Gå til innhold

Hvor viktig er håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vis du blir tynn i håret så fjern det. Ser ut som en gammel gubbe. Skalla menn er mye bedre. 



Anonymous poster hash: ef1d1...4e9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det beste med det du har.

 

Det eneste jeg vil si er at om du mangler hår og går rundt med hentesveis eller måne, så vil det som regel være bedre om du barberer hele hodet.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmemannen har langt, tykt, blondt hår :) Men når man møter noen som er hyggelig, betyr jo ikke håret noe som helst.

Anonymous poster hash: 5e433...dc8

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke politisk korrekt å si noe annet enn at det "ikke betyr noenting" ...

 

Vi menn som har levd en stund både "med" og "uten" hår kan alle avkrefte den myten rimelig kontant.

 

Det jeg ikke fatter er hvorfor så mange er så opptatte av å være politisk korrekte istedenfor å uttrykke sine

meninger fritt ..vi er på et forum, det er det som er meningen.

 

 



Anonymous poster hash: 65434...de6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det en del å si. Men jeg er frisør da, så hår betyr en del for meg.



Anonymous poster hash: 631ff...031
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke politisk korrekt å si noe annet enn at det "ikke betyr noenting" ...

 

Vi menn som har levd en stund både "med" og "uten" hår kan alle avkrefte den myten rimelig kontant.

 

Det jeg ikke fatter er hvorfor så mange er så opptatte av å være politisk korrekte istedenfor å uttrykke sine

meninger fritt ..vi er på et forum, det er det som er meningen.

 

 

Anonymous poster hash: 65434...de6

 

 

Som gruppe foretrekker nok kvinner "normalt", kort tykt hår, er vel ingen som betviler det. Det betyr ikke at ikke individer kan foretrekke menn med langt hår (meg) eller uten hår (deg?). Hvis man må appellere til gjennomsnittskvinnen kunne jeg like godt pakket sammen med én gang, for det klarer jeg bare ikke. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva jenter svarer i tråder som dette = 100 bullshit.

 

Manglede hår er tegn på SYKDOM og ALDERDOM.

 

Mister du håret tidlig er det KRISE dersom du ikke har gode fjesproposjoner da disse fremheves betraktlig når håret\håpet svinner hen. Freddy Ljunberg og Jason Statham med sine DOM trekk kler lite hår mens den gjennomsnittelige mannen ser ut bare ut genetisk feilvare,sånn er det, jeg er på NW3 nå og vet alt om dette. Det beste du kan gjøre nå er maks fettforbrenning og deffe for å fremheve ansiktstrekk, kjøpe finasterid, toppik og spare til hårtranplantasjon. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jenter svarer i tråder som dette = 100 bullshit.

 

Manglede hår er tegn på SYKDOM og ALDERDOM.

 

Mister du håret tidlig er det KRISE dersom du ikke har gode fjesproposjoner da disse fremheves betraktlig når håret\håpet svinner hen. Freddy Ljunberg og Jason Statham med sine DOM trekk kler lite hår mens den gjennomsnittelige mannen ser ut bare ut genetisk feilvare,sånn er det, jeg er på NW3 nå og vet alt om dette. Det beste du kan gjøre nå er maks fettforbrenning og deffe for å fremheve ansiktstrekk, kjøpe finasterid, toppik og spare til hårtranplantasjon. 

Er vel greiere å bare kjøpe seg en lue/caps om man ikke liker å vise skallen. Har en kompis som gjør det, han har måne som 20 åring. Han har rimelig draget selv om han er chubby.  Han kunne sikkert droppet luen og heller barbert bort håret, men forstår slikt er litt sårt når man mister det som såpass ung. Han hadde også rimelig fint hår tidligere(begynte å miste det raskt da han var 18).

 

Tror med mindre man pleide å få komplimenter for håret sitt så har man ikke så mye å tape på å miste det. 

Anonymous poster hash: b8f5a...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på de damene her som sier at hår ikke er viktig i den store sammenheng. Vi menn er genetisk utsatt for å miste hår, så det er naturlig. Livets gang rett og slett.

Anonymous poster hash: 1738b...b63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke politisk korrekt å si noe annet enn at det "ikke betyr noenting" ...

 

Vi menn som har levd en stund både "med" og "uten" hår kan alle avkrefte den myten rimelig kontant.

 

Det jeg ikke fatter er hvorfor så mange er så opptatte av å være politisk korrekte istedenfor å uttrykke sine

meninger fritt ..vi er på et forum, det er det som er meningen.

 

 

Anonymous poster hash: 65434...de6

 

 

Jeg gir F i hva som er politisk korrekt og jeg har svart at det ikke betyr mye i totalen. Er tykt bedre enn tynt? Ja. Er det krise om en mann ikke har tykt hår? Nei.

 

Ellers ser jeg virkelig ikke poenget med disse trådene. Hvordan hjelper det det ene eller andre veien hva noen sier på et forum? Enten de svarer ja eller nei? Det er jo responsen i det virkelige liv som teller. 

Det virker som om noen stiller slike spm. på forum slik at de enten får negativ respons og bare kan trekkes lenger ned og blir sure og bitre, eller får positiv respons og så anklager kvinner for å lyve fordi "min erfaring tilsier noe annet, så du juger". Hva er poenget?

 

 

Anonymous poster hash: bf7d5...38c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke politisk korrekt å si noe annet enn at det "ikke betyr noenting" ...

 

Vi menn som har levd en stund både "med" og "uten" hår kan alle avkrefte den myten rimelig kontant.

 

Det jeg ikke fatter er hvorfor så mange er så opptatte av å være politisk korrekte istedenfor å uttrykke sine

meninger fritt ..vi er på et forum, det er det som er meningen.

 

 

Anonymous poster hash: 65434...de6

 

 

 

Hva jenter svarer i tråder som dette = 100 bullshit.

 

Manglede hår er tegn på SYKDOM og ALDERDOM.

 

Mister du håret tidlig er det KRISE dersom du ikke har gode fjesproposjoner da disse fremheves betraktlig når håret\håpet svinner hen. Freddy Ljunberg og Jason Statham med sine DOM trekk kler lite hår mens den gjennomsnittelige mannen ser ut bare ut genetisk feilvare,sånn er det, jeg er på NW3 nå og vet alt om dette. Det beste du kan gjøre nå er maks fettforbrenning og deffe for å fremheve ansiktstrekk, kjøpe finasterid, toppik og spare til hårtranplantasjon. 

For å si det enkelt - det er ikke hår eller mangel på hår som gjør at menn som dere ikke har dame. Men jeg skjønner at det er komfortabelt å skylde på noe man ikke selv kan gjøre noe med, i stedet for å prøve å gjøre en innsats for å få en triveligere personlighet som kan virke tiltrekkende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det enkelt - det er ikke hår eller mangel på hår som gjør at menn som dere ikke har dame. Men jeg skjønner at det er komfortabelt å skylde på noe man ikke selv kan gjøre noe med, i stedet for å prøve å gjøre en innsats for å få en triveligere personlighet som kan virke tiltrekkende.

 

Dette er et urimelig argument, med mindre de fremmer det som eneste grunn. AB sier at hår betyr mer enn ingenting, og Jegern anbefaler å fokusere på andre karaktertrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er tynn i håret vil jeg anbefale å bare fjerne alt med en gang i stedet for å prøve å få det til å virke tykkere :) Det fungerer sjelden.

Endret av lizzie_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et urimelig argument, med mindre de fremmer det som eneste grunn. AB sier at hår betyr mer enn ingenting, og Jegern anbefaler å fokusere på andre karaktertrekk.

Men nå er det faktisk slik for mange at hår, eller mangel på sådan ikke betyr noe som helst. Og det helt uten å være politisk korrekt. Jeg er bare så ekstremt lei at bitre menn som tilfeldigvis lider av håravfall skal fortelle meg at min mening ikke er rett, det er bare noe jeg sier - for det har de nemlig erfart.

 

Men du har rett i at innlegget mitt var litt i overkant skrevet i affekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hår er viktig, og har alltid falt for gutter med tykt hår jeg kan rufse litt i - frem til jeg møtte mannen i mitt liv.

 

Han har alltid hatt tynt hår, helt siden tenårene, og har komplekser for dette. Jeg må innrømme jeg tenker på det, og til tider skulle ønske han hadde litt mer, men han er rasende flott okkesom og jeg er så latterlig heldig som har fått ham.

 

Han synes sikkert jeg skulle ha vært litt smalere over ræva han også, men han elsker meg for den jeg er  :fnise:



Anonymous poster hash: baefe...58f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det faktisk slik for mange at hår, eller mangel på sådan ikke betyr noe som helst. Og det helt uten å være politisk korrekt. Jeg er bare så ekstremt lei at bitre menn som tilfeldigvis lider av håravfall skal fortelle meg at min mening ikke er rett, det er bare noe jeg sier - for det har de nemlig erfart.

 

Men du har rett i at innlegget mitt var litt i overkant skrevet i affekt :)

 

Aye, det var jo akkurat det jeg sa lengre oppe. For mange kvinner er håret mindre viktig til uviktig. Men for kvinner som gruppe er hår på menn viktig. Svært mange menn har opplevd å bli avvist på grunn av slike ting, og det blir veldig feil når kvinner som ikke bryr seg om slikt så skal uttale seg på vegne av kvinner generelt. Du bagatelliserer både mennenes opplevelser og kvinnenes preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Servicetekniker

Er snart 50 år,begynte og miste håret når jeg var 21 år. Shavet meg på hode siden da. Blir bare oppfattet som kjekk,rå og barsk ;)

Ref: Bruce Willis og Vin Diesel

Endret av Servicetekniker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aye, det var jo akkurat det jeg sa lengre oppe. For mange kvinner er håret mindre viktig til uviktig. Men for kvinner som gruppe er hår på menn viktig. Svært mange menn har opplevd å bli avvist på grunn av slike ting, og det blir veldig feil når kvinner som ikke bryr seg om slikt så skal uttale seg på vegne av kvinner generelt. Du bagatelliserer både mennenes opplevelser og kvinnenes preferanser.

Jegern påstår at det kvinner i denne tråden sier er 100% bullshit. Jeg trenger ikke Jegern til å fortelle meg at det JEG mener er feil.

 

Jeg tror heller ikke kvinner generelt mener at det er viktig at menn har hår. Jeg tror heller ikke det er så mange menn du påstår som har blitt avvist kun på grunn av mangel på hår. Jeg tror derimot det er mange menn som liker å påstå det, fordi det er enklere for dem enn å innse at det er deres lave selvtillit pga. manglende hår som er årsaken til at de blir dumpet. Kvinner generelt liker nemlig menn med selvtillit bedre enn menn uten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Så lenge du har et pent ansikt og får meg til å le, så gjør det ikke noe hvor mye hår du har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegern påstår at det kvinner i denne tråden sier er 100% bullshit. Jeg trenger ikke Jegern til å fortelle meg at det JEG mener er feil.

 

Jeg tror heller ikke kvinner generelt mener at det er viktig at menn har hår. Jeg tror heller ikke det er så mange menn du påstår som har blitt avvist kun på grunn av mangel på hår. Jeg tror derimot det er mange menn som liker å påstå det, fordi det er enklere for dem enn å innse at det er deres lave selvtillit pga. manglende hår som er årsaken til at de blir dumpet. Kvinner generelt liker nemlig menn med selvtillit bedre enn menn uten.

 

Akkurat den biten var urimelig, det er jeg enig i. Trodde innvendingene dine gikk på resten av innlegget hans.

 

Ellers har jeg ikke nevnt noe om antall, utover "mange". Selvtillit er nok også viktig, men innlegg som dine ser jeg hver eneste gang et eller annet potensielt problem blir tatt opp. Selvsagt er det karaktertrekk kvinner (og menn) foretrekker fremfor andre. Alle tiltrekkes ikke av alle bare de er snille og greie og har nok selvtillit. Det er en grunn til at modeller ser ut som de gjør (uten at det betyr at et modellutseende er en forutsetning). Igjen, jeg tror du drar det ut til det ekstreme. Det er ikke slik at disse tingene enten er alfa og omega eller helt ubetydelige; de er bare vanlige preferanser, og noe man må forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...