvinner. Utseendemaksimering kan ta en til et visst punkt.

Folk som ikke har opplevd hårtap selv har ingen myndighet på temaet og bør holde kjeft, noe denne tråden beviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

At mange hårtapende menn ender opp som betaforsørgere for kvinner betyr ikke at skallethet er attraktivt, snarere tvert i mot.

 

Å finne seg noen å leve livet med som er glad i dem er ikke nok altså? Dere må ha supermodeller og fete biler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Anbefaler at du gjør det samme og du vil lett se at hårtapende menn har i snitt har mindre pene damer ved sine sioe, spesielt blant ungdommen 18-24 år. En mann vil alltid ha de fineste damene, en skalla mann må ofte ta til takke med overvektige kvinner. Utseendemaksimering kan ta en til et visst punkt.

Folk som ikke har opplevd hårtap selv har ingen myndighet på temaet og bør holde kjeft, noe denne tråden beviser.

 

Spørsmålet var rettet til jenter, så det er kanskje du som skal klappe igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at du gjør det samme og du vil lett se at hårtapende menn har i snitt har mindre pene damer ved sine sioe, spesielt blant ungdommen 18-24 år. En mann vil alltid ha de fineste damene, en skalla mann må ofte ta til takke med overvektige kvinner. Utseendemaksimering kan ta en til et visst punkt.

Folk som ikke har opplevd hårtap selv har ingen myndighet på temaet og bør holde kjeft, noe denne tråden beviser.

Haha - ja, stakkars skallede menn. Her beviser du at du er den mest overfladiske av alle.

 

Jeg skal nå legge meg i fosterstilling og grine over at jeg aldri kommer til å få draget på George Clooney. :trist:

Endret av Petra75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...