Gå til innhold

Hvor viktig er håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å finne seg noen å leve livet med som er glad i dem er ikke nok altså? Dere må ha supermodeller og fete biler?

 

Billig stråmannsargument ei verdig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet var rettet til jenter, så det er kanskje du som skal klappe igjen.

 

Regnet med at TS vil ha den usminkede sannheten, og her er hårtapende menn eksperter og velmenende kvinner amatører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - ja, stakkars skallede menn. Her beviser du at du er den mest overfladiske av alle.

 

Jeg skal nå legge meg i fosterstilling og grine over at jeg aldri kommer til å få draget på George Clooney. :trist:

 

Det ligger i vår natur å hooke med det det beste vi kan få. Livet er en konkurranse om spre sine gener med best mulig partner, og i dette kappløpet stiller skallede med handicap. Ber ikke om sympati, bare sier det som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten samtlige menn blir tynne i håret, får store viker eller får måne. 



Anonymous poster hash: b8f5a...aa0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger i vår natur å hooke med det det beste vi kan få. Livet er en konkurranse om spre sine gener med best mulig partner, og i dette kappløpet stiller skallede med handicap. Ber ikke om sympati, bare sier det som det er.

Nei. Menn som mangler autoritet, sosial intelligens og selvsikkerhet er i så fall de med handicap, da dette er egenskaper som trengs for å virke beskyttende ovenfor kvinner og barn. I hvert fall hvis vi skal se biologisk på det. Hår eller ikke har ikke noe å si for kvinners trygghetsfølelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Menn som mangler autoritet, sosial intelligens og selvsikkerhet er i så fall de med handicap, da dette er egenskaper som trengs for å virke beskyttende ovenfor kvinner og barn

 

Egenskaper direkte knyttet til utseende som mange skallede menn aldri får sjans til å vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Det er veldig turn off for meg, men no er eg bare 16 og guttene eg er i lag med er mellom 16-20, sååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Servicetekniker

Skulle gjerne sett den dama som ikke liker menn uten hår gå bort til Vin Diesel og fortelle han at han ikke er særlig attraktiv for at han er skalla......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskaper direkte knyttet til utseende som mange skallede menn aldri får sjans til å vise.

Hæ?

 

Si meg - har du forlest deg på historien om Samson?

Endret av Petra75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig turn off for meg, men no er eg bare 16 og guttene eg er i lag med er mellom 16-20, sååå

 

Endelig en ærlig kvinne her. Skallede menn vil nok være turn-off for deg frem til 30-års alderen når du vil trenge en desperat betaforsørger for å stifte familie med, da finnes det hundrevis av slike tilgjengelig, om du vil riske få en skallet sønn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en ærlig kvinne her. Skallede menn vil nok være turn-off for deg frem til 30-års alderen når du vil trenge en desperat betaforsørger for å stifte familie med, da finnes det hundrevis av slike tilgjengelig, om du vil riske få en skallet sønn da.

Da er det vel bare å vente til dere blir 30 så ordner det seg for deg og andre med lite hår.

Anonymous poster hash: b8f5a...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er det vel bare å vente til dere blir 30 så ordner det seg for deg og andre med lite hår.

Anonymous poster hash: b8f5a...aa0

 

 

Ja, det er jo helt uproblematisk å vente med å leve livet til ungdomstiden definitivt er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en ærlig kvinne her. Skallede menn vil nok være turn-off for deg frem til 30-års alderen når du vil trenge en desperat betaforsørger for å stifte familie med, da finnes det hundrevis av slike tilgjengelig, om du vil riske få en skallet sønn da.

Du luringen; da hårtap gjerne er noe som kommer med alderen, er det ikke så over seg merkelig at en 16-åring ikke finner det så tiltrekkende. De finner gjerne ikke menn over 30 så attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo helt uproblematisk å vente med å leve livet til ungdomstiden definitivt er over.

Du har neppe manglet hår fra du ble ungdom til du blir 30. At du ikke drar damer de siste årene i 20-årene er neppe så ille, det gjør jo det bare at du vil sette mer pris på oppmerksomheten når du får den tilbake.

Anonymous poster hash: b8f5a...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du luringen; da hårtap gjerne er noe som kommer med alderen, er det ikke så over seg merkelig at en 16-åring ikke finner det så tiltrekkende. De finner gjerne ikke menn over 30 så attraktive.

 

En mann på 30 med full manke vil se bedre enn en tilsvarende 20-åring med hårtap.

 

Hår = ungdommelighet, vitalitet og kul-faktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har neppe manglet hår fra du ble ungdom til du blir 30. At du ikke drar damer de siste årene i 20-årene er neppe så ille, det gjør jo det bare at du vil sette mer pris på oppmerksomheten når du får den tilbake.

Anonymous poster hash: b8f5a...aa0

 

 

Psykotisk ræl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Psykotisk ræl.

Lag en kalender hvor du teller ned til 30-årsdagen din.

Anonymous poster hash: b8f5a...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann på 30 med full manke vil se bedre enn en tilsvarende 20-åring med hårtap.

 

Hår = ungdommelighet, vitalitet og kul-faktor.

Goddagmannøkseskaft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig turn off for meg, men no er eg bare 16 og guttene eg er i lag med er mellom 16-20, sååå

 

Vel det kalles å like "gutter" ikke "menn" ...men er du 16 så er det slik det skal være det :) 

Anonymous poster hash: 65434...de6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...