AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #21 Skrevet 16. juli 2015 Da er du ikke så pen som du trodde eller sveiper du på feil menn?Anonymous poster hash: ace79...dbd Ser vel ut som et hespetre da. Som passer bra til personligheten min :D Anonymous poster hash: bce1b...4e2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #22 Skrevet 16. juli 2015 Da er du ikke så pen som du trodde eller sveiper du på feil menn?Anonymous poster hash: ace79...dbd Ser vel ut som et hespetre da. Som passer bra til personligheten min :D Anonymous poster hash: bce1b...4e2
Ms.Sommerfugl Skrevet 16. juli 2015 #23 Skrevet 16. juli 2015 Kjære vene, her stinker det pessimist lang vei... Hvor gammel er du? Først og fremst, jobb litt med innstillingen din! Ikke ta deg så nær av alt mulig, for folk er ganske slemme både her og i virkeligheten. Når det gjelder Tinder, hvorfor tar ikke du mer kontakt først? I min tinder-periode (har kjæreste nå) så tok jeg som regel alltid kontakt, fordi jeg fikk inntrykk av at 1. menn brukte tinder som tidsfordriv og la egentlig ikke så mye i det, eller 2. fordi jeg liker å ha litt kontroll på hvem jeg faktisk pratet til og med. Så? hva fikk jeg ut av det? EN KJÆRESTE. En jeg aldri så komme, egentlig. En jeg faktisk passer godt med. Og tro meg, jeg har hatt mine kjipe dager jeg også, hvor jeg bare rev meg i håret over at jeg ikke fant noen. Allikevel må du være litt offensiv her, TS. Ikke la alt være opp til tilfeldigheter, men gjør noe selv! Unn deg noe godt, ta en spa-dag hjemme (eller på ordentlig spa, hvis du har råd), les en bok, ta deg en joggetur, dra ut med venninner. For selv om dette er klisjé av meg å si, så er det noe med det at ting skjer når du minst venter det. Lykke til, krysser fingrene for at du finner drømmemannen snart! 2
Gjest Cartman Skrevet 16. juli 2015 #24 Skrevet 16. juli 2015 Du har jo en del menn etter deg, så du har draget. Merkelig tråd.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #25 Skrevet 16. juli 2015 Du har jo en del menn etter deg, så du har draget. Merkelig tråd.Får vel ikke 10 ere så da er det sikkert ikke verdt noe! Noen mennesker er helt blåst når det kommer til kvaliteter hos partner. Anonymous poster hash: e8e58...90e 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #26 Skrevet 16. juli 2015 Kjære vene, her stinker det pessimist lang vei... Hvor gammel er du? Først og fremst, jobb litt med innstillingen din! Ikke ta deg så nær av alt mulig, for folk er ganske slemme både her og i virkeligheten. Når det gjelder Tinder, hvorfor tar ikke du mer kontakt først? I min tinder-periode (har kjæreste nå) så tok jeg som regel alltid kontakt, fordi jeg fikk inntrykk av at 1. menn brukte tinder som tidsfordriv og la egentlig ikke så mye i det, eller 2. fordi jeg liker å ha litt kontroll på hvem jeg faktisk pratet til og med. Så? hva fikk jeg ut av det? EN KJÆRESTE. En jeg aldri så komme, egentlig. En jeg faktisk passer godt med. Og tro meg, jeg har hatt mine kjipe dager jeg også, hvor jeg bare rev meg i håret over at jeg ikke fant noen. Allikevel må du være litt offensiv her, TS. Ikke la alt være opp til tilfeldigheter, men gjør noe selv! Unn deg noe godt, ta en spa-dag hjemme (eller på ordentlig spa, hvis du har råd), les en bok, ta deg en joggetur, dra ut med venninner. For selv om dette er klisjé av meg å si, så er det noe med det at ting skjer når du minst venter det. Lykke til, krysser fingrene for at du finner drømmemannen snart! Dette var jo et ordentlig og fint svar. TAKK, på vegne av oss som ikke har vært heldige på Tinder, men som det kanskje er håp for. Anonymous poster hash: 1b61b...5c3 3
Gjest Cartman Skrevet 16. juli 2015 #27 Skrevet 16. juli 2015 Får vel ikke 10 ere så da er det sikkert ikke verdt noe! Noen mennesker er helt blåst når det kommer til kvaliteter hos partner.Anonymous poster hash: e8e58...90e Nettopp. Det er ikke galt å være kresen, men man bør ha selvinnsikt. En kresen person må jobbe hardere for å finne den rette. Den kresne er ute etter perfeksjon, men min erfaring med mennesker tilsier at det er få perfekte der ute.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #28 Skrevet 16. juli 2015 Kjære vene, her stinker det pessimist lang vei... Hvor gammel er du? Først og fremst, jobb litt med innstillingen din! Ikke ta deg så nær av alt mulig, for folk er ganske slemme både her og i virkeligheten. Når det gjelder Tinder, hvorfor tar ikke du mer kontakt først? I min tinder-periode (har kjæreste nå) så tok jeg som regel alltid kontakt, fordi jeg fikk inntrykk av at 1. menn brukte tinder som tidsfordriv og la egentlig ikke så mye i det, eller 2. fordi jeg liker å ha litt kontroll på hvem jeg faktisk pratet til og med. Så? hva fikk jeg ut av det? EN KJÆRESTE. En jeg aldri så komme, egentlig. En jeg faktisk passer godt med. Og tro meg, jeg har hatt mine kjipe dager jeg også, hvor jeg bare rev meg i håret over at jeg ikke fant noen. Allikevel må du være litt offensiv her, TS. Ikke la alt være opp til tilfeldigheter, men gjør noe selv! Unn deg noe godt, ta en spa-dag hjemme (eller på ordentlig spa, hvis du har råd), les en bok, ta deg en joggetur, dra ut med venninner. For selv om dette er klisjé av meg å si, så er det noe med det at ting skjer når du minst venter det. Lykke til, krysser fingrene for at du finner drømmemannen snart! Aller først: takk for et fint og oppløftende svar Er nok ganske pessimist, ja Blir ikke noe mer positiv av denne tråden akkurat, hvor jeg bare får bekreftet det jeg har fryktet. Og jeg er så lei av at folk slenger ut dritt, men når man slenger tilbake er plutselig jeg den dårlige personen. Men har alltid vært negativ i datingverden, og hatt dårlig selvtillit. Ikke følt at jeg har rett til å ha kjæreste fordi jeg ikke har noen kvaliteter og fordi jeg har følt meg for stygg. Har blitt bedre med årene, men kan hende jeg utstråler noe jeg ikke helt vet hva er, som gjør at gutter holder seg unna. Nå ble jeg plutselig veldig personlig her gitt Jeg må nok bare krype til korset og ta insj selv. Synes det er veldig vanskelig, og har alltid tenkt at det er mannen sin oppgave. Ligger veldig dypt i meg den holdningen der. Er 30 år, vært singel i 1 år og de siste ukene merker jeg at jeg har blitt veldig desperat. Føler jeg må kjæreste nå, helst i går. Men du har rett, jeg bør være mer offensiv og jeg bør også ta mer tid til å slappe av og nyte tiden med venninner og lignende. Merker at jeg alltid er på utikk etter gutter når jeg er i offentligheten, begynner å bli ganske slitsomt Tusen takk for svaret ditt, nok en gang Anonymous poster hash: bce1b...4e2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #29 Skrevet 16. juli 2015 Du har jo en del menn etter deg, så du har draget. Merkelig tråd. Hadde * Anonymous poster hash: bce1b...4e2
Gjest Cartman Skrevet 16. juli 2015 #30 Skrevet 16. juli 2015 Hadde * Anonymous poster hash: bce1b...4e2 Vært på tinder av og på 1 år, men ingen som er interessert i meg(iallfall veeeldig få, og de få er selvsagt gutter/menn jeg ikke liker). Har* Det kan godt være at disse mannfolka har ansiktet til en Klingon, men de er det minste ute etter deg. Så du har noen. Tinder er uansett ikke en seriøs datingnettside.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #31 Skrevet 16. juli 2015 Vært på tinder av og på 1 år, men ingen som er interessert i meg(iallfall veeeldig få, og de få er selvsagt gutter/menn jeg ikke liker). Har* Det kan godt være at disse mannfolka har ansiktet til en Klingon, men de er det minste ute etter deg. Så du har noen. Tinder er uansett ikke en seriøs datingnettside. Haha, you got me Ja, bør vel se meg om etter andre datingnettsider muligens Anonymous poster hash: bce1b...4e2
Ultiva Skrevet 16. juli 2015 #32 Skrevet 16. juli 2015 Koster ikke det som regel penger? Anonymous poster hash: bce1b...4e2 Hvis du ikke har råd til å betale noen hundrelapper for å ha en profil på match.com så har du større problemer enn at du er singel.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #33 Skrevet 16. juli 2015 Hvis du ikke har råd til å betale noen hundrelapper for å ha en profil på match.com så har du større problemer enn at du er singel. Du aner ikke Anonymous poster hash: bce1b...4e2
Gjest Cartman Skrevet 16. juli 2015 #34 Skrevet 16. juli 2015 Hvis du ikke har råd til å betale noen hundrelapper for å ha en profil på match.com så har du større problemer enn at du er singel. Match er ræva hahaha
Ultiva Skrevet 16. juli 2015 #35 Skrevet 16. juli 2015 Match er ræva hahaha Funka fint for meg, jeg fant ektemannen min der ☺ Men mye kan selvfølgelig ha endret seg, er drøye åtte år siden jeg hadde profil der.
Gjest Cartman Skrevet 16. juli 2015 #36 Skrevet 16. juli 2015 Funka fint for meg, jeg fant ektemannen min der ☺ Men mye kan selvfølgelig ha endret seg, er drøye åtte år siden jeg hadde profil der. Det er bra Jeg mener match er en rotete side og matchene passer dårlig med meg. Det virker bare tilfeldig.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #37 Skrevet 16. juli 2015 Hva er det med folk som må bruke internett som sjekkearena? Klarer man ikke å skaffe seg partner ved å sjekke opp på en vanlig måte burde man holde seg singel.Anonymous poster hash: 6cb3d...ce8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #38 Skrevet 16. juli 2015 Hva er det med folk som må bruke internett som sjekkearena? Klarer man ikke å skaffe seg partner ved å sjekke opp på en vanlig måte burde man holde seg singel.Anonymous poster hash: 6cb3d...ce8 Fortell meg gjerne hvordan det gjøres. Spesielt uten det største nettverket. Anonymous poster hash: bce1b...4e2 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #39 Skrevet 16. juli 2015 Hva er det med folk som må bruke internett som sjekkearena? Klarer man ikke å skaffe seg partner ved å sjekke opp på en vanlig måte burde man holde seg singel.Anonymous poster hash: 6cb3d...ce8 Jeg klarer fint å skaffe meg en partner andre steder enn på nett. Problemet er hvor en skal møte potensielle partnere. Jeg jobber på en kvinnedominert arbeidsplass, og det er uansett uaktuelt å bli sammen med noen som jobber på samme sted. Jeg har nesten bare jentevenner, og nesten alle er i forhold. Har en kompis jeg finner på ting med i blant. Hobbyene jeg har, inkluderer nesten bare damer, og jeg er så og si aldri på byen. Ikke så mange arenaer å treffe menn på i min situasjon. Har ikke profil på noe nettsted nå, da nettdating byr meg i mot. Anonymous poster hash: 7f2ab...64b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #40 Skrevet 17. juli 2015 Så du forventer et høflig svar etter din nedverdigende kommentar? Du virker ikke som et kupp selv. Pell deg ut av tråden min om du ikke har noe fornuftig å komme med. Du aner ikke hvordan jeg ser ut heller. Og hva hvis jeg allerede har dårlig selvtillit for hvordan jeg ser ut, også skriver du noe så nedlatende som du gjør? Hva hvis jeg var kjempestygg og alltid ble mobba for det? Anonymous poster hash: bce1b...4e2 Men da er det jo hvertfall ikke rart du ikke har draget da... Typsik å skylde på alle andre, men hva med å faktisk se seg selv?? Anonymous poster hash: 0d39f...3a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå