Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med folk som må bruke internett som sjekkearena? Klarer man ikke å skaffe seg partner ved å sjekke opp på en vanlig måte burde man holde seg singel.Anonymous poster hash: 6cb3d...ce8

så dømmende du er, er du klar over at det er over 500 000 profiler på sukker?

Man vil vel ha større utvalg å velge i da, og møte folk man vanligvis ikke møter eller ville møtt.

Anonymous poster hash: e8e58...90e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men da er det jo hvertfall ikke rart du ikke har draget da...

Typsik å skylde på alle andre, men hva med å faktisk se seg selv??

Anonymous poster hash: 0d39f...3a6

Takk O store orakel for at du kommenterte i tråden min. Nå vil alt ordne seg, og for en selvinnsikt jeg fikk av dine kloke ord.

Anonymous poster hash: bce1b...4e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bor du i Oslo er det bare å følge med på Juans tråd om hvor han og kompisene hans drar ut.

Anonymous poster hash: 4ea4e...1a1
  • Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Mynona, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Blir helt satt ut av hvor frekke noen er online. Skulle likt og møtt noen av dere ansikt til ansikt for å se om dere er like uhøflige i virkeligheten også. Dette forumet er visst ikke lagd for naive sjeler som meg, som regner med folk faktisk har folkeskikk(til og med når man sitter bak en pc). 

Anonymous poster hash: bce1b...4e2
AnonymBruker
Skrevet

Blir helt satt ut av hvor frekke noen er online. Skulle likt og møtt noen av dere ansikt til ansikt for å se om dere er like uhøflige i virkeligheten også. Dette forumet er visst ikke lagd for naive sjeler som meg, som regner med folk faktisk har folkeskikk(til og med når man sitter bak en pc).  Anonymous poster hash: bce1b...4e2

De lever ut sitt virkelige jeg bak tastaturet. Det de må skjule i det daglige liv.

Anonymous poster hash: e8e58...90e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sant, men det taler jo ikke i TS favør. Det er lettere for kvinner å få respons på TInder enn i virkeligheten. Om hun ikke klarer det der er hun virkelig ute og kjører.

Anonymous poster hash: 4ea4e...1a1

Tinder har endret seg det siste halvåret.

Jeg er kresen, men har samme profil som før, og hadde draget for litt over ett år siden.  

Da jeg etter en lengre pause tok den i bruk igjen uten endringer, så var for det første Tinder fylt opp av menn på jakt etter utroskap, det var langt færre kjekke menn der enn før, og jeg får ikke lengre like mange matcher som tidligere.

De to jeg har møtt har sagt at jeg er både penere og mer interessant enn de fikk inntrykk av gjennom profilen, så noe kunne nok vært bedre...

Anonymous poster hash: 8bb76...a17

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med folk som må bruke internett som sjekkearena? Klarer man ikke å skaffe seg partner ved å sjekke opp på en vanlig måte burde man holde seg singel.

Anonymous poster hash: 6cb3d...ce8

Hvilket århundre ble du født i ;)?

Tidligere kjærester har jeg møtt på helt andre måter, men det er andre tider i dag, og den ene metoden behøver ikke utelukke den andre.

Har man lite fritid, så er det kjipt å kaste bort en hel kveld på en mann som viser seg å ha sider som er dealbreaker, og den risikoen minimerer du ved å snakke litt i forkant.

Kjenner flere som faktisk har møtt sine menn via nettdating.

Anonymous poster hash: 8bb76...a17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...